PCOS, Letrozol

Hi dames allereerst happy new year! Beetje laat maar ik was een beetje naar de gedver want heb het er even goed van genomen nu het nog kon! 

@lilo super gefeliciteerd! 
@lau en @rshaa wat fijn dat jullie partners mee mogen met de echo
ik mag 6-1 weer starten met provera en dan ophogen van 2,5 naar 5mg letrozol. Dus ben benieuwd of dat gaat werken.

kus! 

Hee meiden ten eerste beste wensen en hoop dat onze wens dit jaar uit mag komen.. Van zwanger worden tot een kleintje in je armen sluiten ???
@lilo1988 gefeliciteerd geniet van de kraamtijd ? snap dat je helemaal in je eigen bubbel zit!!
@heefteenwens hmm wat vervelend dat je geen positieve ovulatietest heb.. Heb je deze ooit wel gehad? Ik had deze namelijk nooit.. Maar ik zou de gyneceloog misschien nog x bellen ze kunnen toch wel ff een echo doen om te kijken hoe of wat.. Kan me voorstellen dat je ff gerustgesteld wil worden.. Hoop voor je dat hij gewoon al geweest is en jullie op goeie moment gezellig hebben gemaakt ?
@xxlara en jouw volgende stap is ook weer gestart ???hopelijk gaat allemaal soepel!! Ik ga voor je duimen ?
@irenee wat fijn dat de Medicatie zo goed aanslaat!! ??  ik heb eigenlijk niet veel meer symptomen erbij gekregen.. Ben alleen gewoon heeeeeeel erg moe en af en toe borrelt mijn buik en laat ik kleine windjes ??  zit nu tussen 5 en 6 weken dus misselijkheid kan nog komen maar ik hoop het niet ???
@rshaa hoe is bij jouw merk je al Iets meer en nog steeds veel krampen enz?
Liefs lau 

@steph-aniee wat raar jouw berichtje was er pas nadat ik wat plaatste ?
Hoe voel je je nu? Wel met volle moed weer door naar volgende ronde?  Wel vervelend dat je eerst weer die provera moet slikken maar hopelijk slaat de 5mg goed aan bij je!! 
Succes ? en ik denk aan je!!
Liefs lau 

Gelukkig 2021 allemaal! Ik hoop zo dat iedereen dit jaar een lief baby'tje kan verwelkomen ☺️
@Lara: eindelijk begonnen! Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Laat dat bloed maar snel komen ??
@Irene: dat was een mooie echo, fijn! Wie weet heb je er straks opeens 2 inderdaad ? Fijn dat je een echo krijgt om je wat gerust te stellen, en dat dit ook werkt. Dan ga je er toch wat relaxter in :)
@heefteenwens: ik merkte steeds aan mijn afscheiding dat mijn eisprong eraan kwam. Het voelde als rauw eiwit en was ook echt zo elastisch. Wat jij beschrijft, herken ik niet. Sorry. Maar misschien kun je idd vragen of ze je progesteron kunnen controleren?
@steph-aniee: hoop zo voor je dat je snel een plakker hebt. Hoe waren de feestdagen voor jou? Heb je er een klein beetje van kunnen genieten? Kan me voorstellen dat het gekke dagen voor je waren :(
@Lau: ik voel me echt beroerd ? Sinds ik 5 weken ben, ben ik flink misselijk. Als ik wakker ben tot +/- 14.00uur. En de rest van de dag voel ik me (intens) moe en weeeïg. Ik vind van alles stinken (ook mijn vriend ?) en moet om van alles huilen (laatst van een puppy in de straat). Ik voel me dus heel zwanger. En ondanks het ongemak, ben ik er wel blij mee. Hopelijk blijft het voor jou bij deze kwaaltjes en blijft de misselijkheid je bespaart ??

Happy new year iedereen??
@stephanie fijn dat je genoten hebt en je jezelf even helemaal hebt laten gaan! ?
@Lauwing ik ben inderdaad weer gestart, nog t/m woensdag en dan afwachten op mijn menstruatie. Ga er vanuit dat dit wel een dag of 8-9 duurt voordat die komt. Dat was eerder ooit ook zo namelijk. En dan hopen dat ik met dit traject zwanger word! Wat fijn dat je nog niet echt klachten hebt. Hopelijk blijft dat zo!
@Rshaa minder voor jou dat je zo misselijk en moe bent. Hopelijk is het enkel het eerste trimester. ?

