@ZZowie wat jammer dat je ongesteld bent geworden… Hopen dat de volgende ronde wel een succes is! Dat doemdenken herken ik heel goed, gedachten verzetten blijft lastig, heb er niet echt tips voor… Voor mij is mijn werk gelukkig al een goede afleiding, dat helpt overdag. Verder in het weekend en s avonds heb ik er vaak meer moeite mee. Nu er op de dosis waar ik nu zit iets gebeurt, heb ik er wel wat meer rust bij, er is in een paar weken veel veranderd, niet lang geleden was ik erg bang dat er nooit een goede eisprong zou kunnen zijn en nu heb ik weer goede hoop. Hoop dat er bij jou ook snel resultaat is!
@Gebruiker10309210 als je er hier geen goed gevoel bij hebt zou ik toch kijken naar een ander ziekenhuis, of inderdaad een andere arts. Probeer het aan te kaarten dat je niet tevreden bent dat het zo traag gaat, en kijken of ze dan mee willen denken. Zo niet dan misschien goed om verder te kijken. Bij mij wilden ze ook dat mijn cyclus eigenlijk niet langer is dan 35 dagen, dus eisprong op dag 30 is wel laat.