PCOS, Letrozol

@stephanie Oh wat een situatie weer bij jou! Nu ja, van die cyste ben je al vanaf zullen we dan maar zeggen ?. Wel echt rot dat je nu gewoon op je menstruatie moet wachten... Wat wordt jouw geduld toch steeds weer op de proef gesteld. En die Paris Hilton is toch zo wereldvreemd! Wat een idee ook weer ?.
@Zowie Succes nog op het wachtbankje ??

Om nog even terug te komen op het tegendraadse gedrag van mijn man. Toen hij gisteren thuiskwam, liet hij zelf zo een terloopse opmerking vallen waaruit dan bleek dat hij toch naar het ziekenhuis zou gaan. Ik heb het hem dan ook even rechtuit gevraagd en het leek dan plots weer zo vanzelfsprekend dat hij dat zou doen want ja, waarom zou hij niet gaan? Echt, mannen ?. Ik heb hem wel gezegd dat ik blij ben dat hij toch beslist heeft te gaan en dat deed hem precies wel deugd. Ik denk dat zijn faalangst en onzekerheid de dag voordien even de kop opstak. Het deed me toen zo denken aan toen ik hem aan het overtuigen was om zijn rijexamen te gaan doen ?. Maar hij is nu deze ochtend dus gewoon naar het ziekenhuis vertrokken ??. Wel echt even een opluchting. Soms denk ik dan van allee, zijt daarmee getrouwd ? op z'n mooi Vlaams ?. 

@mateke aah super lief van je! Wat fijn dat je man vanmorgen dan toch naar het ziekenhuis is vertrokken. En inderdaad, echt mannen! Drama maken om niks haha.....om vervolgens dan toch te gaan. Maar ik snap het ook wel, Het is natuurlijk ook weer spannend. Wanneer krijgen jullie de uitslag ervan? 
@stephanie jeetjee, jij ziet ook wat af hoor. Was wel even schrikken dan dat je ineens zulke pijn ervaarde. Ik hoop dat je eigen menstruatie niet te lang op zich laat wachten en dat je snel door kan. En die Paris Hilton, tsjahhhh wat een debiel mens zeg!
@XBo Lief, dankjewel 
@ZZzowie Ook jij dankjewel! erg lief dat jullie allemaal ze meeleven met mijn eerste IUI.

@Lara en dan zeggen ze dat vrouwen dramatisch zijn ?. Ach ja, het is gelukt ?. Uiteraard is hij vergeten vragen wanneer hij de uitslag krijgt... straks maar even naar de gynaecoloog bellen of zij weet wanneer de uitslag er ongeveer kan zijn en anders hoor ik het volgende week vrijdag wel denk ik bij de volgende echo.

Hey iedereen,
Voor jullie ben ik nieuw op dit forum maar ik lees al een tijdje jullie berichten mee en het doet wel deugd om jullie herkenbare verhalen te lezen. Ik heb er al veel aan gehad, dus bedankt :)
Bij mij is enkele maanden geleden ook PCOS vastgesteld waarna ik er intussen al een paar rondes met letrozole heb opzitten, helaas met wisselend succes. Ik hoop dat ik op deze periode over een paar maanden kan terugkijken en zeggen dat het het allemaal wel waard is, maar momenteel ben ik daar niet zo zeker van. Telkens dat wachten, die teleurstelling,... Ik moet het jullie niet uitleggen natuurlijk.
Ik hoop in ieder geval heel erg met jullie mee op goede echo's en uitslagen en veel moed voor de dagen tussendoor :) 

@ZZzowie haha, zeker voor het goede doel, alleen leuk is soms anders ? en lief van je. Hoop inderdaad dat de 5mg zijn werk gaat doen!

@Mateke mannen, soms! Zeggen ze wat over ons vrouwen haha. Heel fijn dat het alsnog allemaal is gelukt vandaag, nu hopen op een goede en vlotte uitslag ?

@Celine-x welkom hier! Wat balen dat er PCOS is vastgesteld.. Wel fijn dat je hier je ervaringen kunt delen. Zie dat @Mateke al heeft gevraagd hoeveel rondes je al hebt gehad?
Fijne avond allemaal!

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw en sluit me graag aan bij dit forum. Ik ben 31, heb PCOS en zit aan de 5mg Letrozol. Dinsdag 1e echo! Ik praat graag mee! :)
Groetjes!

@mateke ohhh wat ben ik blij dat je man uiteindelijk heeft doorgezet! je doet het immers samen en dit brengt jullie ook gelukkig weer dichter bij elkaar. moet heel erg lachen om je reactie ik ondervindt dat ook geloof me mannen kunnen nog meer dramatisch zijn dan wij zo nu en dan haha.
@celine welkom! fijn dat mee kletst met ons! ik moet zeggen dat ik echt heel veel steun haal uit al deze verhalen en meiden! samen staan we sterk
Jullie geloven het nooit maar ik ben ONGESTELD! nog nooit zo blij geweest daarom haha! eindelijk weer door woopie!

Terug
Bovenaan