PCOS, Letrozol

@datkomtlaterwel- heb inderdaad ook al regelmatig gehoord dat een eitje van 12mm op dag 12 zeker kan uitgroeien tot wat moois! Dus hopen dat hij doorzet. 

@Mateke fijn dat je weer hebt kunnen praten met je man! Logisch ook, al zijn vragen. Net als wat @femkeeee zegt; hoe staat het met de wachtlijst voor iVF? Misschien dat je je dan inderdaad alvast kan aanmelden. Het zou zonde zijn als jullie in juni de stap naar IVF willen zetten maar dit dan alsnog lang duurt vanwege een wachtlijst (ik zie nu dat je het over de wachttijden niet weet). Vind in zover ik dat kan beoordelen dat je een hele sterke mindset en positiviteit hebt, ondanks alles! ?Succes deze week en plan lekker wat me-time in voor jezelf!?

@Bloem- fijn dat er een eisprong is geweest. Mag je uiteindelijk ook gaan bloedprikken? Hopen dat het dan inderdaad ook een goede eisprong was. Fingers crossed!???

@Femkeeee spannend! Duimen dat deze dosis al voor je gaat werken. En wat je zegt, als je er niet teveel van verwacht kan het altijd meevallen. Maar zou mooi zijn als het werkt!?

@Stefanie-Smit welkom! Wat mooi dat je al een dochtertje hebt. En wat knap zeg dat je er weer bovenop bent gekomen, petje af! Zo te horen ook een sterk sociaal netwerk waar je steun uit haalt. Waren je follikels de vorige ronde ook echt groot, dat ze zouden springen? Bij mij is het zo dat ik met 2 goede eitjes de keuze heb om door te gaan, en bij 3 wordt het afgebroken. Benieuwd naar je echo woensdag!

@Steph-aniee heb je de uitslag vlot denk je van het bloedprikken? Balen van je kwaaltjes.. Proberen lief voor jezelf te zijn ?

@Stefanie Smit Welkom! Hopelijk heb je er iets aan om hier je hart af en toe te kunnen luchten. Ik merk dat het wel goed helpt!
@stephanie wat balen dat je zoveel last hebt van kwaaltjes. Maar geen bloed geeft moed zoals je zegt ?. Ik heb er zelf niet al te veel hoop meer op gezien de erg kleine kans dat het raak zou zijn.
@stephanie en @xbo bedankt voor de lieve woorden ?, al voel ik mezelf vaak gewoon 1 groot emotioneel wrak ?. Ik heb in 2019 op het randje van een burn-out gestaan en sindsdien heb ik veel geleerd over loslaten wat je niet kan controleren. Dat helpt me nu wel denk ik ? en mijn ouders als sterke personen die als voorbeeld dienen voor mij ❤️

@Stefanie Smit welkom! Hopelijk woensdag een mooi resultaat, ik snap wel dat je anders graag weer terug wil naar de clomid inderdaad!
@Stephanieee nee ze hebben er eigenlijk weinig over gezegd… het was sowieso een beetje rommelig bij de echo omdat er een fertiliteitsarts in opleiding was die de echo maakte, en die kon t allemaal niet zo goed in beeld brengen. Dus we wachten het nu verder maar af! Hopen dat bij jou je progesteron goed is morgen!
@XBo ik mag vrijdag bloed laten prikken, dus fijn dat ik dan wat meer zekerheid heb of de eisprong goed was :) Hoe is het bij jou nu?
@Mateke volgens mij voelt iedereen in dit traject zich wel eens een emotioneel wrak haha. Wel fijn dat je er eigenlijk sterker uit bent gekomen nadat je bijna een burn out hebt gehad!

Dankje voor jullie bevestiging! Denk idd dat het gewoon prima is, blijft allemaal nieuw dus je hebt geen idee wat normaal is haha!

Mateke, fijn dat je man inmiddels wat aan het verwerken is. En verstandig besluit denk ik om te wachten met ivf als hij er nog niet klaar voor is. Je doet dit uiteraard samen en moet er samen achter staan. 

Stefanie Smit, welkom! Wow had je met 2.5mg al twee grote follikels? Dat slaat wel erg goed aan dan! Ik hoop voor je dat het er nu maar eentje gaat zijn.

Stephanie, hopelijk worden je kwaaltjes minder. Nier fijn dat je er zoveel last van hebt...

@Mateke haha, denk dat elke vrouw zich ook weleens zo voelt. Wel mooi dat je van toen veel hebt kunnen leren, wordt je sterk van gok ik zomaar!

@Bloem- fijn dat je vrijdag mag gaan bloedprikken! Nu hopen op een goede uitslag! Ik mag morgen weer voor een eerste echo deze ronde (CD13). Dus ben heel benieuwd! Hoofdpijn is gelukkig over, en op CD9 voelde ik een hele gekke steek van een minuut aan de linkerkant, ter hoogte van mijn eierstok. Geen idee of het wat betekend, lijkt me sterk zo vroeg, maar het viel me wel op! Dus we gaan het zien ???

Ohhhhhh meiden ben ff weggeweest maar hoorde van BO dat er goed nieuws was dus wilde nog wel ff reageren ??
@xxlara wauuwwww meid gefeliciteerd!! ?? Wat ben ik blij voor jouw en het is je zo gegund.. Weet nog zo goed dat jij al actief was op dit forum toen ik erbij kwam!!!  Succes komende weken en hoop dat je een mooie eerste echo heb ?
@heefteenwens jij ook gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws allemaal ??? wanneer heb jij je eerste echo? Hoop voor jouw dat ook allemaal goed blijft gaan ?
Ik ben nu 12w4 en termijn echo al gehad en kleine was super bewegelijk en was toen 4 dagen vooruit gezet.. Ik ben uitgerekend op 1 september ? voel me nu weer goed.. Ben heeeeeeeeel moe geweest maar mag niet klagen want totaal niet misselijk of andere klachten gehad ? ga bijna 2e trimester in!!
@de andere meiden sorry het is teveel om bij te lezen en op te reageren.. Maar ik Wens jullie allemaal het beste ?? en hopelijk ook snel positieve test in jullie handen!!
Liefs lau 

Wat fijn dat iedereen zo actief is op dit forum zeg :)
@Mateke en @Femkeee Ik ben vrijdag begonnen met de Letrozole, maar voel niks of heb ergens last van. Ik weet ook niet zo goed wat je dan precies moet voelen? Ben alleen mega ongesteld nog. Vrijdag heb ik mijn eerste echo! Ben heel erg benieuwd. Dat is dan dag 10.
En wat fijn @Mateke dat het thuis weer beter gaat!!
@Stephanie Smit Welkom!

Lauwing; Fijn dat het goed met je gaat! Al 12 weken zwanger, wat gaat dat snel. Ik heb 19 maart mijn eerste echo, duurt nog even. Dan ben ik 8 weken in verwachting als alles goed mag blijven gaan. 
Tot nu toe heb ik alleen een opgeblazen gevoel. Hierdoor minder eetlust en snel vol tijdens het eten! Verder nog geen symptomen. Ik zit vol op in de ontspan/relax modus.. 

Terug
Bovenaan