PCOS, Letrozol

@Lara dank je wel ?. De test ligt klaar. Ben nu wel ook wel benieuwd en wat aan het hopen op een positieve test ?. Voor jou is het nu ook wel spannend! Hopelijk snel je eerste IUI en met succes ??!

Helaas, vanmiddag ongesteld geworden ?. Morgen de gynaecoloog dan maar op de hoogte brengen, extra test en nieuwe echo inplannen en woensdag opnieuw aan de letrozol.

Xbo: hoe was je Echo vanmorgen? Is het eitje verder gegroeid? Eitje van 7mm op CD12 is een mooi begin dacht ik!
Stephanie: morgen ga je meer duidelijkheid krijgen. Mijn vriend is ook niet z'n prater. Al vind hij het lastig zat dat het allemaal niet mee zit. Echt uitspreken doet hij niet.
Doeja: Gister nog contact gehad met het ziekenhuis?
Mateke: Wat *** voor je dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde.
Wat zijn er veel berichten geplaatst, lukt me niet om helemaal op iedereen te reageren.
Vandaag is CD9 in mijn eerste ronde letrozol 7,5 mg. As vrijdag mijn eerste echo. Echt last van bijwerkingen heb ik niet, gelukkig maar. Wel heel benieuwd wat ze vrijdag gaan zien op CD12.

@ZZzowie lief je reactie! Ik duim voor je dat je deze maand een mooie eisprong hebt gehad. Wachten, wachten en nog eens wachten hihi.

@Mateke oooooh shit hee, wat jammer.. Pfff… Dikke knuffel voor jou ❤️

@XxLara je eitje is dus mooi op weg. Hopelijk woensdag een super mooi eitje en dan op naar de eerste IUI, succes!?

@Heefteenwens helaas was er vandaag niets veranderd. Eitje was nog steeds 7 mm en baarmoederslijmvlies 2 mm. Mag dus vanavond starten met de letrozol 5 mg en heb dan volgende week donderdag de eerste echo (CD12). Heel benieuwd of er deze ronde wat gaat gebeuren! Fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen, lijkt me ook zo vervelend.. En heel benieuwd naar je echo vrijdag! Ik duim voor je!

@heefteenwens gelukkig heb je geen bijwerkingen ?. Duimen maar voor een goede echo vrijdag ?
@xbo Dan lopen we deze ronde gelijk ?! Ik zit volgende week vrijdag ook op CD12 en heb in de voormiddag een echo gepland staan. Morgen begin ik weer met de letrozol. 

@Zowie, succes op het wachtbankje!!
@Lara ik hoop dat je eitje mooi is doorgegroeid vandaag op de echo!
@Mateke balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden :( Hopen dat de volgende ronde wel een positieve test geeft ?
@XBo hopen dat de 5 mg wel een mooie follikel en een dikker bms gaat geven, duimen voor een goede echo volgende week!
Ik heb gisteren de eerste echo gehad op CD12. Bms was 4,3 dat is voor mijn doen best dik, verder nog geen dominante follikel, er zat er rechts eentje die iets groter is dan de rest, maar nog niet boven de 1 cm. Vrijdag moet ik terug, als die dan niet doorzet verhogen ze de dosis. Ben op zich wel blij om te zien dat het bms al wel iets doet, geeft iets meer hoop dat het "kan".

Terug
Bovenaan