PCOS, Letrozol

Wauw, wat een mooie en hoopvolle berichten allemaal! ??.

@Stephanie, gefeliciteerd ?
@datkomtlaterwel, volgens mij slaat die 2,5mg wel vaker niet aan. Zie het maar als een stap die je volgens het protocol gezet hebt. Fijn dat je in 1x door kan gaan. Scheelt weer tijd!
@Bloem, hopen op een mooie progesteronwaarde dab maar?
@Bo, hoe gaat het nu met de ovulatietesten? Moet je nog een keer terug?
@LiefsLous, jij moest vandaag toch al voor je echo?
Mijn 1e ronde letrozol slikken zit er op. Bijwerken waren er wel, maar van alles een beetje. Goes te doen dus! Maandag heb ik de 1e echo, dan is het cd12. 

[quote quote=10195617]Hoi Eve,
ja allemaal spannend alles nieuw voor me. Ik wacht op uitslag van me schildklier en daarna mag ik beginnen om me menstruatie op te wekken en daarna met Letrozol. 
Hoor zoveel over miskramen ben daar zo bang voor [/quote]Hoi eve, ik heb hetzelfde ik ben zwanger geworden na de derde ronde letrozol ... weet het pas sinds dinsdag en ben nu bijna 5 weken maar nu ben ik dus zo ontzettend bang voor een miskraam. m’n borsten zijn vandaag minder pijnlijk en nu ben ik gelijk bang

@Femke succes op het wachtbankje en hopelijk een goede echo binnenkort ?
@Lara vandaag is officieel mijn NOD inderdaad. Ik heb nog geen test gedaan. Morgen ga ik testen. Dan is mijn man ook thuis en die wilde er graag bij zijn ?. Vanmorgen moest hij daar te vroeg voor vertrekken. Ik wilde mijn bed daar nog niet voor uit ?. Ik voel wel meer en meer dat ik zwanger ben precies. Sinds gisteren pijnlijke borsten, ik ruik ook veel beter dan anders blijkbaar ?. Mijn man merkte dit al op. En het idee van boterhammen te moeten eten steekt me zo geweldig tegen ?. Vandaag dan maar voor een slaatje gezorgd voor vanmiddag. Morgen waarschijnlijk een knaltest in handen ?

@bloem ik duim voor je dat je een goede eisprong hebt gehad!
@datkomtlaterwel de 2,5 deed bij mij 3 rondes geen reet, geen idee waarom ik het uberhaupt 3 rondes moest doen. eerste ronde 5MG en meteen raak, zie het indd als een opstapje met 5 mg hebben de meeste meiden wel succes!
@mateke wat fijn dat je echt al merkt dat je zwanger bent. Hier nog niet zoveel eerlijk gezegd en maak me dan ook meteen weer zorgen bleh. Heb wat gevoeligere borsten en wat levendige dromen, maar meer ook niet.. met dat ruiken had ik inderdaad op 4 dpo al dat ik steeds brand rook en dat het ik vorige keer ook heel herkenbaar haha. ik duim voor ons dat dit goed gaat allemaal. wanneer heb je je eerste echo? ik 17 maart (dan zou ik 7 weken zijn) wordt nog een lange zit!

liefs!

@stephanie Tja iedereen reageert anders zeker. Nu ben ik blij met al die kwaaltjes maar over een paar weken zal ik daar minder blij mee zijn denk ik ?. Hopelijk blijft alles goed gaan inderdaad. Ik duim echt heel erg voor jou! Ik heb 19 maart mijn eerste echo, dan ben ik ook 7 weken ver inderdaad.

@Bloem- spannend meid.. Ik hoop onwijs voor je dat je een goede eisprong hebt gehad. Ik ga mega hard voor je duimen!
@datkomtlaterwel- helaas.. Hopelijk ga je op de 5mg wel goed resultaat zien en krijgen!
@Femkeeee fijn dat je eerste ronde erop zit. Het blijven toch hormonen he die je neemt, dus gelukkig vielen je kwaaltjes mee. Hopen op een goede echo maandag!
Ik zit nu op CD17 en ben nog bezig met ovulatietesten. Van de week had ik dan 2 dagen een licht streepje, toen niets en nu 2 dagen weer een licht streepje. Ik ben bang dat of de testen voor mij gewoon niet werken, of ik gewoon geen eisprong ga krijgen op de 7,5mg. We maken het gewoon tot en met maandag (CD20) gezellig, en dan donderdag bloedprikken en hopen op goed nieuws..

Hoi allemaal,
Ik ben een behoorlijk tijdje afwezig geweest, aangezien ik voor mijn gevoel even een breakdown heb gehad en het toch wel zwaar vind het hele traject. Ergens weet ik dat ik niet mag klagen aangezien ik nu in ronde 3 zit, maar mijn emoties werken niet altijd mee. Ik heb wel alles gelezen, maar zal niet op iedereen reageren, aangezien het anders een heeeeel lang bericht wordt, dus excuses voor degene waar ik niet op heb gereageerd! 
@XxLara, @Stephanie, @heefteenwens & @Mateke WAUW GEFELICITEERD!!! Ik ben zo blij voor jullie allemaal, is jullie van harte gegund! En wat mooi om te zien dat jullie nu alle 4 zo kort op mekaar zwanger zijn, dat geeft toch echt hoop! Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en houd ons, mits gewenst op de hoogte van het verloop van jullie zwangerschappen    
@doen-jah wat vervelend dat je 3 weken lang niet het gewenste resultaat had, ik hoop nu wel echt op een goede eisprong met een goede afloop voor je! Ik ga duimen ?
@XBo ik heb deze maand ook ovulatietesten gedaan, maar ook alleen een licht streepje gehad (niet zo donker als controlestreep) die weer afliep.. hoop ook dat ik gewoon een eisprong heb gehad. Ik weet wel dat het niet goed werkt of naar behoren werkt bij dames die PCOS hebben.  Duim voor je dat jij dit keer ook goed nieuws krijgt!
@StefanieSmit en @ Femkee Welkom! Ik hoop dat de letrozole ook voor jullie goed zal werken, met uiteindelijk een positief resultaat! 
@datkomtlaterwel Wat rot dat er op de echo niks te zien was, hopelijk is de 5mg de juiste dosering voor jou wat dan ook goed zijn werk gaat doen!
@Bloem- Ik hoop voor jou op een goede eisprong, het is jou ook zo gegund! Ik herken het stuk wel van het niet los kunnen laten omdat je weet dat het eigenlijk pas de eerste echte kans was.. Helaas geen gouden tip voor. Ik heb geprobeerd om zoveel als mogelijk afleiding te zoeken. ?
 Mijn Nod verwacht ik precies over een week, dus 5 maart. Nog een weekje aftellen, vind het wel weer spannend. Verder merk ik eigenlijk 0,0, dus geen idee of dit een goed teken is of niet. We zullen het zien. Voor degene die ook op het wachtbankje zitten heel veel succes en ik hoop op goed nieuws!!!
  Fijn weekend!

Terug
Bovenaan