PCOS, Letrozol

@Xbo, welkom! Helemaal géén ongesteldheid gehad voor 2 jaar, wow. Goed dat je nu in het zkh bent, ik hoop toch wel echt dat de 2,5 mg al wat gaat doen bij jou! Ik heb er geen ervaring mee, ik was 2x ongesteld geworden na 1 jaar niet toen ik begon aan letrozol. Ik zit in mijn 3e ronde 2,5 mg letrozol.
@Hetheefteenwens Ah.. Weer geen succes helaas. Even een goeie kut dag.. Ben benieuwd wat het ziekenhuis gaat zeggen/ evt doen. En inderdaad, nu is het een dag dat je troostvoer lekker mag hebben!
@Rshaa, probeer inderdaad lekker te genieten ervan!!!
@Mateke, wachten wachten.. Wij moeten toch zo onwijs vaak lang wachten he.. Niet te doen. En hoop houden mag zeker! Een tegenslag is het sowieso als we ongesteld worden, of je nou mega positief hoopt of maar een klein beetje.. Die tegenslag is volgens mij altijd even groot..
@Stephanie, wat verveld zeg van je werk!!! Echt niet oke, maar ja, wat kun je eraan doen he.. Heel vervelend dat het nu allemaal op jou aan komt. Gebruik maken ze wel van je zo..
@Bloem bluh ongesteld geworden.. Ben benieuwd maandag het pompje! Hopelijk gelijk bingo!
@Zzowie ik herken die slijprop niet. Het is best vroeg om op 8 al een eisprong te hebben toch? Maar ik ben ook echt geen expert!
Met mij gaat het best goed. Ik had maandag dan een enorme kutdag en daarna ging het stukken beter. Ik heb gisteren een test gedaan welke negatief was. Ik heb wel al sinds gisteren erge buikpijn/ opgeblazen gevoel krampjes onderin mijn buik. Met andere woorden, ik zie nu al af terwijl ik nog ongesteld moet worden.. Mega frustrerend.. Maar wat doen we eraan? Helaas weer niet raak deze ronde.. Hoewel ik stiekem nog wel hoop blijf houden zolang de rode vlag nog niet is begonnen letterlijk.
Fijne avond! xxx

@Xbo, welkom! Ik was een halfjaar niet ongesteld toen ik de stap naar de gynaecoloog zette. 2 jaar is wel lang, wauw! Bij mij werkte de 2,5mg niet. Ik heb nu 3 rondes met 5mg achter de rug. Hopelijk doet de 2,5mg wel iets bij jou.
@heefteenwens aah balen ?... jezelf trakteren op flink wat chocolade heb je nu wel verdiend! Hopelijk kan het ziekenhuis iets doen aan jouw lange cycli.
@irenee ooh dat wachten. Wij verdienen allemaal een standbeeld voor ons eindeloze geduld denk ik ?. Balen dat je een negatieve test had. Hopelijk komt je menstruatie snel door of heb je alsnog een positieve test in handen ?.
Ik heb sinds vandaag wat meer krampjes in mijn onderbuik, vooral rechts waar ik mijn eisprong had. Voor de rest nog geen pms-symptomen zoals ik de vorige 2 rondes had. Nog steeds volop aan het hopen dus ?. 

@ireneeee ja lang he! Gewoon echt geen menstruatie.. En jij dus nu ook aan de letrozol 2,5mg? Spannend zeg. Slaat het goed aan? Ik hoop voor je dat het deze maand toch raak mag zijn.. Ik ga voor je duimen!

@mateke ah een halfjaar, ook al rot hoor. Je zit er toch zo op te wachten he! Gezonde dames verklaren ons voor gek haha. Slaat de 5mg nu goed aan bij jou? Elke maand een mooi eitje? Of was het flink zoeken? Ik hoop helemaal met je mee!

@xBo ja dat halfjaar was al lang genoeg ?. Ik had totaal geen idee van wat er gaande was dus ook wel een stresserende en onzekere periode. De 5mg slaat bij mij goed aan. Ik heb nu al iedere maand duidelijk een eitje gehad. De eerste ronde met 5 mg had ik een echo op cd12 maar toen was er nog niets te zien. We zijn toen een weekje weg geweest en daarna terug een echo op dag 22 en toen zagen ze dat ik wel een eisprong had gehad (had het ook wel gevoeld). De volgende rondes was er op dag 12 wel al wat te zien dus de medicatie doet steeds beter z'n werk heb ik het idee.

@mateke hihi, begrijpelijk! Wachten duurt lang he.. En je wordt er ook gewoon onzeker van, al het gedoe. Maar super fijn dat de medicatie nu goed aan lijkt te slaan! En je voelt je eisprong dus ook? Zag het bij @lauwing inderdaad dat het leek alsof de medicatie steeds beter zijn werk begon te doen haha. 
Mijn eerste echo heb ik oop op CD 12. Nieuwschierig of er dus wat te zien is.

@xbo letrozol 2.5 MG slaat goed bij mij aan! Ik heb 2x dat ze mee keken 2 eitjes gehad. Dit was de eerste keer dat ik de eisprong heb gevoeld. Ik ben nog steeds niet ongesteld, CD 29 nu en nu wel 1 dag 'overtijd' met de eerste keer want die ovulatie liggen bij elkaar. De 2e ronde was k niet gemonitord en was 10 dgn langer dus hopelijk of snel ongesteld en anders ga ik morgen weer testen! Voel me nog steeds ongesteld on m'n buik haha!

@xBo ja ik voel mijn eisprong heel duidelijk ?. Vanaf de dag ervoor pijnlijke tepels ? en felle steken in mijn buik als het effectief zover is. Geen ovulatietests nodig hier ?.
@irene hopelijk heb je snel uitsluitsel! Vervelend om er weer zo op te moeten wachten.

@ireneeee wat fijn zeg dat het goed aanslaat! Je vorige cyclus was dan 39 dagen of begrijp ik het verkeerd? Vinden ze dat niet te lang? Bij mij willen ze max 35 dagen aanhouden is gezegd. Nou ik ga voor je duimen hoor! Hopen op mooi nieuws! Verder nog bijwerkingen van de leterozol of valt het mee?
@mateke haha, nou dan is dat in ieder geval duidelijk! Heb je wel ovulatietesten gebruikt? Ik hoor veel verschillende verhalen, over dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.. 

Terug
Bovenaan