PCOS, Letrozol

@XxLara Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het gelukt is! Lekker van genieten!  Ik moet 5 maanden Letrozole proberen, daarna gaan ze ook meteen over op IUI. Geen idee waarom, maar zo te lezen sla ik die stap van spuiten dus over. Heeft iemand dat ook gehad? Zaadonderzoek van mijn vriend was namelijk wel goed.   Liefs!

@datkomtlaterwel ik heb 9 maanden ) goede eisprongen) letrozol geslikt. Heb ook weleens gehad dat letrozol niet meer aan sloeg enz.  3 maanden ovulatie inductie met geslachtsgemeenschap en 1x iui. Dit in een periode van anderhalfjaar. Voor het traject starte een half jaar zelf dus uiteindelijk iets meer dan 2 jaar geduurd allemaal voor ik een positieve test mocht hebben. 

@liefslous dan gaan ze snel bij jou. Ik moest elke stap minimaal 6 goede eisprongen doen. Maar omdat ik 3 maanden langer door ben gegaan werd dat afgehaald van de "verplichte" 6 maanden ovulatie inductie met geslachtsgemeenschap en mocht daarom al na 3 rondes over op IUI.

Hi Ladies,
aan alle nieuwe dames! welkom! fijn dat jullie meepraten hier en hopelijk hebben we natuurlijk allemaal snel goed nieuws
Hier vandaag eindelijk goed nieuws! bij de echo net was te zien dat ik of vandaag/morgen een eisprong ga hebben of dat hij net geweest is. Volgende week progesteron waarde prikken om te kijken of het een goede eisprong was! ik ben super blij!
nu is het lange wachten weer gestart! :)
liefs!

@xBo ik duim dat de 7,5 mg bij jou zal werken ?
@heefteenwens en nu maar duimen voor een positieve test vrijdag ?!
@liefslous Welkom! Veel succes met de 2,5mg!
@femke Welkom! Gek dat het bij jou zo anders loopt dan bij xBo. Hopelijk kan je snel starten met de medicatie.
@datkomtlaterwel bij jou duim ik voor een goede echo vrijdag ?
@stephanie super dat je weer goed nieuws hebt gekregen! Succes op het wachtbankje ?
wij zijn nog steeds aan het wachten op de uitslag van het onderzoek van mijn man. Ondertussen al meer dan 2 weken ?. Mijn man is niet meer te genieten, zoveel zenuwen ?. Ik heb mezelf voorgenomen om pas ten vroegste volgende week zaterdag te testen, ookal is mijn NOD volgende week donderdag. Ik wil mijn lichaam even alle tijd geven als ik toch ongesteld zou moeten worden. Liever ongesteld worden dan de zoveelste negatieve test in handen te hebben ?. Voorlopig voel ik niet veel. Wat steekjes rechts af en toe waar mijn ei is gesprongen. Maar ik denk dat ik dat vorige keer ook had. Geen idee. Ach ja, het enige dat we kunnen doen is afwachten hè ?‍♀️

Hier ondertussen ook nog even wat minder nieuws... We hadden net even in het medisch dossier van mijn man gekeken of die uitslag er nu eindelijk al was. En die was er blijkbaar. Het besluit was teratozöospermie. De vorm van zijn zaadcellen is dus niet goed. Morgen dus maar even de gyn opbellen om te horen wat dit nu betekent voor ons en wat we nu moeten doen. Ik merkte aan mijn man meteen dat hij zich afsloot. Hij zal even tijd nodig hebben om dit te verwerken denk ik. Dit hadden we allebei even niet verwacht ?. Maar goed, eens horen wat de gyn zegt en dan zien we wel weer wat de volgende stap is zeker. Ik heb nu wel al meteen minder hoop op een zwangerschap deze maand ?.

@Lara whaaaaaa! Wat ben ik blij dat te lezen lieve Lara!!?❤️? Zoals gezegd en beloofd ben ik je blijven volgen in de hoop jou ook te kunnen feliciteren en nu is het dan zo ver! Het is je zo gegund lieverd, geniet van je zwangerschap en alles wat komen gaat!! Hoe voel je je verder?!

Wanneer ben je dan ongeveer uitgerekend? En wanneer heb je je eerste echo? 

Hier inmiddels 34 weken dus het is aftellen tot onze kleine man er is nu?
Heel veel liefs en dikke knuffel van mij! 

Wooow @juliato wat ontzettend lief dat je gewoon nog meegelezen hebt??❤️eindelijk is het dan zover. Ik heb 5 maart mijn eerste echo en zal dan 7 weken ongeveer zijn. Ik ben als ik doorreken ergens rond 21 oktober uitgerekend. Ik voel me goed, heb alleen wat gevoelige borsten tot nu toe.  Vind het wel een spannende tijd weer tot de eerste echo? Jij al weer zover, jeetje! Geniet van je verlof en veel succes met de bevalling ? ? echt zo leuk dat je nog met me mee hebt gelezen
@Mateke, oh nooo weet je dat zeker? Wacht even de uitleg van je gynaecoloog af ? ??

@Lara onderaan de uitslagen stond: besluit: teratozoospermie. Uiteraard begin je dan te googelen en we kwamen vooral veel uitleg tegen over wat het is maar weinig over wat dit dan betekent als je probeert zwanger te worden. Afwachten dus en hopen dat het niet al te ernstig is ?‍♀️

Terug
Bovenaan