Wat een reacties allemaal. Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, maar moeilijk bij te houden haha.
@mateke mijn vriend kreeg de uitslag van het onderzoek via de huisarts, al vrij vlot! Ze denken zeker; ook daarop wachten kan er nog wel bij.. Haha. Heel veel succes hé morgen! Neem sowieso lekker paracetamol van te voren (en weet niet of je nog iets anders in huis hebt ?)
@Doen-jah fijn dat de prikinstructie goed is gegaan! Ben heel benieuwd naar je echo vrijdag ?
@Heefteenwens wat een fijn nieuws zeg! Hopen dat dat dit maar een goede ronde voor jullie mag worden ?
@Gebruiker10309836 welkom! Het forum hier is lekker actief, dus hoop dat je er wat aan hebt! Spannend zeg, deze dagen voor jou!
@Steph-aniee wat rot dat je zoveel last hebt van de letrozol.. Ik herken het (gelukkig) niet. Nu op de 5mg alleen wat hoofdpijn gehad en onrustig slapen. Dubbel is dat dan he, je weet dat het wat goeds voor je doet maar kan ook zoveel narigheid met zich meebrengen. Hoop dat je klachten snel over zijn ?
@Datkomtlaterwel ik weet eigenlijk niet hoe het bij mij gaat wanneer ik een eisprong ga krijgen/heb gehad. Hebben ze eigenlijk niets over verteld. Het scheelt dat ik tegenover de fertiliteitspoli werk, dus ga sowieso bij de eerste ronde dat ik een eisprong heb wel vragen om een controle echo. Maar hoe het daarna gaat, geen idee!
@Zzzowie lief van je!? Ik ga zo hard voor je duimen ?
@si-mo-ne wat netjes zeg, een follikel van 14mm! Ik heb van de meiden hier op het forum gehoord dat een eitje nog best flink en snel kan doorgroeien. Heb er zelf nog geen ervaring mee haha. Hopen dat die mooi doorzet!
Met mij gaat het verder wel prima. Merk wel dat ik wat gespannen ben voor de echo donderdag! Hopen dat de letrozol nu aanslaat.