@Bloom, fijn dat er geen gekke afwijkingen zijn gevonden! Toch wel heeel spannend zo’n onderzoek. Ik ken dat pompje nog niet, maar hoop wel écht dat je snel resultaat hiermee hebt.. Wordt er dan elke dag iets afgegeven of op bepaalde dagen alleen? Is het 1 iets qua medicatie/ doel?
@Rshaa, oh ik moest zo lachen toen ik las dat je moest huilen om een puppy haha! Wat een hormonen..! Hopen dat de beroerde weken zo voorbij zijn.. Is toch verrekte vervelend he; precies in de weken dat je het niet verteld aan iedereen voel je je hondsberoerd..
@Steph-aniee, Hopen dat de ophoging van letrozol snel het gewenste resultaat heeft.. Groot gelijk dat je het er echt even van hebt genoten! Hoe is je partner eronder? Overmorgen beginnen met provera, dan weer een nieuwe ronde in!
@Hetheefteenwens heb je nog iets van actie ondernomen om erachter te kome of je een eisprong hebt gehad?
Ik heb vandaag echt iets zo bizars gevoeld.. Ik voelde héél duidelijk in mijn linker eierstok, waar 2 eitjes ‘ready to pop’ waren steken voor zo’n 4 uur lang. Dit moet een eisprong zijn geweest, echt ik vind het gewoon bizar dat je dat kunt voelen.. Nog nooit gehad maar dit kon niet duidelijker. Dus vanavond extra, dat begrijpen jullie wel!! Hahahah,want vandaag was niet ‘volgens het schema’ whahaha ?