PCOS, Letrozol

@Kathy Welkom! Wat gek dat onze cycli zo op elkaar lijken ?.
@Irene die pijnlijk borsten herken ik wel. Rond mijn eisprong heb ik steeds erg zere tepels (niet aan te raken). Vandaag had ik zowat doffe steken in mijn borsten. Beter kan ik het niet omschrijven en rond mijn menstruatie zijn ze vaak ook wel gevoelig. 
Mooi gedicht dat je gedeeld hebt!
Ik merk dat ik er ook wel vaak aan denk maar ik probeer Google echt te vermijden ?. En ik heb gelukkig ook een goed vol uurrooster op het werk om me genoeg afleiding te geven ?.
@Zowie Hier gaat alles goed. Te vroeg voor zwangerschapskwaaltjes of menstruatiekwaaltjes dus ik kan mezelf al niet gek maken ?. Ik merk wel dat ik deze ronde meer hoop op een positieve test dan de andere rondes. Onze timing zat volgens mij deze ronde echt wel goed! En dat was, denk ik, de andere rondes minder. Nu ja, nog anderhalve week afwachten. Maar wat duren die wachtweken toch steeds zo lang ?...

@Doen-jah Ik merk dat de mensen die het moeilijk hebben om erover te praten in mijn omgeving ook de mensen zijn die zelf gemakkelijk zwanger zijn geraakt of die nog niet bezig zijn met zwanger worden. Ze weten vaak niet wat zeggen en zeggen dan onbedoeld kwetsende dingen of proberen goedbedoelde adviezen te geven waar je niets aan hebt. Ik praat er dan meestal ook enkel over bij mensen waarvan ik weet dat ze ofwel uit eigen ervaring begrijpen wat je nu meemaakt of mensen waarvan ik weet dat ze zonder oordeel gewoon gaan luisteren en niet vervallen in het geven van slechte adviezen of nutteloze uitspraken.

@Heefteenwens nee dat valt op zich wel mee, af en toe een beetje hoofdpijn en omdat het vaginale capsules zijn wel uitvloei, dat is wat minder fijn haha, maar niet heel erg
@Lara ik hoop dat het snel door zet en dat je dan weer kunt starten!
@Lau vervelend dat je zo moe bent, wel fijn dat je nog niet echt misselijk bent. Spannend voor volgende week!!  Ik krijg de precieze uitleg over het pompje als ik ongesteld ben, dan is het via webcamconsult vanuit de fabrikant (Ferring, net als de menopur), maar uiteraard heb ik al gegoogled haha. Dat pompje zit dan 24/7 op je lichaam en injecteert iedere 90 min het hormoon GnRH (voorloper van FSH en LH), als ik t pompje op plak is het 1x injectie met een naald en die naald laat dan een plastic buisje achter, dus het is niet zo dat ik iedere 90 min door een naaldje word geprikt gelukkig haha. Ik moet hem dan zelf instellen met een kastje dat ik er bij heb gekregen. Het pompje moet dan na 3 dagen weer gewisseld worden en qua echo’s is het een beetje hetzelfde met de opvolging. De eerste volgens mij een week na het starten, en ze kunnen hiermee evt ook ondertussen nog de dosis aanpassen. Het is een klein kastje van ongeveer 2 bij 3 cm en 1 cm dik ongeveer, valt op zich wel mee, met een wijder shirtje ziet niemand dat denk ik :)
@Kathycv je gevoel komt bekend voor inderdaad, hopen dat letrozol snel effect heeft
@Irene ik ben er ook wel heel de dag door mee bezig eigenlijk hoor! Vervelend is dat he.. loslaten gaat niet. Kan me wel voorstellen dat je je een soort van indekt met het testen, maar hopelijk is deze negatief omdat je te vroeg hebt getest. Dat gedichtje is mooi geschreven!
@Mateke lang duurt dat nog dan he, maar hopen dat het lange wachten wordt beloond met goed nieuws!

@bloem, ik ben echt benieuwd naar dat pompje, ik ga zo hard voor je duimen!!! Ik heb al drie dagen menstruatie klachten, af en toe buikpijn, lage rugpijn...en al drie dagen een beetje ( sorry ) bruin verlies op me tampon. Maar echt minimaal. Het zet maar niet door terwijl het nu toch al 7 dagen na provera is. Morgen maar even bellen denk ik.....wat zouden jullie doen?

@bloem jeetje zeg hier had ik nog nooit van gehoord! Wat een mooie technologie bestaat er toch tegenwoordig! Hoe voel je  je hierbij? Ik kan me voorstellen dat dit ook mentaal weer een stukje is om te verwerken aangezien het weer een nieuwe stap is en ook mensen die ernaar zullen vragen. Ben erg benieuwd naar je ervaringen straks! 

@Bloem wat goed dat je je al wat hebt ingelezen over dat pompje. Hopelijk kunnen ze je met de echo's snel verderhelpen en heb je snel de juiste dosis te pakken!
@Lara oei, vreemd. Ik zou precies toch ook wel even bellen om te vragen wat je nu moet doen.

Terug
Bovenaan