PCOS, Letrozol

@Femkeee succes maandag, hopelijk is er al een follikel aan het ontstaan dan!
@Mateke wel fijn als je de test samen kunt doen, maar je klinkt erg zwanger haha, klinkt goed!
@XBo jammer dat de ovulatietesten nog niet echt duidelijkheid geven, hopen op goed nieuws na het bloedprikken! Volgen ze niet verder op tot na de eisprong? Bij mij hebben ze echo’s gemaakt tot mijn follikel 1,7 mm was, en toen moest ik 3 dagen later nog eens terug om te checken of hij weg was.
@Zzowie dan lopen we bijna gelijk, bij mij is nod 3 of 4 maart. Ik merk nu ook niks verder, hopen dat we toch allebei goed nieuws krijgen!
Ik heb net online mijn uitslag van progesteron gecheckt, hij stond er op en is nu 41! Vorige keer was het 14 en ze zeiden dat het boven de 18 moest zijn, dus ik ben super blij dat het nu goed loopt. Eindelijk een middel gevonden dat werkt, mijn lichaam heeft een keer begrepen wat t moet doen haha. Nu nog hopen op een positieve test ergens komende tijd :)

@xBo meer kan je niet doen denk ik. Ik duim dat je toch gewoon ergens een eisprong hebt gehad ?
@Zowie het is ook allemaal niet niks. Ik had het rond ronde 3 ook wel even moeilijk. Nog veel succes met je weekje wachtbank!
@bloem oh zo goed ?! Echt fijn dat dit voor jou doet wat het moet doen. Ik duim ook voor jou verder mee ?!
Vanochtend heb ik dan een test gedaan en het was inderdaad echt een duidelijke streep ?. Toch wel speciaal na al die negatieve tests van het voorbije jaar. Ondertussen is mijn man overbeschermend aan het worden. Ik wilde deze namiddag hier thuis wat stofzuigen en dweilen maar het komt erop neer dat ik dit van hem absoluut niet meer mag doen en dat ik van hem dus gewoon mijn rust moet nemen. Ik word basically op de bank geparkeerd terwijl hij het volledige huishouden zou doen. Heel lief maar ik hoop dat hij binnenkort bijdraait. Anders word ik gek ?. Hij vraagt ook constant of ik me goed voel en toen ik laatst even draaierig werd door te snel recht te staan toen ik naar boven wilde, riep hij me op de trap daarna nog na dat ik zeker moest roepen als er iets was ?. Hopelijk is hij er snel wat geruster in. Want ik kan met zo'n dingen niet goed om ?. Heb het hem al gezegd maar haalde niks uit ?‍♀️

@Mateke haha, wat lief dat hij zo bezorgd is, maar het is ook wel fijn als hij weer een beetje bij draait als hij aan het idee is gewend haha!

@ZZzowie niets geks aan toch! Het mag af en toe ook gewoon even zwaar zijn. Het is niet niks! En jij weet dat je een eisprong hebt gehad door echo’s die ze hebben gemaakt? Ik duim voor je!?

@Bloem- nee, vond dat zelf ook heel raar, maar had er tijdens de controle niet over nagedacht om om een extra echo te vragen. Hierna nog wel erover gebeld of ze toch niet een extra controle wilden inplannen maar dit was niet het geval.. Volgende ronde wil ik dit sowieso dus ga er dan direct om vragen. Wat fijn dat bij jou de uitslag van het bloed goed was! Nu hopen dat het zijn werk heeft gedaan ?

@Mateke oooooh wat fijn zeg! Om toch ook die bevestiging nog te krijgen. En je man, haha! Hopen dat hij het binnenkort wat meer los kan laten.

Hier nu CD18, nog geen symptomen van een eisprong. Donderdag (CD23) moet ik bloedprikken. Maar stel nou dat ik dus pas laat een eisprong heb, bijvoorbeeld maandag (CD20) is er dan überhaupt al iets te zien in mijn bloedwaarden? Dames die hier ervaring mee hebben? Ben zo bang dat ik dalijk alsnog een eisprong heb, alleen aan de latere kant, en ze dan heel de letrozol staken omdat ze deze ronde dan niet goed hebben gemonitord.. Ben heel benieuwd naar jullie!

@XBo lastig is dat, ik durf het niet te zeggen, misschien dat nog even met de arts overleggen wat die er van zegt? 
Ik heb vanochtend een vroege test gedaan, kon het niet laten haha, die was helaas negatief. NOD is woensdag of donderdag pas, maar de test van clearblue zou volgens de bijsluiter 96 procent betrouwbaar zijn 4 dagen van tevoren, dus ik denk niet dat t deze ronde iets wordt. We weten nu in ieder geval wel dat mijn cyclus met het pompje wel goed is, dus ben benieuwd hoe het verder loopt :)

@xBo Bij mijn eerste ronde met 5mg had ik ook pas op dag 20 mijn eisprong. Dat was toen op een zaterdag. Op maandag werd ik door de gyn meteen doorgestuurd om bloed te laten prikken. Ze konden toen ook wel zien dat ik een eisprong had gehad dus komt in orde denk ik!

@bloem sowieso fijn dat je weet dat je een stap verder bent ☺️. Veel succes nog!

Bo, ik heb een keer op 3 dpo bloed geprikt en toen was het ook al te zien!   

Ik weet even echt niet wat er bij mij gebeurt. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Terwijl er op cd12 en cd 18 op de echo niets te zien was. Zou betekenen dat ik voor cd 12 mijn eisprong gehad moet hebben gehad. Kan kloppen als ik nu ongesteld ben gewordeb natuurlijk.

Maar nu ben ik natuurlijk afgelopen vrijdag opgehoogd nasr 5mg. Moet dat nog twee dagen slikken. Wat zouden jullie doen? 

Wauw!! Dames!! Ik kan 't toch niet laten om af en toe even mee te lezen, maar nu moet ik natuurlijk reageren!! Ik wist niet wat ik las, vet!!
Wat een sprongen zijn er gemaakt afgelopen maand! 4 mensen zwanger, en toevallig de gene die al online waren toen ik aanklopte op dit forum, wat ben ik onwijs blij voor jullie. Lange weg gehad, met veel tegenslagen maar nu genieten!!
Snap dat dat genieten voor Stephanieeee lastig kan zijn ivm miskraam. Toch, allemaal genieten! En die kwaaltjes, bluh... Slecht slapen herken ik ook echt, vroeg wakker zijn oa.
Ik ben nu 10 weken en bij mij kicken de kwaaltjes sinds 3 weken echt in. Eergisteren en gisteren voor 't eerst flinke bandenpijn gehad door het tennissen waarschijnlijk. Ik dacht dat dat alleen op 't einde was? Whoops.
Bijna onze termijnecho, 8 maart, 1 dag na m'n vriend zijn verjaardag. Hopelijk een mega tof verlaat cadeautje voor ons.

Aan alle andere dames, houd moed, houd hoop. Maar verlies elkaar ook niet in dit traject. Ga af en toe bijv. Een nachtje weg, ecen gedachten op iets anders. En vooral, ik hoop zo dat het iedereen hier snel gegund is!!!!!!!
Dikke knuffel❤️

Terug
Bovenaan