@Bloemetjeinknop zou kunnen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zeker weer met alle namen die hier voorbij komen haha. Ik ben afgelopen zomer gestart met letrozol, enkel bij 7,5 mg een eisprong, maar bms bleef heel dun en het was geen goede eisprong (want progesteron daarna te laag). Toen menopur gespoten, maar daarmee helemaal geen effect. Ik heb nu een gnrh-pompje, lutrelef. Deze heb ik nu ongeveer een maand, gestart op laagste dosis, geen effect. Nu dag 13 op de volgende dosis, afgelopen maandag op echo weer niet echt resultaat, alhoewel bms ietsjes dikker was. Moet nu morgen weer terug, als er dan weer niet echt iets gebeurt, moet ik weer omhoog, maar t kan zijn dat ik eerst weer ongesteld moet worden voordat ze opnieuw starten, dus ik ben benieuwd…. Heb in morgen niet zoveel vertrouwen. Lijkt me wel interessant om te lezen over jouw ivf traject, hopelijk heb je snel resultaat!
@XBo hopelijk is t niet nodig, maar mocht de 7,5 mg niet aanslaan dan zou ik niet verwachten dat je dan nog naar clomid gaat, dat deden ze bij mij tenminste niet, maargoed ieder ziekenhuis heeft weer een ander protocol haha. Bij mij zeiden ze dat ze eigenlijk betere resultaten hadden met letrozol, dus toen ik begon mocht ik er tussen kiezen, toen voor letrozol gekozen. Daarna ben ik menopur gaan spuiten, begreep van de arts dat ze vooral daarvoor kozen ivm mijn dunne bms. Vond het spuiten wel meevallen uiteindelijk trouwens! Laten we duimen dat bij jou de 7,5 mg wel iets doet 🙂