PCOS, Letrozol

@xBo lijkt me vroeg voor een eisprong maar kan altijd een teken zijn dat er iets aan het groeien is! Ik duim ??
@lau fijn je nog eens te horen! Goed dat je niet al te veel last hebt van kwaaltjes ?. Geniet er nog maar van ?.
@liefslous je hoeft ook niet echt iets te voelen ?. Bij 2,5 mg voelde ik ook niets. Nu met de 5mg ben ik emotioneler en droom ik veel maar dat is het ook.
@heefteenwens geniet maar van je relaxmodus en aftellen maar naar je eerste echo ?.
Ik heb deze ochtend naar het ziekenhuis gebeld. Volgende week maandag hebben we een afspraak. Ben eens benieuwd naar wat het zal geven! Op de website van het UZA (ziekenhuis in Antwerpen waar we naartoe gaan) stonden cijfers van 2018. 40% van de koppels met de vrouwen onder de 35 jaar zouden in de eerste cyclus IVF daar succes hebben. Dat geeft toch al goede hoop ?.

Mateke, fijn dat je volgende week terecht kunt!

Ik had vandaag weer een echo op CD15. Ben echt een beetje teleurgesteld. Mn follikel was maar 1mm gegroeid naar 13mm. De gyn wist het zelf nu ook niet zo goed. Kon alle kanten nog op. Of hij groeit nog door, of de medicatie slaat deze ronde toch niet aan. Er zelfs zou hij evt toch al gesprongen kunnen zijn, want ze zag ook wat vocht dus evt is zelfs mn eisprong gemist. Nu krijg ik donderdag weer een echo en gaan we vanuit daar verder kijken. Ipv zekerder te worden na de echo wordt ik alleen maar onzekerder zo....

@Datkomtlaterwel- balen he die onzekerheid.. Ik voel je! Hopen dat er donderdag wat meer zekerheid is.

Net mijn echo gehad (CD13). Het is nog spannend. Er zat 1 mogelijk eiblaasje van 16mm, verder is alles klein. Alleen het baarmoederslijmvlies is nog heel dun (4mm). De fertiliteitsarts was er niet helemaal zeker over of het echt een (goed) eitje was. Ze raad aan nu wel gemeenschap te hebben en moet volgende week donderdag bloedprikken om te zien of er een eisprong is geweest. Ik word dan 8 maart teruggebeld met de uitslag. Ze wilt hoe dan ook nog 1 ronde letrozol 7,5mg monitoren, maar als ik dus geen eisprong heb gehad en die 2e cyclus is gelijk (dus geen verbetering)  gaan we over op spuiten... Het is dus nog spannend. 

Wat zouden jullie aanraden qua gemeenschap? Morgen en donderdagavond?

Nu ook maar eens kijken of ovulatietesten voor mij werken!

Fingers crossed ?

@heefteenwens ow wat fijn dat je jn de ontspan relax modus zit ?? van genieten!!  Indd hopen dat goed blijft gaan maar dat blijft altijd wel indd!! Dat opgeblazen gevoel. Is herkenbaar van de eerste weken ?? mijn omgeving kon ook mee genieten?‍♀️? ? en de tijd gaat indd snel!! Voor je het weet zit je bij je termijn echo ?

@mateke jaahh de tijd gaat snel he!! Mag indd niet klagen en de klacht die ik had is al voor 70% afgenomen!! Ga er zeker van genieten ? en hopelijk lees ik hier binnenkort nog meer succes verhalen!!! 
Liefs lau 

Bo, ah jij dus ook nog even die onzekerheid! Pfff het is allemaal wat he. Hoop voor je dat het gewoon een goede eisprong gaat zijn! Ik zou idd morgen en donderdag doen. Als hij met 2mm per dag zou doorgroeien zit je op 18mm en 22mm. Ongeveer wel de grootte waarop hij kan springen natuurlijk. Zou zelf ook zaterdag nog doen, want stel hij springt wat later en leeft nog 12 uur vervolgens. Je weet het nooit... 

@mateke wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. 40% in ronde een geeft de burger toch weer moed! ben heel benieuwd naar jullie komende avontuur.
@datkomtlaterwel wat vervelend die onzekerheid! kunnen ze je progesteron waarde dan niet even prikken daaruit kunnen ze afleiden of je een eisprong hebt gehad. bij mij ging het deze ronde ook heel traag maar tussen cyclus dag 15 en 19 ineens 3x zoveel gegroeit dus wie weet maakt hij nog een spurt!
@xbo wel fijn dat er al een ei te zien was, balen van je bms maar dat was bij mij op cyclus dag 15 ook nog heel dun en op cyclus dag 19 was het ineens super dik geworden, dus wie weet!
ik heb vandaag bloed moeten prikken voor progesteron waarde die was 36.4 . Volgens de assistent duidt dat op een goede eisprong maar ik hoor van andere weer dat ze op de 54 zitten dus wordt ik meteen weer onzeker zeker omdat ik vorige keer een miskraam heb gehad ga ik weer twijfelen of dat niet komt door te lage waarde. Maar goed one step at the time. Nog ongeveer een week tot NOD.
liefs!

Stephanie, volgens mij is je waarde goed hoor! Ik had vorige keer een waarde van 18 en dat was goed volgens de gyn. Ik vertelde toen dat ik had gelezen dat hij minimaal boven de 20 moet zijn en beter zelfs boven de 30, maar dat was achterhaald volgens hem. Hopelijk stelt dat je wat gerust!

@datkomtlaterwel- ja die onzekerheid he, maarja we kunnen er nu niets aan doen. Hopen dat ik deze maand dus mijn eerste eisprong sinds jaren krijg! Hebben het net gezellig gemaakt en gaan er deze dagen gewoon voor. 
@Steph-aniee ooooh nou dat geeft mij goede moed! Een eitje van 16mm op dag 13 is volgensmij super netjes. Nu dus hopen dat het uitloopt op een eisprong i.c.m. het aandikken van het BMS! Over de progesteronwaarde durf ik niets te zeggen.. Wat ik weet is dat het ook per lab weer kan verschillen welke referentiewaarden ze aanhouden, maar ook dat de concentratie per lab verschilt! Dus als ze zeggen dat het goed is zou ik daar gewoon vanuit gaan!

Terug
Bovenaan