PCOS, Letrozol

Hoi meiden, even een update vanuit mij. Heb vandaag de eerste echo gehad en ben precies 7 weken zwanger vandaag. Een mooi kloppend hartje gezien? hoop en duim elke dag voor jullie????

@Liekee welkom hier, hopelijk heeft letrozol beter effect!
@Celine wat fijn dat de 5 mg dan toch goed zijn werk doet!
@Zzowie balen zeg…
@Yllw ook welkom! Hopen dat er bij je volgende echo wel iets begint te groeien!
@Nientje fijn te horen dat alles goed met je gaat! :)
@XBo wat rot die onduidelijkheid zeg… Vervelend dat je nu nog moet wachten tot dinsdag..
@Lara ik zag het net al in het andere topic, gefeliciteerd!! :D
Ik had woensdag een positieve test van CB (1-2 weken), maar de andere testen daarna waren negatief dus maakte me daar al zorgen over. Uiteindelijk dan toch vanochtend ongesteld geworden... Balen, maar ben toch wel blij dat het nu heeft doorgezet, dan kunnen we vol goede moed door met de volgende ronde, en kan ik stoppen met iedere dag te testen haha.

Bloem, oh wat balen zeg!! Poeh ?? vind het knap dat je er zo instaat! 

Bo, dan verwar ik je even met iemand anders haha, zijn met best een hoop nu! Maar dag 12 al 18mm dan zou die rond dag 14 wel gesprongen kunnen zijn en kun je dag 29 wel testen denk ik hoor ?

Lara, super fijn!! 

@Xxlara geweldig! Geniet ervan ?
@Bloem- jeetje zeg, wat onzettend rot.. Hoe voel je jezelf eronder? Kan mezelf voorstellen dat het wel echt even een klap is. Nu inderdaad vol goede moed weer door. Het slaat in ieder geval aan dus dat is een heel mooi iets. Vind het knap hoe je het allemaal doet!
@Datkomtlaterwel- haha geeft niets, we zijn inderdaad met veel! Ik ga gewoon even die uitslag dinsdag afwachten en zien hoe ik mezelf erbij voel.. Spannend!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zag het wel een beetje aan komen nu, dus daarom kwam de klap iets minder hard aan. We waren woensdag wel blij, maar ook maar heel voorzichtig, ben wel blij dat ik verder ben blijven testen, en dat ik niet dacht dat het allemaal toch wel goed zat. Morgen weer even het ziekenhuis bellen, ik verwacht dat ik dan op dag 10 weer voor een echo mag komen, nu dan vanaf het begin op de juiste dosering dus ben ook benieuwd of mijn slijmvlies dan iets dikker is.
@XBo heel spannend voor dinsdag, ik duim voor je!

Ik heb eens wat zitten googelen en ik heb het idee dat de dames waarbij het baarmoederslijmvlies dun blijft, ook problemen ervaren met primolut-achtige middeltjes. Is dat iets wat jullie herkennen?

Ik heb al meerdere keren gehoord en gelezen dat die opwekkers hun werk niet zo goed doen. Ben een beetje bang dat dat bij mij straks ook het geval is, maar mijn bms is wel goed. Als mijn theorie juist is, zou het bij mij straks goed moeten gaan. 
Ik heb niet echt geduld meer?. Controlfreak ook wel een beetje??

@Bloem- lief van je, dankjewel!? Ben bij jou ook benieuwd of je dan uiteindelijk inderdaad op het gewenste BMS uitkomt nu je vanaf het begin op de juiste dosering start!
@Femkeeee je bedoelt dat je dan na zo'n kuur nauwelijks of niet ongesteld wordt? Dat klopt natuurlijk ook aangezien er dan weinig is wat afgebroken moet worden.. Dat is ook de reden dat ik tot toe nu in dit traject geen provera of iets heb moeten gebruiken. Wel in het verleden, maar toen deed ik er dus ook nauwelijks op, aangezien mijn BMS altijd al dun was en ik totaal geen cyclus had..ik ga er dan ook vanuit dat het bij jou goed z'n werk moet gaan doen!

Terug
Bovenaan