PCOS, Letrozol

Met zo veel goede eisprong moet binnenkort toch wel iemand in deze groep een positieve test in handen hebben!
Ik vrees dat ik het nog niet ga zijn.  Heb nog niet getest maar mijn nod zou morgen of overmorgen moeten zijn en ik merk nog niets van kwaaltjes of een ander gevoel dus de hoop voor deze ronde is hier nu wel erg minimaal...
 
Positief blijven gebruiker. Wie weet voel je nog niets maar komen de verschijnselen later. Let us know. Wat spannend, allemaal wachtende! Er komen zeker positieve testen, ik heb er een goed gevoel in. Mocht het bij mij niet lukken deze keer, dan ga ik voor 3x is scheepsrecht met de clomid. Fijn weekend allemaal?
 
@babygirlmom bedankt maar nee hoor. Net ongesteld geworden. Vorige het nog helemaal niet aankomen dit x maar goed. Op naar de volgende.  Wel dus voor de tweede maand achter elkaar een eisprong gehad dankzij de medicatie dus dat zie ik als erg positief.  Morgen maar even overleggen welke dosis ik deze maand mag proberen en dan weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
 
Gebruiker, jammer dat het niets werd maar terug met volle moed aan een nieuwe ronde beginnen! Is altijd heel vervelend die teleurstelling maar 3de keer goede keer!
Ik gisteren terug mogen gaan voor een FM bij de gynaecologe van wacht. Follikel van 12-13 mm in 2 dagen gegroeid tot 15 maar dus niet groot genoeg om al pregnyl te spuiten. Mijn ventje deze nacht terug vertrokken tot komende vrijdag dus ofwel nu maar hopen dat hij tegen donderdag nog niet gesprongen is ofwel is deze ronde voor niets geweest. Vorige maand was hij ook door blijven groeien en heb ik aan 23 de pregnyl gezet maar nu zei deze gynaecologe dat dit eigenlijk al te laat is?? Nochtans zag mijn eigen gynaecoloog aan de bloedwaarden dat het een mooi eitje was dus vind het allemaal nog al verwarrend.
Ze gaat er van uit dat ik rond dinsdag aan 18 mm ga zitten dus heb ik toch nog de hoop dat hij er donderdag nog zal zitten maar wel al meer dan 20 zal zijn en ik pregnyl zal mogen spuiten. Dan zijn we vrijdag mooi op tijd als hij springt ;-)
Iemand een idee waarom 23 mm bijvoorbeeld al te laat zou zijn? Zij zei dat 18 tot 19 ideaal was om te spuiten maar de natuur laat je eitje toch ook vaak doorgroeien tot een goed stuk in de 20 voor hij springt?
Nu ja, er is nog een beetje hoop deze maand en dat is toch al iets... nu deze week ovulatietesten doen en maar hopen dat hij niet springt voor donderdag!
 
Jammer gebruiker, nieuwe ronde nieuwe kansen ben benieuwd of je andere dosis krijgt.
Karolien geen idee, ik ga voor je duimen dat ie niet springt voor donderdag.  Met clomid schijnt het zo te zijn dat de eitjes wel groter worden dan zonder medicatie. Ik heb wel al 2 dagen wat slijm verlies zou innesteling kunnen zijn maar verwacht het niet, heb geen verdere kwaaltjes.
 
Terug
Bovenaan