@Bloem, Fijn dat ze een oplossing hebben kunnen bedenken voor het opbouwen van je slijmvlies. Ik ben heel benieuws en hoop dat dit de oplossing voor jullie gaat zijn want, jeetje....wat moeten jullie veel geduld opbrengen zeg! Ik had ook nog nooit van het pompje gehoord. Spannend!
@Irenee wat fijn dat je je eisprong voelt, dan zit je zeker op de juiste timing wat betreft gemeenschap. Ik voelde mijn eisprong met letrozol eerst niet, de laatste paar maanden wel en met het spuiten heb ik het ook nog geen 1x gevoeld.
@heefteenwens, ik snap het ergens wel dat je toch geen actie hebt ondernomen. Je kan er inderdaad niks meer aan veranderen en soms is het dan beter om het te 'proberen' los te laten en af te wachten of je misschien een mooie positieve test in handen mag krijgen!
@Stephanie, Mooie blog! dapper ook. Ook leuk inderdaad om een gezicht erbij te zien. Ik had je ook al op fb pagina voorbij zien komen. Hoelang moet jij provera slikken? ik had nu een kuur van 7 dagen, 10 mg. Hoop voor je dat de bijwerkingen inderdaad deze keer meevallen en anders zou ik het zeker aangeven. Ik heb met letrozol nooit evht bijwerkingen gehad, hooguit wat vermoeider dan normaal.
@Mateke, spannend weer! hoop dat je een mooie echo hebt gehad en dat er 1 of 2 eitjes klaar zitten. Wat goed dat je jezelf zo'n nieuwsjaarscadeau hebt gegeven. En verder wat mij heel erg heeft geholpen is even het traject stil te leggen....maar goed ik was natuurlijk al meer dan een jaar non-stop bezig en was er echt even helemaal klaar mee. Verder ging het bij mij ook altijd met ups en downs. De ene keer kan / kon ik beter omgaan met zwangerschapsaankondigingen enz...dan de andere x. Het is en blijft gewoon een emotionele rollercoaster.
@Nientje, 13 weken....wat gaat het snel zeg! Misselijkheid is wel iets minder dan, hoop dat dit snel over gaat. Weten / of willen jullie weten wat het wordt?
@Lauwing, jou verhaal vind ik toch bijzonder blijven....dat je toch doorgezet hebt met letrozol en het uiteindelijk gelukt is. Ik kan snappen dat je je soms nog onzeker voelt. Ik denk dat elke vrouw dit heeft in dit hele traject, eerst het zwanger worden, dan het zwanger blijven, dan de bevalling nog haha. Vanavond neem ik inderdaad godzijdank mijn laatste tablet Provera. Ik had er wel wat bijwerkingen van deze x. Ben ook echt heel benieuwd wanneer mijn menstruatie zich laat zien. Ik heb 1x primolut gehad toen was het na 2 dagen en 1x provera na 8 dagen....We zullen het zien! Ik hoop in ieder geval dat het niet te lang gaat duren.
Zo ik ben ook weer bij denk ik...