Voor iedereen nog een gelukkig, en vruchtbaar, jaar gewenst! :) 
@Rshaa vervelend dat je zoveel kwaaltjes hebt, maar kan me voorstellen dat het ergens ook een geruststelling is, hoop toch dat het snel iets minder wordt ;) 
@Lara hopen dat je menstruatie snel komt!
Ik heb vanochtend hysteroscopie gehad, gelukkig geen grote gekke afwijkingen gevonden, was er best wel voor aan het stressen afgelopen dagen. Ik word nu morgen of overmorgen nog gebeld, maar in principe is de volgende stap voor mij het starten met lutrelef, een hormoonpompje, ik hoop dat dit wel het gewenste resultaat geeft en dat we een keer een echte kans hebben!

@Bloom, fijn dat er geen gekke afwijkingen zijn gevonden! Toch wel heeel spannend zo’n onderzoek. Ik ken dat pompje nog niet, maar hoop wel écht dat je snel resultaat hiermee hebt.. Wordt er dan elke dag iets afgegeven of op bepaalde dagen alleen? Is het 1 iets qua medicatie/ doel?
@Rshaa, oh ik moest zo lachen toen ik las dat je moest huilen om een puppy haha! Wat een hormonen..! Hopen dat de beroerde weken zo voorbij zijn.. Is toch verrekte vervelend he; precies in de weken dat je het niet verteld aan iedereen voel je je hondsberoerd..
@Steph-aniee, Hopen dat de ophoging van letrozol snel het gewenste resultaat heeft.. Groot gelijk dat je het er echt even van hebt genoten! Hoe is je partner eronder? Overmorgen beginnen met provera, dan weer een nieuwe ronde in!
@Hetheefteenwens heb je nog iets van actie ondernomen om erachter te kome of je een eisprong hebt gehad?
Ik heb vandaag echt iets zo bizars gevoeld.. Ik voelde héél duidelijk in mijn linker eierstok, waar 2 eitjes ‘ready to pop’ waren steken voor zo’n 4 uur lang. Dit moet een eisprong zijn geweest, echt ik vind het gewoon bizar dat je dat kunt voelen.. Nog nooit gehad maar dit kon niet duidelijker. Dus vanavond extra, dat begrijpen jullie wel!! Hahahah,want vandaag was niet ‘volgens het schema’ whahaha ?

Stephanie: Succes met het starten van provera, nog even en je mag starten. Succes met de ophoging. 
Lauwing: Ik heb nog nooit een positieve ovulatie test gehad. Ik heb dan ook besloten om de volgende ronde geen ovulatie test te gebruiken maar meer te luisteren naar mijn lichaam en de symptomen. 
Rshaa: Wat vervelend dat je misselijk bent, hopelijk wordt het snel minder. 
Lara: De eerste keer met provera duurde het ook 7 dagen voor ik ongesteld werd, tweede keer werd ik ongesteld nadat ik mijn laatste pil had ingenomen. Geen pijl op te trekken dus. Hopelijk komt je mensturatie snel en kun je starten met de volgende ronde. 
Bloem: Fijn dat deze onderzoek erop zit en in eerste oog geen grote afwijkingen. Hopelijk slaat deze vorm van medicatie bij je aan. Ik heb er nog nooit van gehoord. Succes ermee! 
Ik heb besloten om geen actie te ondernemen. Als ik een eisprong heb gehad, kan ik er niks meer aan veraderen. Ik heb wel het vermoeden dat ik 31 of 1 januari een eisprong heb gehad, over 10 dagen weet ik dit zeker. Alle symptomen heb ik opgeschreven zodat ik kan kijken of het de volgende ronde het zelfde verloopt en het herken. Deze ronde hebben we niet op het juiste moment gezellig gehad. Du ik ga me klaar maken voor ronde 2, 5 mg letrozol. 

Terug
Bovenaan