@BloemetjeInKnopp ja precies, je begint en hebt zoiets van: nou kom maar op! Hopen dat het werkt. En als dat dan niet zo is valt dat even tegen. Maar ik weet ook dat er nog genoeg stappen te gaan zijn! Hoe ervaar jij het nu? Nu je het IVF traject in gaat? Ben je blij dat je ook even je pauze hebt genomen??
@Steph-aniee nou precies dat dus! Stap 1 -> done. Stap 2-> done. En dan elke keer niet leuk nieuws is gewoon niet fijn. Maarja, nog genoeg stappen te gaan en nu gewoon goede hoop houden op de 7,5mg! En anders ben ik heel benieuwd wat het spuiten gaat doen. Heel vervelend bij jou ook dat dan die menstruatie op zich laat wachten, dat lijkt me zo rot. Je weet dat je dat dan moet worden maar als het dan niet doorzet is het zo frustrerend. En inderdaad, het is ook niet niks! Hoop dat het bij jou ook gewoon voorspoedig mag gaan vanaf nu?
@Heefteenwens dankjewel! Fijn dat je bloedonderzoek goed was! En succes deze week met wachten. Ik ga voor je duimen!??
@Liefslous welkom! Hopen dat de letrozol aanslaat!
@Bloem- nee gek he! Verschilt echt per instelling. Al hoor ik ook wel van meerdere dat de LEO dan wel is voorgesteld. Maar voorkeur gaat volgens mij van mijn arts ook uit naar spuiten!
@Femkeeee welkom! Ik zit inderdaad ook in het Maasstad. Woon je ook in de omgeving van Rotterdam? En wie is je arts? Ik had begin december een telefonische eerste afspraak waarbij er van alles werd doorgenomen, en kon die dag erna bloed gaan prikken. Sommige uitslagen duurde 5 weken voor die bekend waren (werd onderzocht in het Erasmus) vandaar dat mijn eerste fysieke afspraak met echo pas begin januari was. Ook moest mijn vriend zich in de tussentijd laten testen via de huisarts (zaadonderzoek). Misschien dat het daarom bij jou ook pas langer duurt voor je echt kan starten? Snap namelijk wel dat ze eerst dat bloedonderzoek willen afwachten.
Ik werk ook in het Maasstad en moet zeggen dat ze ook echt met me proberen mee te denken. Mijn eerste ervaringen met de poli zijn goed! Had al 2 keer voor een echo moeten komen als ik uit de nachtdienst kwam (en de poli opent pas 08:00, en de echo’s doen ze meestal niet vroeg in de morgen i.v.m. puncties en terugplaatsingen) en beide keren hebben ze het voor me opgelost. Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen! En heel veel succes natuurlijk ?
@Datkomtlaterwel- spannend vrijdag!!