Hoi allemaal!
@Lara, GEFELICITEERD!! ?? Ook ik ben steeds op de achtergrond mee blijven lezen en toen ik het berichtje las over je positieve test werd ik gewoon helemaal blij. Wat onwijs goed dat het gelukt is! 5 maart duurt gelukkig niet heel lang meer. Hoewel dat nu voor jou natuurlijk heel anders voelt. Ik snap dat je het nog spannend vindt hoor tot je je eerste echo hebt. Je leest en hoort zo veel verschillende verhalen en soms zijn die niet positief en dat blijft dan hangen. Maar maak je zelf niet gek en probeer uit te gaan van je gevoel. Als je alle verhalen van anderen negeert ben ik ervan overtuigd dat je het wel aan kunt voelen of het goed zit.
Ik blijf je in ieder geval nog volgen, want ben ook heel benieuwd naar je echo. Nog een keer gefeliciteerd lieve Lara ?.
@Bloemetjeinknop, ik was blij weer wat van jou te lezen. Ook al was het natuurlijk helemaal niet fijn dat het spuiten zo tegenviel. Wel goed dat je jezelf even goed rust en ruimte hebt gegeven om bij te komen.
Het duurt inderdaad wel lang zeg voordat je nu verder kunt met de IVF. Waarom moet je eigenlijk eerst aan de pil? Heel veel succes in ieder geval. Ik lees gewoon stiekem met je mee voorlopig en hoop dat jouw traject nu niet meer zo lang hoeft te duren.
@Stephanie, wat fijn dat je eindelijk positief nieuws had. Heel veel succes weer in de wachtweken. Het is gewoon echt niet makkelijk al dat wachten, maar wel fijn dat je in ieder geval weer een eisprong had. Zo was deze ronde niet voor niks gelukkig ?.
@Mateke, jeetje wat onwijs zuur zeg die uitslag. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de sfeer thuis nu even niet heel gezellig is. Ik denk dat mannen er in eerste instantie ook niet bij stil (willen) staan dat er ook bij hen problemen kunnen voorkomen. Soort van aantasting in hun mannelijkheid misschien. Mijn man wilde in ieder geval niet makkelijk van mij aannemen dat hij ook zijn leefstijl een beetje moest aanpassen toen we het traject in gingen.
Je komt wel positief op me over, supermooi en knap. Ik begrijp wel dat je man het er nog met niemand over wil hebben, maar misschien kun je inderdaad alleen met je moeder erover praten en dan het stukje over je man zijn sperma wat meer oppervlakkig houden. Het is wel ook belangrijk dat jij je ei bij iemand kwijt kunt.
@alle anderen, zo te lezen zijn er weer een aantal nieuwe dames bij gekomen. Ik wil weer tegen iedereen zeggen heel veel sterkte en succes??. Ik hoop heel erg dat er de komende tijd nog meer succesverhalen zullen zijn.