PCOS, Letrozol

@mateke dan lopen we een beetje gelijk! aankomend weekend zou mijn NOD ook ongeveer zijn. Ik vind het wel mega spannend want zou zomaar voor NOD nog mis kunnen gaan ook, zeker omdat het nog zo vroeg is. Heb vannacht echt heel slecht geslapen heel veel levendige dromen, werd helemaal bezweet wakker. Verder heel erg moe en sporadisch last van mn borsten. 
Ben heel benieuwd hoe alles uitpakt, sta er wel heel realistisch in, zeker na mn miskraam afgelopen december. maar de controle heb je niet dus het is een kwestie van los laten nu..:)

@stephanie ooooh dat slecht slapen ?. Heb daar ook vaak last van en de voorbije 2 nachten spanden echt de kroon. Zo slecht heb ik in maanden niet geslapen. Ach ja. Ik hoop dat je het wat kan loslaten en dat het gewoon allemaal goed loopt!

Wauw mateke en stephanie, wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!! Ik hoop nog steeds dat ik binnenkort ook zo'n bericht hier kan plaatsen haha! 

Op mijn echo was nog steeds niets te zien. Dus nu toch ophogen naar 5mg en volgende week vrijdaf weer terug voor een echo. Jammer, was zo hoopvol toen ik met 2.5mg al zo snel eem groot follikel had. Maargoed, knop om en dit proberen. Mag gelukkig meteen ermee starten omdat mijn bms ook nog erg dun was. 

@stephanie, gefeliciteerd ?? het is flink raak deze maand op het forum. Al met z'n 4e zwanger ?? hopelijk de andere meiden ook snel! 

@Stephanie wat fijn!! Snap dat je nog bezorgd bent, maar ik hoop dat het gewoon allemaal goed mag verlopen dit keer!
@Datkomtlaterwel balen van je echo zeg…. Wel fijn dat je meteen verder kan met 5mg, snel weer door!
Ik moet morgen bloed laten prikken voor progesteron, ik hoop heel erg op een goede eisprong van deze maand.. Eisprong is vorige week woensdag of donderdag geweest, merk dat ik het nu echt moeilijk los kan laten omdat ik het idee heb dat we nu voor t eerst een echte kans hebben. Ben de hele tijd bezig met of ik iets anders voel dan normaal haha. Gisteren ineens echt buikkramp, maarja kan net zo goed mijn darmen zijn haha. We wachten af…

@datkomtlaterwel Snap dat het even balen is. Nu die 5 mg en weer verder! Bij mij heeft die 5 mg telkens heel voorspelbaar gewoon mooi z'n werk gedaan. Ik duim dat het voor jou ook zal werken ??
@bloem Dat wachtbankje is vreselijk he! Ik hoop dat je gewoon een mooie eisprong hebt gehad en dat je je gedachten nog wat kan verzetten de komende week. Veel moed en succes gewenst nog!

Terug
Bovenaan