@XBo en @Zzowie mijn 1e cyclus was 28 dagen, de 2e 38 en de 3e was dit! Dat ik een keer 38 dagen was, daarop reageerde ze niet echt. Alle 3 met 2,5 mg letrozol. Ik merkte wel heel duidelijk hele waterachtige afscheiding nadat ik mijn eisprong had gevoeld, zo'n 3 dagen. Ik voelde op maandag mijn ovulatie, en op zondag 'dacht' ik dat ik wat donkere afscheiding zag, maar ik moet ook zeggen dat ik toen vooral dacht dat ik mezelf gek maakte. Maar achteraf denk ik dan dat dat mis wel de innestelingsbloeding was.
Qua kwaaltjes, ja, ik voel me ineens mega zwanger, zo vreemd! Ik had vanaf zaterdag al op voorhand de divacup in gedaan want ik had mega veel gerommel onder in mijn buik, pcm in moeten nemen zoals altijd met ongesteld worden omdat het zo'n pijn deed. Inmiddels voel ik dus nog steeds die pijn en opgeblazen gevoel. Begin ook beetje misselijk te worden, maar dat vind ik deuzig want ik ben er gisteren achter gekomen en was vandaag wat misselijk.. 'Ik voel wat ik wil voelen'? Mn vriend is ook helemaal in de wolken. Ik had trouwens ook alle echo’s door de week, bij mij deden ze dat niet in het weekend kreeg ik het idee. Maar het kwam ook bijna altijd op vrijdag bij mij uit toevallig.
@Mateke wow wat gaaf dat zelfzorg traject!! Wat een mooi iets, heel goed, kan iedereen wel wat van op steken eigenlijk! Goeie stap gezet. Hoe voel jij je, kun je nog geduld hebben tot zondag?
@Bloem wat jammer dat je het met slapen voelt. Wellicht is dit over een paar nachtjes alweer weg, lijkt me ook héél erg wennen hoor! Merk je al iets qua hormoonhuishouding?
@xxLara, wat spannend, heel nieuw traject IUI maar ook daar over hoor en lees ik veel positieve ervaringen! Ook ik ben heel benieuwd hoe dat traject gaat dus blijf ons maar vertellen hoe en wat. Heel veel succes en sterkte met dit traject!!
@Stephanie, wat mega vervelend.. Echt altijd dat klote kut wachten wat we moeten.. Het is ook zo frustrerend dat je niet iets kan doen zodat het wachten versneld wordt.. Je wordt hier niet mee geholpen, maar voor iedereen hier is het zó herkenbaar dat dat wachten je op kan breken.. Nogmaals, hoeveel geduld wij telkens moeten opbrengen is niet normaal.. Hopelijk over 1 wk weer met de volgende ronde beginnen! Houd hoop, houd moed! Ik stuur je denkbeeldig kracht om het weer positiever in te zien! (L)
@Lauwing oooh ben zo benieuwd naar je echo!! Hoop zo dat het op de goede plek zat en je een hartje zag kloppen. Mag je vriend bij de 2e echo ook mee? Ik heb mijn 1e de 8e van feb gepland in het zkh en dan mag mijn vriend wel mee. De keer daarna in principe niet.. En ook ben ik benieuwd hoeveel het er zijn! Gezien met alle medicatie die we gebruiken een kans op meerling groter is!
Welstrusten alvast dames!