PCOS, Letrozol

Sow wat zijn we opeens met een grote groep! Sorry voor degene waar ik niet op heb gereageerd, maar het zijn zoveel berichten ? Welkom @ Celine-x , @si-mo-ne, @datkomtlaterwel, @gebruiker10309210 en @gebruiker10309836!  “leuk” dat jullie je ervaringen willen delen, we hebben hier veel aan elkaar! ?   @Celine-x hopelijk doet de 5mg zijn werk!!  @Mateke fijn om te lezen dat je vriend toch gegaan is! Mannen... haha! Wij hadden na 1 week de uitslag. Succes met je hyfosy woensdag!??? @stephanie zo fijn om te lezen dat je ongesteld bent geworden en weer bezig bent met de letrozole. Hoop zo dat de 5mg nu goed zijn werking gaat doen? wat betreft de bijwerkingen, ik merk alleen dat als ik bezig ben met de medicatie mijn emoties de overhand krijgen en ik alle kanten uitvlieg..  @heefteenwens Wat goed dat je eitje al zo groot is op cd14! Hoop dat je morgen te horen krijgt dat hij is gesprongen?? @XBo spannend.. bijna je echo! Ik duim voor je dat er al een mooi eitje klaar zit! ?? @xxLara Fijn om te horen dat he IUI vrijwel pijnloos is verlopen! Dan zitten we nu samen op het wachtbankje, spannend! ? Wanneer ga je testen??  @datkomtlaterwel wat een goed nieuws al op cd12 een eitje van 22mm! Ik herken het vruchtbaar slijm! De 1e ronde had ik het minder, nu de 2e ronde op cd12 ontzettend veel vruchtbaar slijm! Ik weet alleen niet wanneer mijn eitje deze ronde is gesprongen, ik gok op cd 14 of 15. Wordt nu namelijk niet meer gevolgd door het ziekenhuis aangezien de medicatie zijn werk doet. ? @Doenjah hmm vreemd! Ik hoop zo dat dit voor jou gaat werken! Ben benieuwd naar je echo vrijdag!!  @gebruiker10309836 als ik het goed heb begrepen moet je dus op cd 39 ongesteld worden? Weten ze waarom je eisprong zo laat was? Mij hebben ze toen verteld dat je cyclus niet langer mag zijn als 35 dagen, als dat het geval is moet ik bellen. Ik slik zelf namelijk ook 2,5 mg. Wordt je de volgende ronde ook gevolgd of krijg je de medicatie mee naar huis? @bloem ik hoop zo dat jij binnenkort goed nieuws hebt? Vandaag CD 25.. als het goed is en ik uit ga van een cyclus van 28 dagen kan ik vrijdag mijn menstruatie verwachten. Sinds vandaag alleen pijnlijke tepels, verder geen kwaaltjes te bekennen. ?? Hoop dat ik mezelf kan bedwingen om tot vrijdag te wachten met testen... ik houd jullie op de hoogte! Fijne avond nog??

DAMES ik heb jullie hulp nodig.... ik maak mezelf helemaal gek..
Vandaag als goed is 3 dagen voor NOD, zojuist een uur geleden me toch niet kunnen bedwingen om te testen. Ik heb een vroege test van de kruidvat gedaan en zie nu een heel vaag lijntje als + 
Wat denken jullie???? ?
https://nl.imgbb.com/

@ZZzowie, ik heb inderdaad dit keer een lange cyclus. Bij clomid gaven ze aan dat je cyclus niet langer dan 35 mag duren waarom weet ik niet maar toen ik het vroeg aan mijn Gynaecoloog zei ze dat het niet uit maakt dat het wat langer is want ik heb wel een eisprong dus me medicatie hoeft niet opgehoogd te worden. Zo frustrerend allemaal! Ik wordt wel gewoon gevolgd gelukkig.
Spannend voor jou ik hoop dat je test positief is het lijkt alsof ik ook heeeel licht op de foto een streepje zie!

@gebruiker10309836 Zolang je je eisprong hebt is het zeker goed! Fijn dat je gevolgd wordt! 

@gebruiker10309838 @xxlara ben bang dat het vals positief is... resultaat op bovenstaande foto was binnen 1 min, maar nu de test 3,5 uur later is opgedroogd zie je echt een dun lijntje (pennestreepje)
Lees ook meerdere verhalen dat dit geen goede test is, en vaak vals positief aangeeft. 
Ik ga nu wachten tot donderdag en dan met ochtnedurine, aangezien ik vandaag ook niet met ochtnedurine heb getest en nog voor mjn NOD zit. Voor nu moet ik het even los laten hoe graag ik ook wil dat dit posiief is, maar ben er ech bang voor, zeker gezien de vele reacties over deze test dat ik hem als negatief moet beschouwen.. We wachen maar weer af tot donderdag, als ik dan nog niet ongestled ben geworden. 

Pfioew wat zijn we plots met veel ?. Sorry als ik niet heb gereageerd, het waren veel berichtjes om terug te lezen!
@bloem Hopelijk moet er dan niet meer opgehoogd worden. De gyn zou vrijdag, wanneer ik voor een echo ga, al eens checken welke resultaten al binnen zijn dan, maar die zullen nog niet volledig zijn waarschijnlijk.

@Doenja wat vreemd. Hopelijk lag het vocht inderdaad aan de letrozole. Veel succes met het prikken! De emotionele schommelingen komen me bekend voor ?.

@heefteenwens Hoe was je echo?

@Gebruiker10309836 Duimen dat het toch wat is en anders veel goede moed voor de volgende ronde! ?

@stephanie Qua bijwerkingen blijft het bij mij bij wat meer hoofdpijn, slecht slapen en veel dromen en emotioneler dan anders. Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt... ?

@Datkomtlaterwel Bij mij wordt er ook iedere maand 1 echo gemaakt en dan eventueel nog bloedprikken om de eisprong te bevestigen. Heb van iemand anders in mijn omgeving wel gehoord dat zij wel meer echo’s moest laten doen. Hangt van dokter of ziekenhuis af denk ik ?‍♀️.

@Zowie ik zie het niet zo goed op de foto ?. Het is nog licht precies. Over een paar dagen terug testen als je menstruatie niet doorkomt. Spannend en succes met de laatste dagen wachten ?!

Ik mag morgenvoormiddag naar het ziekenhuis voor die hyfosy. Ben best wel zenuwachtig ??. Heb er al slecht van geslapen deze nacht.

@ZZzowie, ik zou wachten tot je NOD weet hoe moeilijk dat is maar dan heb je waarschijnlijk meer zekerheid.
@Mateke, Spannend hoop dat het allemaal mee valt voor je! Laat je ons weten hoe het ging ben wel benieuwd!

Terug
Bovenaan