PCOS, Letrozol

@bloemetjeinknop Welkom terug zou ik zeggen dan. Wat een traject heb je al gelopen! Ben heel benieuwd naar de ervaringen met IVF!
@xBo hopelijk doet de 7,5mg z'n werk of vind je snel wat er wel werkt ?.
@bloem Hopelijk is er op je volgende echo vooruitgang te zien!
@Lara en heefteenwens: succes nog met de laatste dagen wachtbankje. Ben benieuwd naar het resultaat van je eerste IUI, Lara!
Zoals ik had verwacht heb ik ergens tussen gisterenavond en deze ochtend mijn eisprong gehad dus nu zit ik ook officieel terug op het wachtbankje. Mijn NOD is dan 26 februari volgens mij. 

Oh en @stephanie! Ik was je al bijna vergeten ?. Super dat je nog eens goed nieuws krijgt deze ronde! Hopelijk zet de follikel mooi door ?

Oh en @stephanie! Ik was je al bijna vergeten ?. Super dat je nog eens goed nieuws krijgt deze ronde! Hopelijk zet de follikel mooi door ?

Heee dames, 
Het is écht lang geleden dat ik hier wat heb geschreven. Dit komt omdat wij in onze eigen bubbel leefde en ik dit er even niet bij kon hebben, sorry. Er zijn in tussen tijd écht heeel veel berichten geplaatst dus sorry!! 
Ik wil even laten weten dat wij maandag een goede echo hebben gehad en het nu precies zo groot was als wij dachten, ik ben nu 7,5 wk zwanger. We zijn het al aan wat mensen aan het vertellen etc sinds de echo. 
Ik zal hier denk ik niet meer iets plaatsen, sorry!! Ik vond het van anderen leuk om te lezen hoe en wat als het gelukt was, maar ik voel me nu toch wel een beetje bezwaard, meega stom, I know. 
Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe en dat het geluk snel aan jullie zijde staat!! Ik denk nog wel héél vaak aan jullie, oprecht!
Dikke knuffel,
Irene 

@Stephanie dat is goed nieuws dan, fijn!!
@Mateke succes op t wachtbankje!
@Irene gefeliciteerd met de goede echo, het is jullie gegund!!
Ik had vandaag weer een echo, weer niks veranderd, ben nu omhoog gegaan in dosering en moet dinsdag weer terug.

Hi Meiden,
ik heb vanmorgen een test gedaan eigenlijk met de gedachten van, het zal wel weer niet gelukt zijn. Maar vol ongeloof kwam het tweede streepje en ben ik dus gewoon echt zwanger??? daarna een clear blue gedaan en deze gaaf aan 2-3 weken ??

Terug
Bovenaan