@XBo al wel een mooie follikel dan, hopen dat het bms nog wat dikker wordt! Ik had dat probleem met het bms ook steeds… Rot is dat als er wel een follikel komt he! Fijn dat je ook bloed mag laten prikken, dan weet je tenminste of het een goede eisprong is! Denk dat vandaag en donderdag inderdaad dan t beste zou zijn qua timing 
@Lauwing fijn om te horen dat het goed met je gaat, wat gaat de tijd snel
@Mateke fijn dat je volgende week al terecht kunt, dat is best snel! Hopelijk wordt het daar voor jullie ook zo’n succes!
@Datkomtlaterwel wat balen zeg… hoop echt dat je donderdag wat duidelijkheid krijgt
@Stephanieee bij mij zeiden ze geloof ik dat progesteron boven 18 ofzoiets moest zijn voor een goede eisprong , en ik had denk ik 12 toen. 36 lijkt me dan een goede waarde! Snap je angst wel na een miskraam, hopen dat het goed uitpakt!
@Lauwing fijn om te horen dat het goed met je gaat, wat gaat de tijd snel
@Mateke fijn dat je volgende week al terecht kunt, dat is best snel! Hopelijk wordt het daar voor jullie ook zo’n succes!
@Datkomtlaterwel wat balen zeg… hoop echt dat je donderdag wat duidelijkheid krijgt
@Stephanieee bij mij zeiden ze geloof ik dat progesteron boven 18 ofzoiets moest zijn voor een goede eisprong , en ik had denk ik 12 toen. 36 lijkt me dan een goede waarde! Snap je angst wel na een miskraam, hopen dat het goed uitpakt!