PCOS, Letrozol

@Stephanie wat vervelend, maar CD8 is inderdaad nog wel echt heel erg vroeg, hopen dat je maandag beter nieuws krijgt
@XBo nachtdiensten lijken me inderdaad wel heel zwaar, hopen dat het verder niet te veel invloed heeft!
@Mateke die groei zet mooi door, dat ziet er goed uit nu dan! :) Hopen dat het resultaat van je man er ook snel is.
@Zzowie balen is dat zeg… Hopen dat het inderdaad 3x scheepsrecht wordt!

Ik heb ook een aantal pagina's terug moeten lezen. Het blijft zoiets stoms he, lees bij velen van jullie dat er een follikel aan het groeien is. Super fijn! En dan toch ook weer een paar waar niets te zien is. Echt, ons vrouwelijk lichaam is zo vreemd. Dat het gewoon doet wat het moet doen...

Ik lees ook dat veel van jullie krampen hebben als het follikel groeit. Eindelijk daarin ook wat herkenning! Ik heb het niet een hele dag door maar als ik ga hardlopen heb ik altijd heel veel krampen in dat gebied. Ook bij de gyn aangegeven want dacht dat er misschien wat mis was en die gaf aan dat dat niet kon want alles zag er goed uit. Toch fijn om hierin een stuk herkenning te hebben.

Ik zit inmiddels op 5dpo. Spannend weekend, want mijn afgelopen 2 cycli (zonder letrozol) werd ik rond 6dpo al ongesteld. Dinsdag telefonisch concult met mijn gyn, heb gisteren ook progesteron moeten laten prikken. Hoop dat mijn menstruatie wat langer uitblijft dit keer, heb geen zin in nog een extra probleem erbovenop maar ik ben er een beetje bang voor. 

Goedemorgen dames,
Ik zit nog niet zo lang op dit forum zoals jullie weten, dus ik vind het soms lastig om  jullie namen (nicknames) en verhalen uit elkaar te houden! Daar moet ik nog in oefenen, haha.

@Zzowie, hoe wist jij dan dat hij door groeide tot 23mm? 

Bij mij was hij gisteren op CD15 20 mm, maar moet nu gewoon wachten tot hij springt! Ovulatie test was gisteren nog negatief. Werkten dat bij jullie wel als je een mooie follikel had die bijna ging springen?
Fijn om te lezen dat er bij meer vrouwen goede effecten zijn wat groeiende follikels betreft! Hoop dat het allemaal tot een mooi resultaat mag leiden! 

@mateke spannend zeg voor jou deze dagen. Het idee dat je je eisprong al hebt gehad of voor je gevoel toch echt woensdag haha. Heb je nog iets gehoord over je man? 

@ZZzowie oh ook in de zorg! Wat doe je voor werk? En wat goed bezig zeg met je dieet ?? is het een beetje vol te houden voor je? Jij weer heel veel succes met deze ronde ?

Ik had vanmorgen mijn echo, en die was rot. BMS was 3mm, dus dunner geworden (vorige x waarschijnlijk verkeerd gemeten). Eitje links zat er nog (10,5mm) maar precies dezelfde groote, rechts was niets meer te zien, ze zei dat dat eitje is zich heeft terug getrokken. Moet vrijdag weer voor echo om te zien of BMS dikker is geworden, zoja krijg ik provera en daarna ophoging van letrozol. Als het zo is gebleven mag ik volgensmij direct met de letrozol 7,5mg starten... ? 
Ik kom uit de nachtdienst dus ben al lekker moe, dus dit voelt even heel rot..

Hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat! En uitkijken met de sneeuw ?

