PCOS, Letrozol

Lilo; gefeliciteerd! 

lauwing; hooo... spannend! De datum staat! Geniet alvast van de voorpret
Vandaag is dag CD20. Witter dan witte dipstick had ik vandaag. Twijfel nu of ik door moet gaan met testen of niet. Heb meer het idee dat de medicatie niks doet. Voel namelijk ook niks qua steken of kramjes.  

Gefeliciteerd Lilo!! Wat leuk nieuws! En fijn te lezen dat het goed met jullie gaat en dat deze bevalling je nare gevoel heeft weggenomen ? Lekker genieten van je bubbel! 

@heefteenwens: shit zeg.. heb je het zkh al gebeld? Of moet je afwachten? En had je al andere tekenen dat je eisprong eraan zit te komen of helemaal niks? Hopelijk komt het snel, of kun je een ophoging krijgen oid ??

@Lau: fijn dat je vriend erbij kan zijn! Ik had gisteren ook intake voor MvM. Mag volgende week beginnen. Idd fijn om andere vrouwen te kunnen helpen op die manier :) 

@rshaa & @lauwing fijn dat jullie partner bij de eerste echo mag zijn ? succes beide!?
@lilo wat fijn om te horen dat de bevalling goed is gegaan en jullie lekker aan het genieten zijn van jullie kleine wonder??? wat ontzettend lief dat je nog steeds mee leest en mee hoopt voor mij! Ik ben ook wel weer benieuwd hoe het gaat met @juliato....dus als je dit leest meis...
@heefteenwens, ik hoop dat je je eisprong gewoon gehad heb en je hem niet hebt kunnen vinden met een ovulatietest. Als je naar 35 dagen niet ongesteld bent geworden of zwanger moet je dan contact opnemen?
@Bloem ik heb echt goed me rust kunnen pakken en ben helemaal opgeladen voor het volgende traject. Word zelfs een beetje ongeduldig om te starten met Provera, maar ik start echt is 1-1 haha. 
Voor alle andere lieve meiden, een hele fijne jaarwisseling en op naar 2021 waarin al onze dromen uit mogen komen ? 

Lara; begrijpelijk dat je graag wil starten. Succes met het vervolg van het traject. 

Als ik na 35 dagen niet ongesteld wordt moet ik het ziekenhuis weer bellen. We wachten het nog rustig af. Als ik uit ga van een cyclus van 35 dagen zou ik 1 januari een eisprong hebben en nu toch al richting een positieve ovulatie test moeten gaan.
Ik ga er dan ook vanuit dat ik geen eisprong heb gehad of ovulatie testen werken niet voor mij. 

Morgen nog maar eens verder testen.
Daarbij wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en dat het een vruchtbaar jaar mag worden en daarna wij allemaal trotse ouders mogen worden! ? 

Allereerst; iedereen de beste, vruchtbare wensen!!
@Lara het is weer een stap vooruit, vandaag begonnen met de provera als het goed is. Weer vol goede moed dit traject weer vervolgen. Goed dat je ervan genoten hebt. Hoe heeft je partner deze rustmaand ervaren? Merkte hij ook de rust?
@Hetheefteenwens nog een positieve ovulatietest te pakken gekregen? Twijfel je nog steeds?
@Lilo, gefeliciteerd met je kleintje! Wat mooooi!
Mega tof @Rshaa en @Lauwing dat jullie vriend mee mag naar de eerste echo!! Wat fijn zeg!!! Ook echt goed MvM dat jullie dat beiden doen, thanks daarvoor! Hahhaah, kunnen wij dit gebruiken om ook uiteindelijk weer wat terug te geven haha! Ik vind het echt een mooi iets MvM. @Lauwing al iets meer symptomen of blijft het nog lekker rustig?
Ik heb vorige week voor de 3e keer 2,5 mg letrozol geslikt, 3e ronde nu dus. Gisteren op eigen verzoek een echo gehad op CD 11, 2 eitjes één van 14 en één van 15, BMS 8mm. De gyn was mega enthousiast en zei enthousiast ‘Nou wie weet heb je er straks 2’. Maar goed, natuurlijke selectie heb je nog steeds dus het is gewoon wachten tot alles goed samen komt. Dat mijn cyclus de vorige keer 10 dagen langer duurde keek ze niet heel erg van op ofzo. Wel wilt ze me de volgende ronde weer mee kijken of ik geen overstimulatie krijg, dan zou ik naar 3 dgn letrozol slikken moeten gaan ipv 5. Opzich dus erg goed nieuws, we doen ons best! ?

Ik heb even jullie hulp nodig. Afgelopen dagen geen positieve ovulatie test. Vandaag is dag CD22. 
Afgelopen dagen heb ik wel veel afscheiding gehad. Vandaag een heldere slijmpropje. Zou dit betekenen dat ik dan toch afgelopen dagen een eisprong heb gehad? 

Lara: succes!! 

irenee: dat zijn goede cijfers! Hopelijk groeit het goed door en geen over stimulatie! 

Alle lieve meiden de beste wensen voor 2021 en dat onze wens dit jaar uit mag komen! ? 
@irenee wat super goed dat je al twee eitjes hebt. Krijg je nu nog een echo of is het advies nu om de dag gemeenschap? Ik ben inderdaad weer gestart met provera. Ik en mijn vriend hebben de rust periode heerlijk ervaren. We zijn echt beide opgeladen voor het volgende traject en gaan er weer tegen aan. Het heeft ons ontzettend goed gedaan in ieder geval! 

@heefteenwens, hmzz vervelend. Ik durf daar geen antwoord op te geven. Het zou natuurlijk kunnen maar.....ik weet heel lastig! Ik zou stoppen met ovulatietesten nu en afwachten tot cd35. Of bellen of ze je progesteron waarde willen checken om te zien of je eisprong ja geweest 

@Hetheefteenwens, oh wat lastig.. Ik merk dat ik sinds gisteren erg veel gelly afscheiding heb en de gyn zei dat ik een deze dagen mn ovulatie heb. Dus puur daarop zou ik zeggen 'Ja'. Maar dat met die prop, ik heb geen idee, sorry! Je kan inderdaad zoals Lara zegt vragen om een bloedtest. Dan heb je op een gemakkelijke manier toch gezien of die is geweest of niet. Maandag even bellen misschien? 

Wat fijn @Lara dat jullie beiden genoten hebben van even de maand rust. Toch wel erg fijn dat die rust maand precies was in de drukste maand van het jaar qua feestdagen 'verplichtingen' etc, haha. 
Ik heb inderdaad om de dag advies gehad iig tot en met dinsdag. Dan zal de ovulatie wel geweest zijn verwacht ze. Ik wordt verder niet gemonitord tenzij ik ongesteld ben geworden, dan is t weer voor de ovulatie even checken hoeveel eitjes er klaar liggen. Vind dit wel prettig, vorige keer was ik onzeker na maar 1x gecontroleerd te zijn en gelijk los gelaten, maar nu heb ik er wel vertrouwen in dat de medicatie goed zit. 

Terug
Bovenaan