PCOS, Letrozol

Kathycv; Welkom bij de club. Zit je nu aan 2,5 mg letrozol? Mijn menstruatie zorgt voor vele krampen in onderbuik/rug. Verder merk ik weinig verschil.
Irenee; Mooi gedichtje. Heel passend.
Bloem; Succes mt je traject. Klink best als een intensief traject. Hoe sta je hierin? Zie je het zelf ook allemaal zitten? Alles voor dat kindje in je armen...
XxLara; Is je menstruatie al doorgekomen? Tegen mij zeiden ze toen, kan 2 weken duren tot een menstruatie. Als je nu al 3/4 dagen bruin slijmvlies verliest zou ik even contact opnemen met het ziekenhuis of dit teld als menstruatie of dat je andere acties moet ondernemen.
Mateke; Dat is een reden waarom wij het ook klein houden het met vertellen van ons traject. Mensen hebben er allemaal een mening over. 
Zzzoowiee; Vanaf zaterdag heb ik al gevoelige borsten en ze lijken ook voller. Vanaf maandag heb ik elke keer lichte steekjes onder in de buik, zowel links als rechts. Vandaag is CD35. Ik weet natuurlijk niet wanneer mijn eisprong is geweest maar als ik uit ga van 1 januari. Volgens mijn App zou ik dan morgen ongesteld moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn wil ik zondag gaan testen. Ben ik niet zwanger en de test negatief wordt het maandag het ziekenhuis bellen. 
Wij hebben het onze naaste familie, broers/zussen en ouders verteld. Verder weet 1 vriedin van mij en 1 vriend van mijn partner van ons traject. Dit zodat we af en toe ons hart kunnen luchten. Onze families weten het sinds december.
Bijzonder om te denken dat het een jaar terug was dat ik bij de huisarts zat. Niet wetende wat mij allemaal te wachten stond. op 2 maand na, zijn we 2 jaar bezig om onze wens in vervulling te laten gaan. We blijven positief ingesteld en weten dat we ooit onze wens in vervulling gaat. 
Succes damens!! We kunnen dit! :) 

@heefteenwens ?duimen dat het goede krampjes zijn in je buik ?!
Bij ons is er ondertussen best wel wat volk op de hoogte ?. Als iemand er echt naar vraagt, ben ik daar gewoon ook wel eerlijk over. Mijn vriendinnen en collega's zijn allemaal op de hoogte, net als iedereen van mijn gezin (ouders, 2 zussen en 1 broer). Langs de kant van mijn man is zijn beste vriend op de hoogte, zijn oma en zijn schoonzus. Zijn broer heeft volgens mij nog niks door. Hij is niet de meest opmerkzame persoon en leeft wat in zijn eigen wereldje. Zijn oma en schoonzus hebben zelf moeite gehad met kinderen krijgen dus hij kan er met hen wel goed over praten. Ik heb vooral veel aan mijn moeder die zelf vroeger een IVF-traject heeft gevolgd. Bij mijn vriendinnen hebben we het er alleen over wanneer iemand er naar vraagt.

@heefteenwens, wat spannend! Ik hoop echt dat je een positieve test in handen gaat krijgen. Wij zijn nu ook precies 2 jaar bezig. Onze vrienden / familie weten inmiddels allemaal van ons traject af. Ik ben vandaag dan eindelijk echt ongesteld geworden. Het is wel wat minder dan normaal maar mag het wel echt tellen als een ongesteldheid. Zaterdag dus weer starten met spuiten! ?

@Kathycv, hoe is het nu met je?

@Ireneeee Supermooi gedicht! Hoe is het met jou?

@mateke zo spannend! Ik herken het… net laatste tabletje ingenomen en ben nu alweer aan het aftellen haha. Maar bij jou zal het zeer zeker niet aan de timing liggen 12 Ik ben zo benieuwd!! We blijven positief!?

@Bloem- Wow wist niet dat het ook op deze manier kon, klinkt wel intensief, maar hoop dat dit voor jou goed zal gaan werken! Hoe sta je hier nu zelf in?

@xxxLara Fijn dat je ongesteld bent geworden en succes met spuiten!?

@heefteenwens klinkt hoopvol! Knap dat je nog niet getest hebt, ik zou me denk ik niet meer kunnen beheersen.  Ik duim voor je!! ?

Aangezien ik nu niet gevolgd word door het ziekenhuis vraag ik me af of mijn ovulatie deze keer ook op CD16 zal plaatsvinden.. Hoe is dat bij jullie? Is het ongeveer hetzelfde of verschilt het per ronde? Ik wil liever geen ovulatietesten gaan kopen omdat ik denk ik me zelf nog alleen maar gekker maak en er dan echt te obsessed mee bezig zal zijn.

Lara; fijn dat het is doorgebroken! Succes komende weken!
Zooowie; Ik weet het niet aangezien de juiste dosering nog niet gevonden is voor mij. 
Vandaag is CD36 voor mij. Nog geen menstruatie klachten te bekennen. Mijn borsten zijn weer 'normaal' en ik voel geen steekjes meer onder in de buik. Vermoed dat het allemaal valse hoop was. Of zou ik deze week een eisprong hebben gehad? Ik snap er niks van...  Ik ga zondag testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Maandag ziekenhuis bellen.. 

@Zowie de eerste ronde had ik mijn eisprong op dag 20, tweede ronde dag 18 denk ik en deze ronde ben ik zeker dat ik een eisprong heb gehad op dag 17. Dus wel redelijk rond dezelfde periode elke keer.

Terug
Bovenaan