PCOS, Letrozol

@gebruiker. Jammer nieuwe ronde nieuwe kansen?
@karolien. Ga hopen voor je dat je eitje nog even wacht met springen. Ik heb verder geen ervaring met pregnyl.
@babygirlmom. Ik ga voor je hopen.
Vrijdag heb ik mijn nod dus zit nog op wachtbankje.
 
 
[quote quote=10257275]Mijn menstruatie komt toch nog niet op gang helaas. Maar ik ben niet zwanger dus van mij mag het dan wel komen [/quote]
 
Wanneer is je nod? 
 
 
gebruiker is er inmiddels al een menstruatie op gang gekomen?  Jacquelin spannend ga voor je duimen.
Ik ben benieuwd bij mij mijn nod is 26 of 27 okt. Heb vandaag een soort gevoel van zenuwachtig gevoel wat je in je buik kan hebben alleen dan in me borsten heel raar?. We wachten af....
 
@Jacqueline sorry dat ik niet op jou reageerde! Las er even overheen. Mijn nog was denk ik afgelopen zondag. 2,5 week geleden had ik op vrijdag een follikelmeting van 1,8 en was de schatting dat ik zondag mijn ovulatie zou hebben.  Maar nu dus een negatieve test een nog geen menstruatie dus dan zal dat toch later  geweest zijn.  
 
Volgens mij gaat mijn menstruatie ook komen inmiddels dus dat betekent dat ik tussen de ovulatie en mijn nod korter er tussen heb zitten net zoals vorige maand.
 
Terug
Bovenaan