PCOS, Letrozol

Hi ladies
@datkomtlaterwel komt je korte luteale fase wellicht door een tekort aan progesteron? mocht dat zo zijn moet je eens de progesteron creme van dr lee proberen. Door die creme is de luteale fase van een vriendin van mij verlengd en werd ze plots wel zwanger. wellicht het proberen waard?
@mateke wat fijn dat je man er nu over over spreekt met je. dat doet een mens toch goed he! indd grappig dat die mannen toch stiekempjes ook heel betrokken zijn als ze zelf ook in een onzekere situatie worden geplaatst, dan lijkt de kogel pas door de kerk als er ergens ook een kans zit dat het probleem bij hun kan liggen...
@xbo wat rot zeg!echt klote dat je dan denkt ik heb eitjes en dat ze dan terug blijken te trekken! ik hoop dat een hogere dosis beter zijn werk doet ook voor je baarmoeder slijmvlies. ik had ergens gelezen dat dat minstens zo belangrijk is als een ei.
ik had vandaag op cyclusdag 11 weer een echo en eindelijk eens een positief puntje. rechts zat niets en link 2 grotere follikels van rond de 11-11,5 mm en baarmoederslijmvlies zag er ook mooi uit. ik moet donderdag weer terug maar de echoscopist zag het allemaal wel zonnig in leek ik te merken dus daar gaan we dan maar van uit he :)
liefs!

@simone Dan zal je waarschijnlijk wel je eisprong gehad hebben ?. Na mijn eisprong heb ik meestal enkele dagen geen kwaaltjes tot de PMS-kwaaltjes de kop opsteken. Succes op het wachtbankje!
@stephanie Wat goed dat er eitjes te zien waren ?! Dat geeft moed voor de volgende echo donderdag. En nu duimen maar dat ze verder groeien ?. Fijn dat je nog eens goed nieuws gekregen hebt ?. Dat zal wel heel veel deugd gedaan hebben. 

Stephanie, wat een goed nieuws! Fijn dat er mooie follikels groeien.

Tijdens mijn bloedonderzoek was mijn progesteron 36 op 3dpo, dat is prima. Afgelopen vrijdag is er ook weer op progesteron geprikt dus hoor denk ik vanmiddag of die goed was. Denk dat mijn progesteronwaarde gewoon te snel daalt. Wacht even af wat de gyn vanmiddag aangeeft, je schijnt ook progesteron pillen te hebben die vaak bij IVF worden toegepast maar ook in de reguliere cyclus kunnen. Hoop op zoiets en anders ga ik daar zeker eens naar kijken. Dankje voor de tip!

@heefteenwens, vrijdag inderdaad mijn NOD. Spannend, ik voel of merk eigenlijk helemaal niks. En jij? Ik gebruik utrogestan en dat kan je menstruatie wel wat uitstellen. 

@datkomtlaterwel, ik gebruik nu met IUI dus utrogestan. Dat is indersaad progesteron wat je innesteling kan bevorderen en dus ook je menstruatie uit kan stellen.

Lara, daar had ik inderdaad over gelezen. Dat passen ze standaard toe, toch? Niet alleen als je een te korte luteale fase hebt? Spannend voor jullie, ik duim mee!

@simone PMS staat voor premenstrueel syndroom. Eigenlijk is dat de verzamelnaam van alle klachten die je kan hebben voor je menstruatie doorkomt ?. Ik heb daar over het algemeen best wel veel last van ?, zowel fysiek als emotioneel. Meer dan van de menstruatie zelf wanneer die doorkomt.

Terug
Bovenaan