PCOS, Letrozol

Hoi dames, even side note; ik heb alles van iedereen gelezen hoor, kan alleen niet op alles reageren maar het is gelezen. Ik had vanmorgen gelukkig maar 1 follikel, nog klein, 10mm en dun bms maar zit ook pas op dag 10. Gelukkig maar 1, nu kunnen Klaas en ik gewoon ons gang blijven gaan. Maandagmorgen weer echo om te zien of hij er dan nog zit of dat ie gesprongen is. Dat zou je volgens de arts moeten kunnen zien aan een verdikt bms. We werken het wel.

Ik dacht van iemand te hebben gelezen dat je zwanger bent; gefeliciteerd???

Ik lees stilletjes elke dag mee op de achtergrond, ben vooral heel erg aan het genieten. Ik moest toch even reageren op jou @Mateke want wat een bijzondere wending heeft dit hele verhaal gekregen. Gefeliciteerd met je ? nu op naar een mooie knaltest vrijdag op je officiële NOD? 

@bo, spannend! Klinkt goed in ieder geval!
@mateke, dat meen je niet! Hoe bizar is dit ? maar ook hoe leuk! ?? gefeliciteerd, geniet ervan! ?
@Stephanie Smit, dat klinkt als een goede start! Sommige maanden gingen bij mij sneller dan andere, deze cyclus 5 echo's gehad voordat ik een blaasje van 18mm had. Ik duim voor je dat hij snel groeit ?
Liefs❤

@stefanie Dat lijkt me op cd10 een prima resultaat denk ik. Hopelijk groeit die mooi door en kan je binnenkort je wachtweken in ??
Dank je wel nog voor de felicitaties ? en voor alle steun de voorbije maanden! Ik kan het zelf nog niet goed bevatten. Ik denk dat ik het pas echt zal kunnen geloven als we die eerste echo hebben gehad ?. Ik heb de gyn nog niet kunnen bereiken. Ik probeer straks nog eens te bellen. De afspraak in het ziekenhuis is al geannuleerd ?.

Oh wauw @mateke wat een goed nieuws! de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Met de cystes is een beetje hetzelfde wat ik ook had! ik kon ook niet meer recht opstaan van de pijn bleek indd ook geknapt te zijn. Maar wel fijn dat er nog een keer uit is gekomen dat je zwanger bent! hoever ben je overtijd nu?
@Stefanie op CD10 een prima resultaat denk ik! :)
Nou hier ook nieuws..; Gister op werk bijna flauwgevallen en zie al 3 dagen een zwerm zwarte vlekjes voor mn ogen. gister was ik het zat en besloot ik op 9dpo te testen met een gewonen test en geen early..en ik ben gewoon ZWANGER!!! ik vind het wel heel spannend aangezien ik nu pas op 10dpo zit en met de miskraam van vorige keer in mn achterhoofd!

@steph-anieeee WAT EEN NIEUWS! Gefeliciteerd!!!?❤️ Super spannend natuurlijk, maar geweldig zeg!
Wat een nieuws allemaal... Geweldig en zo hoopvol!!

@stephanie Ik moest inderdaad nog aan jou denken gisteren ?. En proficiat ??! Ik dacht het nog na het lezen van je kwaaltjes ?.
Ik ben momenteel nog niet overtijd ?. Ik zou normaal morgen of overmorgen mijn menstruatie moeten krijgen. Niet dus deze keer ?. Puur toeval dus dat dit allemaal gebeurd is. Heb je je gyn al opgebeld? Ik heb 19 maart mijn eerste echo. Ik hoop zo voor je dat deze het gewoon volhoudt en blijft zitten ❤️

Ik heb ook last van duizeligheid. Net nog tijdens een therapie met een meisje met rekenstoornissen wilde ik heel enthousiast knikken bij een juist antwoord. Doen we niet meer ?. Ik ben ook al supervermoeid. Mijn klopje krijg ik steeds rond 16u, wanneer ik weer moet beginnen werken ?. Niet handig. Verder ook al beetje bij beetje misselijk, weinig eetlust maar wel honger ?‍♀️ en erg gevoelig aan geuren en temperatuurverschillen. Nu valt het me plots ook allemaal meer op. Eerder weet ik het gewoon aan het feit dat ik ongesteld moest worden ?.

Terug
Bovenaan