PCOS, Letrozol

@mateke ik hoop zo dat jullie hier samen uit gaan komen. probeer wel te bedenken dat je bij elkaar bent omdat je van elkaar houdt en samen een leuk leven hebt, en de kinderwens dit niet te laten belemmeren hoe moeilijk dat ook allemaal is. Ik hoop dat je man zich uiteindelijk wat meer open kan stellen want met praten kom je een heel eind. Ik denk dat je zelf echt al op de goede weg bent, nu je man nog..
Ja die wachtweken zijn zo vreselijk. aan elk prikje of krampje wordt aandacht besteed terwijl ik me nog zo had voorgenomen het dit keer los te laten..je geest is soms toch sterker dan jij zelf bleh!

@femke mijn gevoel is inderdaad net zoals jij het beschrijft ?.
Dit weekend wordt het mooi weer. Mijn man gaat helpen in het nieuwe huis van zijn broer en ik hoop dat we dan ook nog tijd zullen hebben om samen even ergens een wandeling te gaan maken en te genieten van de rust en het mooie weer. Zondag eten bij mijn ouders. Ik ga er zelf niet over beginnen. Als hij erover wil spreken, zal hij dat ook wel doen. Ik weet dat mijn ouders er zelf niet spontaan over zullen praten maar ons daarin de ruimte geven om erover te beginnen als we dat willen. Nu ga ik mezelf afleiden met het op orde brengen van mijn boekhouding van 2020 want die kaft moet ten laatste volgende week nog bij mijn boekhouder geraken en alles ligt nog op een hoopje door elkaar ?

Heefteenwens; wauw wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!! Ga ervan genieten!

Mateke, heel vervelend allemaal! Hoop dat jullie een moment vinden om het er rustig over te hebben en dat jullie wat dat betreft wat dichter bij elkaar komen en een middenweg zien te vinden. Wellicht dat een gesprek met de arts je man ook kan helpen? Dat hij het echt van een professional hoort dat ivf nu echt de goede stap?

Femke, succes met de Letrozol! 

Stephanie, de wachtweken zijn zo rot he! Ik heb ook altijd dat ik dan van alles lijk te voelen... moet je ook nog bloed prikken na een week, of dat niet? 

@datkomtlaterwel Mijn man is helaas ook 1 van die mensen die niet altijd alles klakkeloos aanneemt van een arts als het niet overeenkomt met zijn eigen ideeën ?. Tis gene gemakkelijke, om het zo te zeggen ?. Hij zal echt zwart op wit eerst alle testresultaten nodig hebben van de uroloog en dergelijke voor hij dit kan aanvaarden volgens mij. Nog even geduld dus ?‍♀️. Nu vertrouw ik er wel op dat onze relatie sterk genoeg is en we hier wel doorkomen, hoor. Daar twijfel ik niet aan!

@mateke haha zo herkenbaar he, mijn vent is exact hetzelfde. Moet ook alles zwart op wit hebben. Zijn uitslag was goed maar ook bij hem merkte ik ineens nu er een kans zou bestaan dat het ook aan hem zou (zijn sperma) zou kunnen liggen dat ie er ineens ook heel serieus mee om ging maar mijn pcos was allemaal maar niet interessant genoeg, tot hij laatst een keer mee ging naar de inwendige echo vanwege een geknapte cyste toen pas zei hij ohhh moet je dit elke keer van die inwendige echo's? toen pas zag ik aan hem dan hij dacht ooo dit is wel echt serieus. Mannen zijn wat dat betreft echt visueel ingesteld haha.
ik stuur jullie virtueel alle steun die jullie nodig hebben bij dit proces en hoop echt dat hij gewoon gaat inzien dat de situatie is zoals hij is en dat je nu de dingen moet gaan aanpakken die er voor jullie zijn zoals IVF. You can do it!

@heefteenwens Wauw!!! Wat super!! Gefeliciteerd!!! :)

Wat veel mensen zitten er op dit forum, ik lees wel alles en leef met iedereen mee, moet nog even jullie namen goed uit elkaar houden haha! 
@Mateke, wat vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk liggen jullie snel op 1 lijn en kun je samen verder. Ik vind dat soms ook wel lastig, mannen zijn niet zulke praters.. Heel irritant soms!

Ik ben gisteravond ongesteld geworden, maar echt een heel klein beetje en het lijkt vandaag of het niet echt doorzet.. Dus weet niet zo goed wanneer ik dan moet beginnen met tellen, want op de 3e dag moet ik Letrozole nemen. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Mijn laatste menstruatie was ook niet heel veel.. 

Liefs!

@stephanie haha ja ik herken het ?. Ik had hem gisteren een filmpje laten zien op de website van het ziekenhuis waar we naartoe zouden gaan over de hele aanmeldingsprocedure enzovoort. Daar lieten ze ook zien hoe zo'n inwendige echo gebeurt en toen had hij ook al zoiets van WoW ok, dat ziet er niet aangenaam uit ?. Ben benieuwd of we het er vanavond nog over zullen hebben of niet. Ik laat het initiatief aan hem. Die boekhouding waar ik nu mee bezig ben, blijkt echt een dagtaak. Ik ben wel blij met de afleiding. Aan iets anders denken lukt toch niet als je facturen aan het opzoeken en ordenen bent ?
@liefslous ik heb nu met de letrozole ook minder bloedverlies dan ik ervoor had. De eerste dag is het echt maar een beetje bij mij, de tweede dag heb ik redelijk veel bloedverlies en daarna is het terug veel minder. Dus ik zou gewoon beginnen tellen vanaf gisterenavond als ik jou was.

@Liefslous ik had dat gister precies zo! Ik was bij de gynaecoloog geweest en had aangegeven dat ik de menstruatie verwachtte, omdat ik heel licht aan het bloeden was. Vervolgens kwam het de rest van de dag niet door, maar nu staan de sluizen helemaal open. Als de menstruatie bij mij uiteindelijk niet echt goed door zou komen, dan kon ik alsnog primolut krijgen. Gelukkig niet nodig, scheelt weer wat tijd?. 
Was dit voor jou nu ook de 1e ronde met Letrozol? Voor mij wel. Heel blij dat we eindelijk stappen kunnen zetten in dit proces?.

Terug
Bovenaan