PCOS, Letrozol

@XBo al wel een mooie follikel dan, hopen dat het bms nog wat dikker wordt! Ik had dat probleem met het bms ook steeds… Rot is dat als er wel een follikel komt he! Fijn dat je ook bloed mag laten prikken, dan weet je tenminste of het een goede eisprong is! Denk dat vandaag en donderdag inderdaad dan t beste zou zijn qua timing ;)
@Lauwing fijn om te horen dat het goed met je gaat, wat gaat de tijd snel :)
@Mateke fijn dat je volgende week al terecht kunt, dat is best snel! Hopelijk wordt het daar voor jullie ook zo’n succes!
@Datkomtlaterwel wat balen zeg… hoop echt dat je donderdag wat duidelijkheid krijgt :(
@Stephanieee bij mij zeiden ze geloof ik dat progesteron boven 18 ofzoiets moest zijn voor een goede eisprong , en ik had denk ik 12 toen. 36 lijkt me dan een goede waarde! Snap je angst wel na een miskraam, hopen dat het goed uitpakt!

Hallo allemaal,
Na een korte afwezigheid ben ik er weer! Ik zie dat er veel nieuwe dames bij zijn gekomen, welkom allemaal! Hoop dat jullie er iets aan hebben de verhalen te kunnen delen met elkaar.
Ik zie ook dat ik weer iemand mag feliciteren met een positief resultaat, gefeliciteerd ladyyy????
@mateke, wat fijn dat jullie er over hebben kunnen praten samen en je tot je beslissing bent gekomen. Lastig maar goed dat je wacht tot je er samen aan toe bent, verstandig denk ik ?
Verder zie ik bij iedereen gestaag vorderingen in de berichten maar op iedereen persoonlijk reageren zou dit bericht mega lang maken ? ik duim in ieder geval voor ieder van jullie!
Voor wat mijn traject betreft en dat geeft ook mijn afwezigheid weer waren de afgelopen weken weer een bumpy Road.. Ben eind januari gestart met hormonen (gonal) spuiten en had drie weken lang niet het gewenste resultaat qua grote van een folikel. Eindel8jk maandag (gister dus) wel en mocht ik gisteravond de ovitrelle spuit zetten. Nu wachten op mijn eisprong en het om de dag gezellig maken. Half maart mag ik dan testen, de wachtweken zijn dus weer begonnen! ?
Voor nu van de hormonen gedoseerd last. Doorlopend honger en stemmingswisselingen met enorme pieken en dalen, een blauwe plek op mijn buik maar verder weinig bijwerkingen. Nu dus hopen op een goede maand en anders op naar een nieuwe! 
Ik lees weer met jullie mee, Liefs ❤

Ok dames, klaar voor de volgende stop van onze emotionele rollercoaster hier in Antwerpen ??
Vanochtend onder de douche kreeg ik plots enorme buikpijn. Ik kon er niet van blijven rechtstaan. Bijna moeten overgeven maar net niet. Bijna flauwgevallen maar dat dus ook net niet. Dokter en man opgebeld en naar de spoed gereden. De buikpijn was inmiddels aan het zakken gelukkig. Ze hebben dan uitgebreid tests gedaan en waarschijnlijk is er een cyste op 1 van mijn eierstokken beginnen groeien en daarna geknapt. Ze zagen nu nog een cyste van 3,5 cm zitten maar deze zou vanzelf weggaan blijkbaar. De reden van de cystes: ik ben zwanger ??! Dit had ik totaal niet zien aankomen! Die afspraak in het ziekenhuis kunnen we dus afzeggen en vervangen door 1 bij de gynaecoloog ?. De kans was zoooo klein en toch is het gelukt! Ik kan het nog niet helemaal geloven. Tijd voor relaxmodus en hopen op een goede echo binnenkort ??. Veel succes nog aan iedereen! Ik ga proberen om nog mee te lezen ?. Vrijdag is mijn NOD dus ga ik dan lekker zelf nog een test doen omdat het kan ?.

@heefteenwens bedankt ?. Ik had verteld over mijn achtergrond met Pcos e.d. en daarna moest ik in een potje plassen en hadden ze 5 tubes bloed genomen. Uit de urinetest kwam geen duidelijk resultaat, maar de resultaten van het bloed gaven wel een licht positief resultaat dat overeenkomt met waar ik nu in mijn cyclus ben. De cystes hadden ze op een echo kunnen zien.

@Mateke, wat een geweldig nieuws?. Hoe reageerde je vriend hierop? Wat een opluchting moet het voor hem geweest zijn?. 
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! 

@Doen-jah spannend weer die wachtweken.. Wel heel fijn dat je een eisprong hebt gehad! Ik ga voor je duimen!?

@Mateke WAUW, hoe bijzonder!!! Van harte gefeliciteerd zeg ? Ik ben zo blij voor je (jullie)! Lekker van gaan genieten. Hoe is je man eronder? En zijn die cystes iets wat nu vaker voor kan komen? Nogmaals van harte ??
ik zit nu op CD 15, en had op CD13 dus een eitje van 16mm met een BMS van 4mm. Ik hoop natuurlijk op een eerste eisprong deze maand en ben voor het eerst in m'n leven ovulatietesten aan het gebruiken. Ik weet dat deze met PCOS niet altijd kloppen. Nu had ik cd13 en cd14 wel een test met een licht streepje die heeeel minimaal opliep, maar is die vandaag echt helemaal blanco. Meiden die hier ook ervaring mee hebben, en dan alsnog een eisprong hebben gehad?
Ik hoor het graag!?

Dank je wel ?! Mijn man was natuurlijk door het dolle heen. Helaas moet ik hem nu gelijk geven dat het zonder ivf dus ook nog zou kunnen lukken ?. 'Ik had het toch gezegd' was 1 van de eerste uitspraken ?.
@xBo met ovulatietests heb ik geen ervaring. Ik duim voor een goede eisprong voor jou ??
Over die cystes: het zou een soort van hyperstimulatie zijn door de medicatie volgens de gyn in het ziekenhuis. Morgen bel ik mijn eigen gyn op om een echo in te plannen en dan zal ik het aan haar ook een keer vragen van zodra ik de kans heb. 

Terug
Bovenaan