PCOS, Letrozol

@babygirlmom loop wat balen zeg!
Hier is mijn menstruatie gisteren avond ook doorgezet dus vandaag telt weer als dag 1.
Vanmorgen met het zh overlegd en zij schrijven nog steeds de verhoging naar 5 mg Letrazol voor. Hopelijk daarmee wel een goede cyclus en wie weet hebben wij deze ronde meer geluk.
 
Wat balen zeg babygirlmom en gebruiker! Sterkte! Hier nog geen vuiltje aan de lucht, zaterdag NOD.. Morgen maar eens een testje wagen denk ik. 
 
Nog andere op het wachtbankje? Merk dat de tijd heel langzaam gaat en waar ik rond 5 dpo zeker was dat ik zwanger was ben ik nu zeker van niet.. ik voel niks op af en toe wat steken en gevoelige borst na, heb ook nog geen nieuwe onderhuidspukkel gevonden maar wellicht komt die deze ronde ook gewoon een keer niet, ook nog geen oud bloed, maar kan ook morgen komen of ineens niet zo zijn.. wat is die onzekerheid slopend zeg, dinsdag mijn nod.
Kimsterr: jou menstruatie al doorgekomen of toch nog spannend? 
 
Jammer wilkindje dat het nu niet 'raak' voelt.  Hoop toch nog met je mee.
@babygirlmom leuk om gelijk op te gaan. Wanneer heb jij nu weer een controle? Of moet je het nu zonder controles proberen? Ik mag vrijdag voor een echo 
 
Jammer voor iedereen die door moet naar de volgende ronde. Op naar de nieuwe kans.
@Wilkindje ik hoop nog steeds voor je.
Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Maar de hoop is wel laag. Had gisteren mijn NOD de test was negatief vandaag. Maar geen menstruatie is toch nog een beetje hoop.
 
Gebruiker spannend vrijdag weer echo. Ik doe het zonder controles deze keer, vandaag clomid dag 2. 
Mariska spannend toch nog even. 
Wilkindje we gaan duimen.
Kimsterr hoe is het bij jou?
 
Terug
Bovenaan