Joehoe!
@mateke, noo wat jammer! Op naar een nieuwe ronde dan, hopend op dan beter nieuws!
Hier helaas gisteravond ook mijn menstruatie gekregen, had goede hoop maar helaas niet.
@xBo, er groeit gelukkig wel iets met de lage dosis, nu hopen dat de hoge dosis het groeien stimuleert met de nieuwe echo! Ik duim voor je!
@heefteenwens: ik had de afgelopen twee maanden bij beide folikelmetingen vocht in mijn baarmoeder wat ze niet konden duiden wat het is en waar het vandaan kwam. Maandag werd ik gebeld door mijn gynaecoloog. Zij gaf aan dat er twee opties zijn, het verhogen van de letrozol (resultaat onbekend of het vocht dan weg is en mijn cyclus wel naar 28 tot 30 dagen terug komt) of hormoonspuiten dagelijks bij mezelf. Ik koos voor het laatste op aanraden van de arts (die geeft aan dat de kansen voor mij op een positieve test hoger zijn bij spuiten). Vandaag krijg ik de prikinstructie en op dag 3, vrijdag dus, mag ik starten met prikken. Heel spannend en ik heb geen idee wat me te wachten staat! Weer een nieuwe stap. En hopelijk dichterbij een positieve test! Voordeel is ook dat ik hiermee mijn eisprong laat plaatsvinden (ook met een prik), daardoor kunnen we ook gerichter het gezellig maken en "moet" het niet om de dag (ik heb daar namelijk nogal moeite mee?, niet omdat het niet leuk is maar voor mijn gevoel maakt moeten het minder interessant en wordt het iets wat dan maar even moet gebeuren waardoor het mooie eraf gaat,).
@bloem, wat fijn dat er iets gebeurd en het inderdaad "kan". Ik herken dat gevoel ergens heel erg van de eerste echo opzoek naar een follikel, door mijn hele lange cyclussen was ik blij om te zien dat er ook relatief "snel" een eitje kon groeien. Goeie stap dus!
Ik hou jullie op de hoogte hoe het spuiten gaat bevallen..
Zet m op allemaal. We kunnen het!
Liefs ❤