@BloemetjeInKnopp ik kijk niet eens op tegen het spuiten an sich, meer het idee dat je dan alweer zo’n ‘stap verder’ bent. Heb het vandaag ook nagevraagd bij de fertiliteitsarts en ze zeiden inderdaad dat het hierna of eventueel een LEO operatie is of overgaan op spuiten.
@Bloem- inderdaad, ook bij mij gaven ze aan met letrozol betere resultaten te boeken! En wat balen zeg dat er bij jou verder niets veranderd is.. Hopen dat de ophoging zijn werk gaat doen!
@Xxlara ja we duimen maar dat de 7,5 mg zijn werk gaat doen. Gek idee dat het allemaal zo vlot gaat hoor. Begin januari gestart en nu al op de laatste orale optie. We gaan er weer voor! En PROFICIAT! Wat een wonder ? nu genieten van deze roze wolk!
@Steph-aniee oooooh wat fijn voor je! Nu hopen dat de vorm nog een beetje bijtrekt en je een mooie eisprong gaat krijgen. Spannend maandag! En zet die goede hoop voort!?
@Mateke ik ga voor je duimen!?
@Ireneeee fijn dat je echo goed was, wat een opluchting. Ik wens je een hele mooie zwangerschap!
Ik had vandaag weer een echo op CD20. Er was niets meer te zien, beide eitjes dus toch ‘opgelost’? En baarmoederslijmvlies veel te dun. Heb nu de 7,5mg letrozol meegekregen en vanavond de eerste dosis ingenomen. Maandag de 22e weer voor een echo (CD13). Als dit niet aanslaat mag ik een LEO operatie overwegen en anders starten we met spuiten. Ben heel benieuwd of de 7,5mg voor mij gaat werken.
Fijn weekend lieve dames!