@bloem van dat pompje heb ik ook nog nooit gehoord. Nu maar duimen dat het effect zal hebben ?? @irene ik voel ook iedere maand mijn eisprong. Ik heb er zelfs meer last van dan van mijn menstruatie ?. Wel fijn dat je dan zeker weet wanneer die eisprong geweest is. @lau pagina's op instagram over Pcos of fertiliteit volgde ik sowieso al niet en dat opzoeken van alle mogelijk informatie heb ik ondertussen ook al een tijdje opgegeven ?. Ik denk dat ik het vooral ook moeilijk heb met de hele onvoorspelbaarheid van zo'n traject. Ik weet graag waar ik aan toe ben. Vandaag weer een echo gehad. Er zit rechts een eitje klaar van 20mm ? (nu dag 14). We hebben het deze week al om de dag gezellig gemaakt dus dat houden we nog even vol ?. Dit weekend hebben we een nachtje in onze Waalse Ardennen geboekt in een B&B om wat te kunnen wandelen in de sneeuw. Lekker spontaan van ons ?. Doen we anders nooit, zo last minute. Ik had ook even gevraagd hoe lang we dit proberen voor er volgende onderzoeken ofzo aan te pas komen. Als het deze keer niet lukt, laat mijn man zich best ook al eens testen en doen ze bij mij een test om te zien of mijn eileiders vrij zijn. Na 6 cyclussen zou de gyn ons doorverwijzen naar een fertiliteitscentrum. We zitten nu aan cyclus 3. Ik ben wel blij dat ik nu wat beter weet wat er zowat zit aan te komen. Ik merk dat dit me ook wel rust heeft gegeven. Nu maar duimen dat het voor ons derde keer, goede keer is ??