PCOS, Letrozol

@XBo balen zeg… heb je deze week nog een echo? En stel ze concluderen nu dat de 7,5 mg ook zijn werking niet doet, mag je dan meteen beginnen met spuiten? ???

@datkomtlaterwel Lijkt mij ook spannend, gezien je al 3 dagen medicatie hebt geslikt. Ik hoop dat deze ronde goed aanslaat en je tussendoor geen bloeding meer krijgt. Krijg je ook nog een echo? Ik duim voor je! ???

@Bloem- JAAAA WAUW GEFELICITEERD!!! ? Is je van harte gegund! Wat fijn om te horen dat het pompje dus ook goed zijn werking heeft gedaan! Hoe is het nu met je klachten, omdat je eerst aangaf ook eigenlijks niks te voelen qua klachten?

@XXLara succes vrijdag met je eerste echo!!! ?

Ik zit vandaag op cd28. Als ik kijk naar vorige maand had ik nu dus ongesteld moeten worden, maar ik hou mijn langste cyclus nu aan (29 dagen),. Ik heb alleen zondag wat krampjes gehad, maar tot heden toe verder geen klachten, voel me bewonderenswaardig goed. Nu ik zie dat @Bloem- ook zwanger is begint me dit stiekem toch ook hoop te geven.. ? Nog 2 dagen.. pfoe wat duren die dagen nu extra lang… Zijn er nog meerdere dames die nu op het wachtbankje zitten?

Dankjewel allemaal! Ik heb eigenlijk nog geen klachten, fijn maar maak me daardoor ook wel wat zorgen haha, ik had ook nog een vroege test gedaan van de action en die was negatief. Dus ik ben benieuwd of t blijft plakken. Meer dan afwachten kunnen we niet doen, heb het ziekenhuis gebeld en 23 maart is de echo gepland.
@Lara heel veel succes vrijdag!! Fijn dat het nu dichtbij komt! :)
@Zzowie spannend!! Ik hoop dat jij ook goed nieuws krijgt!!

Bloem; Super Nieuwssa!! Gefeliciteerd!! Wat heb je veel moeten door staan. Nu in de relax modus en op naar 23 maart. 

Lara; succes vrijdag! Hoor graag hoe je echo was. Heb je veel zwangerschap kwalen?

Ik zat nog te denken; is het misschien leuk voor de zwangeren onder ons een nieuwe groep te maken; 
PCOS, Letrozol Zwanger Forum. 
Zo kunnen we onze ervaringen blijven delen. Ik maak er 1 aan zodat we daar verder in kunnen communiceren. 
Hij is de vinden over het Forum Zwanger Zijn.

Bloem, rustig afwachten, meer kun je inderdaad niet doen. Zolang er toch geen bloeding-menstruatie doorzet is er niets aan de hand he. Misschien nog net te weinig hcg voor die andere test.

Zowie, spannend hoor!! Vind het knap dat je zo kunt wachten. Ik duim voor je. 

Ik heb volgende week donderdag een echo, dan zou ik officieel op cd12 zitten. Ben benieuwd. Mijn menstruatie is gisteren ook alweer gestopt, dus maar 2.5 dag licht gemenstrueerd. Komt denk ik doordat er geen eisprong is geweest? 

@Heefteenwens, kan je de link miss hier delen? Ik kan hem zo snel niet vinden. Leuk initiatief. Ik voel me goed echt heel goed, heel fijn! Ben iets sneller moe en moet geregeld eten anders word ik een beetje weeïg. En jij? morgen ben ik 7 weekjes. 

Terug
Bovenaan