Hi Meiden,
Er zijn weer een aantal nieuwe bijgekomen zie ik, lekker druk! sorry...af en toe kan ik het niet helemaal meer volgen maar ik probeer even op iedereen te reageren haha,
@xbo, jammer dat je ook de diagnose pcos hebt. het is wel heel fijn dat je een vriendin hebt waarmee je dit kan delen. Die precies weet hoe het in elkaar steekt en waarbij je steun kan vinden en die ook precies begrijpt wat voor proces dit is. Hoop dat je net zo snel zo mooi resultaat hebt als @lauwing.
@Zzowie ook jij welkom. Ik heb zelf ook nog nooit echt een slijmprop gehad dus kan je daarmee helaas ook niet helpen. Ik denk zelf ook dat dag 8 nog te vroeg is voor een eisprong. Miss dat dit een teken is dat het er wel aan zit te komen? of inmiddels is geweest.
@Mateke ik duiim met je mee!!
@Bloem, wat spannend meid dat je met het pompje ben begonnen. Hoop dat je in de nacht ook weinig last ervan hebt gehad. OOOOHHHHH ik ga zo HARD duimen voor jou dat je volgende week een eerste positieve echo hebt!
@stephanie, ben je inmiddels al ongesteld geworden?
@Heefteenwens, jammer dat je uiteindelijk ongesteld bent geworden. Ik ben benieuwd hoe je gesprek bij de arts is gegaan. Bij mij mocht een cyclus ook maar maximaal 35 dagen duren anders kreeg ik verhoging van letrozol ( voelt al heeeeeeeel lang geleden bij mij )....Ik werk niet in de zorg maar wel met kinderen. Ik neem geen vaccinatie.
@Ireneee, nog even een keer uitgebreid dan hoor..!! Want wauuwwww je bent gewoon zwanger! echt geweldig! En dat je afgelopen zarerdfa nog flink bent doorgezakt,,,nja ach! dat was dan inderdaad de laatste goede avond alcohol voorlopig. Houd je ons op de hoogte hoe het verloop van je zwangerschap gaat?
Met mij gaat het wel goed, wel erg corona moe ook! Maar goed, ik ben vast niet de enige. Vrijdag heb ik mijn eerste echo weer....vandaag alweer de 4e spuit die ik mag zetten., Ik verwacht niet veel aanstaande vrijdag want dat is pas cd9 en anders zou ik pas maandag op cd12 mijn eerste echo krijgen en dat vonden ze te laat. Ik denk dat ze bij mij in het ziekenhuis het zoveel mogelijk uit stellen zodat ze niet in het weekend echos hoeven te maken. Doen ze dit bij julie wel? Spannend weer, ben wel benieuwd hoe mijn eerste IUI gaat zijn en hoe ik het ga ervaren.....Zo nu ben ik weer een beetje bij denk ik...Als ik je vergeten ben, sorry!