Sow wat zijn we opeens met een grote groep! Sorry voor degene waar ik niet op heb gereageerd, maar het zijn zoveel berichten ? Welkom @ Celine-x , @si-mo-ne, @datkomtlaterwel, @gebruiker10309210 en @gebruiker10309836! “leuk” dat jullie je ervaringen willen delen, we hebben hier veel aan elkaar! ? @Celine-x hopelijk doet de 5mg zijn werk!! @Mateke fijn om te lezen dat je vriend toch gegaan is! Mannen... haha! Wij hadden na 1 week de uitslag. Succes met je hyfosy woensdag!??? @stephanie zo fijn om te lezen dat je ongesteld bent geworden en weer bezig bent met de letrozole. Hoop zo dat de 5mg nu goed zijn werking gaat doen? wat betreft de bijwerkingen, ik merk alleen dat als ik bezig ben met de medicatie mijn emoties de overhand krijgen en ik alle kanten uitvlieg.. @heefteenwens Wat goed dat je eitje al zo groot is op cd14! Hoop dat je morgen te horen krijgt dat hij is gesprongen?? @XBo spannend.. bijna je echo! Ik duim voor je dat er al een mooi eitje klaar zit! ?? @xxLara Fijn om te horen dat he IUI vrijwel pijnloos is verlopen! Dan zitten we nu samen op het wachtbankje, spannend! ? Wanneer ga je testen?? @datkomtlaterwel wat een goed nieuws al op cd12 een eitje van 22mm! Ik herken het vruchtbaar slijm! De 1e ronde had ik het minder, nu de 2e ronde op cd12 ontzettend veel vruchtbaar slijm! Ik weet alleen niet wanneer mijn eitje deze ronde is gesprongen, ik gok op cd 14 of 15. Wordt nu namelijk niet meer gevolgd door het ziekenhuis aangezien de medicatie zijn werk doet. ? @Doenjah hmm vreemd! Ik hoop zo dat dit voor jou gaat werken! Ben benieuwd naar je echo vrijdag!! @gebruiker10309836 als ik het goed heb begrepen moet je dus op cd 39 ongesteld worden? Weten ze waarom je eisprong zo laat was? Mij hebben ze toen verteld dat je cyclus niet langer mag zijn als 35 dagen, als dat het geval is moet ik bellen. Ik slik zelf namelijk ook 2,5 mg. Wordt je de volgende ronde ook gevolgd of krijg je de medicatie mee naar huis? @bloem ik hoop zo dat jij binnenkort goed nieuws hebt? Vandaag CD 25.. als het goed is en ik uit ga van een cyclus van 28 dagen kan ik vrijdag mijn menstruatie verwachten. Sinds vandaag alleen pijnlijke tepels, verder geen kwaaltjes te bekennen. ?? Hoop dat ik mezelf kan bedwingen om tot vrijdag te wachten met testen... ik houd jullie op de hoogte! Fijne avond nog??