PCOS, Letrozol

@Mateke
Ik ben nog niet begonnen met Letrozole, dit zou mijn eerste ronde worden, dus weet niet heel goed wat ik moet doen. Kan vandaag nog even afwachten natuurlijk. En anders begin ik vrijdag gewoon met Letrozole :)

@Femkeee
Klopt inderdaad! 1e ronde, dus ben heeeel erg benieuwd! Heb wel net 10 dag Duvaston geslikt, om ongesteld te worden. Dus misschien komt het nog vandaag of morgen.. Spannend allemaal he! 

Bedankt voor de felicitaties!! Ik sta nog steeds te trillen van ongeloof. Zo bijzonder om een positieve test in handen te hebben. 
Echo staat gepland, dit als ik ongeveer 8+ weken zwanger ben. Ik mag dus nog 4 weken geduld hebben voor een echo! 

Meiden, ik wil jullie bedanken voor alle steun! Mee lezen zal ik blijven doen en wens jullie veel succes met jullie wens! 

@Mateke pfff wat een lastige situatie zeg. Over het vertellen aan mensen: daar ben ik vrij open in, altijd al geweest. Niet naar iedereen hoor, maar mijn ouders, zusje en beste vriendinnen. Moet zeggen dat ik dat wel fijn vind. Was klaar met de vraag hoe het met kinderen zit. Ook weten een aantal collega’s het omdat ik tussendoor regelmatig voor een echo moet. Snap het helemaal als je het er met je moeder over wilt hebben, maar lastig als je man daar nog niet voor open staat.  Ik lees nu later dat je het er met je moeder in ieder geval over hebt gehad, fijn om je hart te kunnen luchten. 

Ik kan begrijpen dat je man verder onderzoek wilt, al is een oorzaak soms moeilijk te achterhalen. Kan jou punt omtrent de letrozol 100% begrijpen, helemaal nu je weet dat dat dus waarschijnlijk toch niet gaan helpen voor jullie. Ik zou ook vol goede moed voor die IVF willen gaan, dus dat is niet gek. Moeilijk dat hij alleen de ernstige kant kan zien over de huidige situatie, terwijl IVF natuurlijk ook heel goed kan werken en dit de oplossing voor jullie is (en wie weet wel binnen 1 poging). Maar ook voor hem is dit natuurlijk een k*t situatie. Klap op klap krijgen jullie nu te verwerken en misschien gaat het voor hem nu allemaal te snel. Is hij normaal gesproken wel een prater? Of altijd een binnenvetter geweest? Dat helpt natuurlijk ook niet mee.. ? En wat @stephanie zegt over dat wij soms maar ‘zeuren’ over de letrozol voel ik helemaal. Ik denk aan je en hoop dat jullie er samen uitkomen. En weet dat je altijd maar dan ook altijd je gevoel hier kan uiten. Dikke kus voor jou?

@Bloem- wat een fijn nieuws! Ik ben benieuwd naar je echo morgen! En succes met wachten ?

@Femkeeee ja ik kreeg de tip van een vriendin om ook veel te vragen; en dat kan ik zeker aanraden haha. Anders is het helemaal een kort iets! Echo, beleid, klaar. En heel fijn dat je de letrozol hebt meegekregen, succes!?

@heefteenwens WAUWWWWW! Ik ben zo blij voor je (jullie). Van harte gefeliciteerd ❤️?

@stephanie ik herken helaas nog niet de klachtjes die je op dit moment hebt haha (in jaren nog geen eisprong gehad). Ben heel benieuwd! Heel veel succes met wachten, dat lijkt me nog wel een van de moeilijkste dingen!

Ben zo blij dat dit forum er is, en we elkaar in positieve maar ook mindere tijden kunnen steunen. Fijne avond allemaal ?

@liefslous woeps sorry ?. Ik haal de verhalen soms ook nog door elkaar. Hopelijk kan je morgen starten dan!
@xBo oh ja, mijn man is een binnenvetter eerste klas. Meestal heb ik dan 1 dag beeld zonder klank, hebben we goeie goedmaakseks ? en is het dan gewoon over en kan hij wel zeggen wat er mis is. Deze keer duurt het wel wat langer helaas. Ik denk dat het voor hem ook allemaal wat te snel gaat. Vandaag heb ik er met hem liet meer over proberen spreken. Ik ga hem dit weekend ook al zeker gewoon gerust laten. Als hij klaar is, zal hij het wel laten weten hoop ik. Maar als dit betekent dat ik een heel weekend beeld zonder klank heb, spreek ik hem er misschien wel al vroeger op aan want erg gezellig is dat zo niet ?

@Heefteenwens wauw! Super!!! :D  Gefeliciteerd!
@Mateke wat een lastige situatie zo, echt vervelend dat jullie niet op 1 lijn zitten. Ik hoop dat het gesprek met het ziekenhuis jullie verder kan helpen, en dat jullie dan samen vol goede moed verder kunnen!
@Liefslous bij mij tellen ze dag 1 vanaf de eerste “werkdag” zegmaar, dus als ik voor 17:00 ongesteld word is dat dag 1, is het erna dan tellen ze de volgende dag als dag 1 haha. Zou het even navragen bij het ziekenhuis!

Hi dames,   Ik heb zojuist weer een echo gehad. Een follikel van 12mm op cd12 nu. Was prima volgens haar en ze verwacht dat deze wel verder doorgroeit. Viel mij een klein beetje tegen want had de vorige keer op dag 12 al een follikel van 22mm. Maar ik denk dat dat eerder een uitzondering is. Maandag terug voor een nieuwe echo dus hoop dat hij inderdaad doorgroeit! 

@liefslous ben je vandaag dan begonnen met de letrozol?
@datkomtlaterwel hopelijk groeit de follikel verder en heb je maandag nog een goede echo ??

Terug
Bovenaan