PCOS, Letrozol

Jeetje gebruiker wat een verhaal, bevestigd maar weer dat het plannen van een kindje en krijgen niet vanzelfsprekend is, al wist ik dat al ? helaas geen ervaring met clomid, letrozol 2,5mg nu ronde 2 lijkt goed aangeslagen te zijn, nu wachten.. mag ik vragen waarom jij pregnyl krijgt om je eisprong op te wekken als hij groot genoeg is? Sprong hij anders niet of puur om te kunnen timen? 
Even iets anders, ik heb nu op maandag 14-10 mijn cd14 een smilie gehad maar had toen ook buikgriep, op 11, 13 en 14 gezellig gemaakt of geïnsemineerd maar kan het nu alsnog zijn dat mijn eieprong ondanks de piek toch later springt of moet ik dit loslaten? ? gister niet meer gelukt omdat mijn man toen de buikgriep kreeg en moest veel spugen.. probeer nu gewoon vertrouwen te hebben dat ik me piek had en er genoeg zaad aanwezig was maar wat nu als hij toch vandaag of morgen pas springt door die bewuste dag buikgriep ondanks de smilie ?
 
Wilkindje, ik mocht pregnyl spuiten omdat uit mijn bloed bleek dat er uit zichzelf nog geen eisprong op til was en mijn vriend ook enkel dat weekend thuis kwam en we dan inderdaad perfect wisten dat hij dan zou springen. 
Je eisprong kan de dag zelf van de piek maar ook nog de dag erna zijn als ik me niet vergis dus in principe zou er al een voorraad aanwezig moeten zijn geweest en zou het voldoende moeten zijn. Denk niet dat ziek zijn je eisprong uitstelt als je die dag een smiley had. Denk dus zeker dat je er mag op vertrouwen dat op de dag zelf zeker goed geweest moet zijn. Spannend afwachten nu!
Gewoon even ter info? Hoe verander ik mijn naam hier zodat die gebruiker weg is. Ik ben nochtans ingelogd ... :)
 
 
 
Ja ik denk dat ik me niet druk moet maken hierom ? als het erg was qua hormonen had ik toch ook geen piek waargenomen op die dag. 
Wel fijn joh dat je dat zo kan regelen. Hopelijk nu snel een eitje wat groeit dan, Ga voor je duimen! Op je telefoon is het rechts boven op de streepjes drukken en dan mijn ouders van nu daar kun je hem veranderen ☺️
 
Hoi
Graag zou ik mij aan willen sluiten bij deze groep dappere dames.
Sinds Juli van dit jaar weet ik dat PCOS heb. Omdat wij graag een kindje willen (net zoals jullie) zijn wij doorgestuurd naar de fertiliteit. Ben nu in de eerste ronde bezig met letrozol.
Op CD 11 eerste echo een eitje van bijna 12 mm en baarmoederslijmvlies van 5.5cm dus het begin was er op CD 15 was de 2de echo en mijn eitje was gegroeid nu 22 mm en mijn baarmoederslijmvlies naar 8.7cm er werd gezegd dag hij op springen stond dus dat we het diezelfde dag en de dag erna zeker gezellig moesten maken. Nu mag ik morgen bloed laten prikken om te kijken of hij echt gesprongen is. 
 
Goeiemidag,
Deze morgen terug geweest voor FM nu op CD13 en waar maandag op dag 10 nog niets te zien was vandaag follikel va 12-13 mm en BMS van 7mm. Dat is veelbelovend. 
Omdat mijn vriend zondag terug vetrtrekt voor zijn werk hoopte ik op een eisprong dit weekend. Nu zit dat er wss niet in met een follikel van 13 op donderdag en moet ik ovulatietesten doen en hopen dat we kunnen rekken tot volgende donderdag tot mijn vriend terug is maar dat lijkt heel onwaarschijnlijk want dan zou mijn Follikel al rond de 26 zijn als hij 2mm per dag groeit. 
Nu ik terug thuis ben en reken en tel bedenk ik opeens als mijn follikel nu zo snel blijft groeien als de afgelopen dagen ik mss zaterdag al op 18mm zal zitten en als ik dan een pregnylspuit zet springt mijn ei ten laatste zondagnacht en als we zaterdagavond voor hij zondag vertrekt betrekking hebben zit er toch een kans in dat eitje bevrucht raakt? Of zie ik dit verkeerd. 
Ik werk in het ziekenhuis en zie morgen de gynaecologe. Ik vraag het haar toch eens of dit zou kunnen want anders is deze maand al de moeite weer voor niets geweest. 
Nu dus maar duimen dat mijn follikel lekker snel groeit :) 
 
 
Fijn dat het toch aangeslagen is meis nu hopen inderdaad dat je van het weekend nog ff kan!
mijn nod is nu 29/30-10 maar weer wachten ☺️ Gister al heel veel maar dik stug slijm dus mijn lichaam heeft goed aangegeven dat ik me geen zorgen hoef te maken om de eispong dat is goed ☺️ Nu duimen we allemaal weer!
 
Wat een goed nieuws allemaal. Geweldig om te lezen. Hoop met jullie mee dat alles goed mag gaan.
Dan zal ik ook nog even goed nieuws delen. Vandaag moest ik bloed laten prikken en de uitslag was... Ja ja heb een eisprong gehad. 
 
Terug
Bovenaan