@Mateke pfff wat een lastige situatie zeg. Over het vertellen aan mensen: daar ben ik vrij open in, altijd al geweest. Niet naar iedereen hoor, maar mijn ouders, zusje en beste vriendinnen. Moet zeggen dat ik dat wel fijn vind. Was klaar met de vraag hoe het met kinderen zit. Ook weten een aantal collega’s het omdat ik tussendoor regelmatig voor een echo moet. Snap het helemaal als je het er met je moeder over wilt hebben, maar lastig als je man daar nog niet voor open staat. Ik lees nu later dat je het er met je moeder in ieder geval over hebt gehad, fijn om je hart te kunnen luchten.
Ik kan begrijpen dat je man verder onderzoek wilt, al is een oorzaak soms moeilijk te achterhalen. Kan jou punt omtrent de letrozol 100% begrijpen, helemaal nu je weet dat dat dus waarschijnlijk toch niet gaan helpen voor jullie. Ik zou ook vol goede moed voor die IVF willen gaan, dus dat is niet gek. Moeilijk dat hij alleen de ernstige kant kan zien over de huidige situatie, terwijl IVF natuurlijk ook heel goed kan werken en dit de oplossing voor jullie is (en wie weet wel binnen 1 poging). Maar ook voor hem is dit natuurlijk een k*t situatie. Klap op klap krijgen jullie nu te verwerken en misschien gaat het voor hem nu allemaal te snel. Is hij normaal gesproken wel een prater? Of altijd een binnenvetter geweest? Dat helpt natuurlijk ook niet mee.. ? En wat @stephanie zegt over dat wij soms maar ‘zeuren’ over de letrozol voel ik helemaal. Ik denk aan je en hoop dat jullie er samen uitkomen. En weet dat je altijd maar dan ook altijd je gevoel hier kan uiten. Dikke kus voor jou?
@Bloem- wat een fijn nieuws! Ik ben benieuwd naar je echo morgen! En succes met wachten ?
@Femkeeee ja ik kreeg de tip van een vriendin om ook veel te vragen; en dat kan ik zeker aanraden haha. Anders is het helemaal een kort iets! Echo, beleid, klaar. En heel fijn dat je de letrozol hebt meegekregen, succes!?
@heefteenwens WAUWWWWW! Ik ben zo blij voor je (jullie). Van harte gefeliciteerd ❤️?
@stephanie ik herken helaas nog niet de klachtjes die je op dit moment hebt haha (in jaren nog geen eisprong gehad). Ben heel benieuwd! Heel veel succes met wachten, dat lijkt me nog wel een van de moeilijkste dingen!
Ben zo blij dat dit forum er is, en we elkaar in positieve maar ook mindere tijden kunnen steunen. Fijne avond allemaal ?