PCOS, Letrozol

Babygirlmom: he kak, ik hoop dat het toch een zwangerschap is en geen menstruatie, heb je het daar al met je arts over gehad? Dat je een kortere LF hebt? 
Ik zit nu op 8dpo en voel denk ik nog niks bijzonders.. 5 dpo heel de dag een soort drukkend gevoel gehad middenlinks laag onderin me buik, maar na die dag ook weg gegaan en nu alleen af en toe nog wat drukkend en trekkend gevoel.. maar zal wel weer niks zijn ?
 
Wilkindje klopt heb het daar wel over gehad het mag niet korter zijn dan 10 dagen, en zitten vandaag op 11?. Tussen 10 en 14 dagen is prima.
Ik ga voor je duimen.
Gebruiker al wel een bloeding? Zoja dan gaan we voor 3x is scheepsrecht?
 
 
Babygirlmom: ben je nu ook echt al aan het vloeien? En je bedoelt letrozol 7,5 of 10mg denk ik? heb alleen ervaring met 2,5 gelukkig ?
 
wilkindje  niet volledig maar ik denk dat ie morgen echt doorzet. Nee ik zit op de clomid 5mg. Maar ben benieuwd of iemand ervaring heeft met clomid 7.5mg of 10mg?
 
Ik heb ervaring met 10mg Clomid maar zoals eerder genoemd, heel veel bijwerkingen ervan!
Hopelijk zet je menstruatie niet door babygirlmom! 
 
He wat ongelofelijk kut! ? maar even verdrietig en teleurgesteld zijn en lekker chocola eten enzo of sushi ofzo.. en dan toch voor de 3x, ga ontzettend voor je duimen meis dat dat hem dan word! ☺️
 
Terug
Bovenaan