@Mateke volgens mij kunnen ze na deze verhoging de dosering nog 1x ophogen, maar dan moet ik eerst wel langere tijd op deze dosis blijven. Hopen dat ophogen niet nodig is. Ben op zich wel wat meer aan het pompje gewend, maar toch zit hij af en toe wel in de weg haha. 2 weken wachten op de uitslag van je man duurt inderdaad wel lang, bij mijn vriend moesten we volgens mij ongeveer een week wachten toen, maar weet het ook niet meer precies.
@Stephanie vervelend dat je er nu zoveel last van hebt! Ik had nu de laatste keer ook een zeurderig gevoel rechts rondom dat ik ongesteld moest worden, vond dat ook heel raar maar geen idee of het t zelfde is, bij twijfel zou ik sowieso gewoon even het ziekenhuis bellen! Hopen dat de 5 mg goed aanslaat!
@XBo jij ook succes alvast voor donderdag!
@Gebruiker10309210 hopen dat de groei maandag verder door is gezet!
@Stephanie vervelend dat je er nu zoveel last van hebt! Ik had nu de laatste keer ook een zeurderig gevoel rechts rondom dat ik ongesteld moest worden, vond dat ook heel raar maar geen idee of het t zelfde is, bij twijfel zou ik sowieso gewoon even het ziekenhuis bellen! Hopen dat de 5 mg goed aanslaat!
@XBo jij ook succes alvast voor donderdag!
@Gebruiker10309210 hopen dat de groei maandag verder door is gezet!