PCOS, Letrozol

Ik heb gisteren inderdaad het ziekenhuis nog gesproken. Ze denken niet dat ik een vervroegde eisprong heb gehad maar dat mijn lichaam gewoon van slag is geweest. Ze zei letterlijk; wat kan het vrouwenlichaam toch rare dingen doen. Ja daar ben ik inmiddels wel achter ?  

Nu gewoon weer op dag 3 (vandaag) beginnen met Letrozol en dag 12 voor de echo. Wel gewoon de 5mg nu. Hopelijk gaat dat nu goed omdat ik natuurlijk al 3 dagen dit had geslikt en toen een menstruatie kreeg. Dus nu 2 dagen niet geslikt en vandaag weer begonnen. Vind het wel spannend wat er de komende tijd gebeurt.

Femke, hopelijk vrijdag meer resultaat! 

Nee ben echt opnieuw moeten beginnen. Dus weer 5 dagen nu. Daarom vind ik het best spannend want heb dan 3 dagen geslikt, 2 dagen niet en nu weer 5 dagen. Zou niet moeten uitmaken volgens het ziekenhuis maar zelf denk ik dan wel; zou dat geen snelle eisprong of juist meerdere follikels opleveren? 

We gaan het zien...

Wauw... ik heb vanochtend weer een test gedaan, heeeel licht streepje, mijn vriend geloofde niet dat het een streepje was, dus ook een digitale test gedaan, en hij zegt gewoon 1-2 weken zwanger, onwerkelijk dit..

@Datkomtlaterwel voelt wel gek inderdaad om dan nu weer opnieuw te beginnen met tabletten, maar hopen dat je gewoon 1 mooi eitje hebt straks!

@Bloem, wat geweldig ?? fijn dat het pompje zo goed geholpen heeft? Nu lekker gaan genieten. 

Ik heb vrijdag mijn eerste echo. Zo spannend ? En voor de andere meiden, ik duim voor jullie ?????

Terug
Bovenaan