PCOS, Letrozol

@BloemetjeInKnopp ik kijk niet eens op tegen het spuiten an sich, meer het idee dat je dan alweer zo’n ‘stap verder’ bent. Heb het vandaag ook nagevraagd bij de fertiliteitsarts en ze zeiden inderdaad dat het hierna of eventueel een LEO operatie is of overgaan op spuiten.

@Bloem- inderdaad, ook bij mij gaven ze aan met letrozol betere resultaten te boeken! En wat balen zeg dat er bij jou verder niets veranderd is.. Hopen dat de ophoging zijn werk gaat doen!

@Xxlara ja we duimen maar dat de 7,5 mg zijn werk gaat doen. Gek idee dat het allemaal zo vlot gaat hoor. Begin januari gestart en nu al op de laatste orale optie. We gaan er weer voor! En PROFICIAT! Wat een wonder ? nu genieten van deze roze wolk!

@Steph-aniee oooooh wat fijn voor je! Nu hopen dat de vorm nog een beetje bijtrekt en je een mooie eisprong gaat krijgen. Spannend maandag! En zet die goede hoop voort!?

@Mateke ik ga voor je duimen!?

@Ireneeee fijn dat je echo goed was, wat een opluchting. Ik wens je een hele mooie zwangerschap!

Ik had vandaag weer een echo op CD20. Er was niets meer te zien, beide eitjes dus toch ‘opgelost’? En baarmoederslijmvlies veel te dun. Heb nu de 7,5mg letrozol meegekregen en vanavond de eerste dosis ingenomen. Maandag de 22e weer voor een echo (CD13). Als dit niet aanslaat mag ik een LEO operatie overwegen en anders starten we met spuiten. Ben heel benieuwd of de 7,5mg voor mij gaat werken.

Fijn weekend lieve dames!

XBo, ik begrijp wat je bedoeld. Dat had ik ook hoor. Toen ik begon had ik best veel hoop op de letrozol. Waarom geen idee. Misschien omdat je dan begint in het traject, vol goede moed ofzo. En toen ik naar t spuiten ging heb ik wel even een traantje gelaten. Omdat t toch wel teleurstellend was. Jammer. Maar je went ook wel weer aan die stap. Ik heb alleen meerdere keren ruim 5 weken elke dag gespoten. Echt bizar. Ik ben gewoon te lastig in te stellen. Dus ben benieuwd met de IVF straks. Hoelang ik dan moet spuiten. Hopelijk korter. De Leo operatie kon bij mij ook. Maar een operatie is voor mij een brug te ver. Ik heb al heel wat operaties gehad in m'n leven voor andere dingen. Dus dat trek ik echt niet. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. IVF is ook intensief. 

Maar goed.. ik heb voor mezelf geleerd: stap voor stap. En geef jezelf de tijd om aan dingen te wennen. En je mag je rot voelen want het is ook niet niks allemaal. 

@Mateke, ja echt nooit durven dromen dat het eindelijk zover mag zijn en het gelukt is.
@Bloem, heel veel succes dinsdag en hopelijk slaat de hogere dosis aan. Jeetje, zoveel respect voor nou doorzettingsvermogen. Uiteindelijk gaat het beloond worden ? en thnx?
@bloemtjeinknop thnx ?
@xbo thnx! Hoop zo dat 7,5mg aan slaat. Ik heb weleens gelezen dat zo'n LEO best succesvol kan zijn.. Succes met de 7,5 mg. Hiermee kreeg ik altijd een mooie stabiele cyclus ???

@xxlara oooooo wat goed en wat ben ik in de wolken voor jou!! Het is je gegunt meid! Hoop dat alles goed blijft gaan en je straks een mooie echo en goed succes verhaal hebt! Jij geeft ons weer hoop! 

@xbo heel herkenbaar hoor! Ik had een gesprek met de echoscopist van de week over dat het voelt alsof je al opties aan het afstrepen bent. Zij verzekerde mij dat het bij spuiten ineens veel sneller kan gaan maar dat ze bij iedereen met pcos bij stap 1 moeten beginnen en je dat hele proces eerst moet doorlopen. Ik hoop eigenlijk dat mocht deze dosis toch niet werken ik de 7,5mg mag overslaan en gewoon gelijk mag gaan spuiten ben die orale troep echt zat en ook steeds die menstruaties die niet doorkomen enzo daardoor duurt het bij mij allemaal heel lang! Vandaag precies 6 maanden met het traject bezig en april totaal een jaar met zwanger worden. Het is allemaal niet niks. 

succes iedereen komende week! 
lots of love

Lara;; wooooo!! Super nieuws dit!! Heb je veel zwangerschap symptomen? 
Ziekenhuis al gebeld voor een echo? 
Bloem; Wat heftig al die teleurstelling. Veel bewondering voor je!
Bo; succes met je 7,5mg. Zelf heb ik er weinig van gemerkt van deze dosering. 

Ik heb gister gesprek gehad. Uitslag van bloedonderzoek was goed. Mocht ik deze ronde niet zwanger raken wil ze nog 2 rondes van 7,5mg Letrozol proberen en dan over gaan op spuiten omdat dit meer effect heeft. Momenteel voel ik niks geen kwaaltjes. As woensdag is mijn NOD. Als ik niet ongesteld wordt ga ik vrijdag testen heb ik besloten. 

@stephanie dankjewel! ? nooit opgeven! Ik heb zelf 2 jaar erover gedaan en 1,5 jaar medisch. Ooit komt jullie wens ook in vervulling daar ben ik van overtuigd ? 
@heefteenwens, dankjewel? ik heb alleen last van gevoelige borsten sinds vandaag en iets vermoeider. Ik heb mijn eerste echo al gepland staan bij 7 weken.  Hopelijk heb jij ook goed nieuws volgende week. ? 

Hi allemaal!
Wat fijn dat dit forum er is.. heb heel veel terug gelezen!
Helaas heb ik ook PCOS.. Ik ben zelf nu bezig met m'n 5e dag aan duphaston om ongesteld te worden. En daarna mag ik op mijn 3e tm 7e cyclusdag Letrozol 2,5mg. Hopelijk werkt dat!

Liefs!

Terug
Bovenaan