Jeetje @mateke wat een nare en vervelende wending heeft alles gekregen. en in wat een *** situatie bevinden jullie je zeg! Je man had dit natuurlijk niet verwacht en heeft ook een verwerkingsproces door te gaan net als jij eigenlijk in het begin met PCOS. Hoe graag jij ook verder wil, geef hem ook de tijd om de verwerking te kunnen aangaan en wie weet gaat hij alles dan wel anders in zien. ik weet nog toen pcos bij mij werd geconstateerd ging ik ook onwijs in denial en wilde ik ook alles tot op de bodem uitgezocht hebben, dus daar kan ik je man wel in vinden. Neemt natuurlijk niet weg dat jij gewoon verder wilt! dat van je schoonzus werkt inderdaad ook niet mee maar hij moet ook realistisch blijven en bedenken dat inderdaad niet elke lichaam hetzelfde werkt, wellicht hebben jullie wel maar 1 poging IVF nodig, dusik snapje frustratie volledig. Ik ben blij dat dit forum bestaat en je daar hopelijk wat verlichting in kunt vinden. Wij steunen je 100% wellicht moet je man eens met een proffessional hier over praten, of wellicht inderdaad samen zodat hij kan horen dat ivf gewoon de oplossing voor jullie gaat zinjn. je wilt inderdaad niet nog meer tijd verspillen want zo voelt het. Gelukkig ben je wel ngog jong en is er veel mogelijk maar leeftijd zou geen rol moeten spelen in hoe graag en wanneer je zwanger moet worden dus ik snap echt volledig dat je heir gewoon voor wilt gaan en deze kans wil pakken. jeetje lastig meis. en wij maar zeuren over letrozol, voel me er stiekem gewoon schuldig over.. heel veel sterkte meis en je kunt altijd op ons terug vallen!
@heefteenwens OOOOOOOH MY GOD WAT GOED!!!!! gefeliciteerd en dik verdiend en wat ben je al ver!!! had je niks gemerkt?
ik zit vandaag op 3dpo en heb sinds gister al onwijze menstruatie krampjes, lijkt me wel wat vroeg toch voor menstruatie? ook een soort spierpijn achtig gevoel in mijn liezen. ook had ik vanmorgen troebele urine en dat had ik eind november ook en vlak daarna bleek ik zwanger. Herkent iemand dat? of is dit puur toeval? ik heb geen blaasontsteking! vond het meer echt toevallig.