@Zowie aaah wat balen dat je ongesteld bent geworden. We duimen voor de derde keer, goede keer ?.
@datkomtlaterwel Hoe is het bij jou? Ik hoop dat je dit weekend nog niet ongesteld bent geworden.
@Simone denk je dat je je eisprong al hebt gehad dit weekend? Ik heb zelf nog nooit ovulatietests gebruikt dus daar kan ik je geen ervaringen over meegeven. Heb wel al vaak gelezen hier dat die bij pcos niet altijd even betrouwbaar zijn.
@xBo ik heb nog geen eisprong gevoeld. Ik voel wel zo de kleine steekjes rechts als teken dat er iets aan het gebeuren is maar nog niet de echte pijn dat die springt. Tijdens mijn eisprong heb ik ook meestal zere tepels en die heb ik ook nog niet ?. Ik gok nog steeds op woensdag ?. Van mijn man weten we nog niets. Ik denk dat we dat pas eind deze week zullen weten. Hopelijk is de uitslag goed! Anders was het toch wel een verloren ronde deze keer... Nu is het ronde 4 van de 6 voor we echt verder worden doorverwezen naar een fertiliteitscentrum in de buurt. En wat balen dat de eitjes niet hebben doorgezet bij jou ?. Hopelijk vrijdag beter nieuws of toch alleszins een verdere stap in de goeie richting ?.
Mijn man is trouwens ook echt superzenuwachtig voor zijn resultaat. Wat ik volledig snap. Hij is ook duidelijk beginnen googelen want plots hebben we hopen noten en citrusvruchten in huis nadat hij ergens gelezen had dat dit goed is voor de kwaliteit van het sperma ?. Wel lief hoe hij er zo mee bezig is. Stiekem vind ik het ook wel echt heel grappig ?. Gisterenavond had hij in bed ook nog gezegd dat het soms toch niet gemakkelijk is, dat hele traject en die 'seks op doktersvoorschrift'. Ik ben blij dat hij het toch eens luidop kan zeggen tegen mij want dat moet voor hem toch een hele stap geweest zijn. Van nature is het niet iemand die zo gemakkelijk zijn gevoelens of gedachten deelt. Zo die kleine dingen bevestigen voor mij wel dat ik zeker met de juiste getrouwd ben en dat we hier alleen maar sterker kunnen uitkomen ?. En hormonaal als ik ben, worden al die gevoelens geweldig uitvergroot dus nog even en ik zit hier te huilen omdat ik het allemaal zo lief vind ?. Haha, jeej medicatie!

Bo, he shit dat is geen goed nieuws! Hopen dat het vrijdag wel beter is geworden... 

Mateke, fijn dat je man dat nu aangeeft. Is ook voor die mannen allemaal niet niets he. Mijn vriend is gelukkig wel een prater, ook over zijn gevoelens. Meer dan ik ben zelfs. Ik krop alles op en dan barst ik eens in de zoveel tijd haha. Maar noten en citrusfruit zou goed moeten zijn? Haha mooi, dat eet mijn vriend veel!

Helaas vanochtend op 7dpo ongesteld geworden. Dus daar zit echt iets niet goed. Kan er ook nog wel bij. Morgen telefonische afspraak met mijn gyn. Ik hoop echt dat hij daar iets aan kan en wil doen. Lees daar verschillende verhalen over namelijk. Mijn vriend deze dagen ook zijn onderzoek laten doen. Hopelkjk kan hij deze dagen terecht. Je moet dan dus blijkbaar 3 dagen geheelonthouding hebben. Vonden we nogal lang dus wilden we tijdens mijn menstruatie doen, maarja die is dus een heel stuk eerder...  

@datkomtlaterwel haha goed dat je vriend dat ook veel eet ?. Wat balen dat je weer zo snel ongesteld bent geworden ?. Hopelijk kan de gyn er iets aan doen! Mijn man had ook zijn onderzoek laten doen terwijl ik ongesteld was om dezelfde reden. Hopelijk kan hij snel terecht!

@mateke ik denk het wel. Ik denk dat hij gisteren is geweest, maar weet het dus niet 100% zeker omdat die ovulatie testen negatief zijn gebleven. Gisteren ochtend voelde ik een steek en in de loop van der dag nam de druk van m'n eileider af waar ik dus de dagen er voor last van had. Ook had ik wat cervix slijm op za en zo en pijnlijke borsten.. dusja? Geen idee. Kan echt niets anders doen dan 2 weken wachten ben ik bang! ?? zijn er nog specifieke dingen die jullie na je eisprong merken?

Terug
Bovenaan