PCOS, Letrozol

Bo, shit!! Super rot dat dit ook niet aanslaat. Ben benieuwd of ze nu idd spuiten adviseren of misschien toch nog een ronde letrozol.

Femke, hopelijk slaat 5mg aan! Was jouw bms dan wel wat dikker, dat ze je primolut meegeven? Ik mocht meteen door met 5mg ivm dun bms.

Ik heb morgen weer een echo, dan is het CD12. Vindt het stiekem deze keer wel spannend. Omdat mn cyclus zo raar was en ik ineens middenin mn pilletjes een korte menstruatie had en toen weer opnieuw begon. Hoop niet dat ik zometeen ineens 3 follikels heb ?

@Datkomtlaterwel succes met je echo morgen, inderdaad wel spannend omdat je cyclus nu zo liep, maar hopen op 1 mooie follikel!

@Datkomtlaterwel Spannend, ben benieuwd wat er groeit. Misschien zijn het er wel 2. Zou je er dan voor gaan? Ik wel hoor!    Mijn bms was 1x 6,4 en 1x 6,8 gemeten. Als ik soms de verhalen hier lees, ben ik daar dus stiekem wel blij mee dat in ieder geval dat goed groeit! 

Ja met twee denk ik ook. Had het er toevallig van de week met mn vriend over. Bedoel, je probeert al best een tijdje en steeds lukt het niet. Hoe groot is dan de kans dat ze allebei bevrucht worden? ? extra kans denk ik dan haha. 

Fijn dat je bms idd wel groeit! Nu je follikel nog! 

Over een uurtje de afspraak ☺

Nou mijn echo was weer ruk. Weer niets te zien. Ja een gek blaasje waardoor ze dacht dat ik mn eisprong al gehad heb. Dus meteen bloed laten prikken en wordt morgen gebeld met de uitslag. Echt rot weer, zit namelijk pas op cd12 dus als ik nu mijn eisprong al zou hebben gehad dan is dat natuurlijk veel te vroeg geweest...

@Bloem- spannend ook weer zeg.. Ik hoop dat je maandag al een beginnend eitje hebt met een daarbij passens BMS. Zou je zo gegund zijn!?
@Datkomtlaterwel- wat rot!! Wel fijn dat je direct mocht bloedprikken en je morgen de uitslag al krijgt, hoef je daar niet lang in spanning op te wachten.. Laat je weten hoe het afloopt?
Ik had vandaag mijn telefonische afspraak. Progesteron was natuurlijk veel te laag (0,8) maar ze vond het wel vreemd dat ik toen we startte een progesteron van

@Datkomtlaterwel, ik zat even je berichten terug te lezen omdat ik niet meer goed op hoeveel mg je nou zat, maar je schreef de vorige keer ook al over een eisprong die al op dag 12 zou hebben plaats gevonden. Je zou dan Bijna zeggen dat je echt elke keer zo vroeg de eisprong hebt gehad? Ben benieuwd naar de uitslag van je bloedtest morgen!

@Xbo jeetje wat is dat eigenlijk snel gegaan he? Je bent in januari begonnen toch? Hopen dat het spuiten aanslaat. De slagingapercentages zijn volgens mij hoger! 

Bo, shit, toch even balen. Maar je had het zien aankomen. Nu snel over op spuiten en hopelijk daar wel een goede eisprong mee. Ik duik voor je. Spannend wel!

Femke, dat klopt inderdaad. Dat was met 2.5mg zelfs. Toen stond hij op cd12 echt op springen. Het rotte nu vind ik dat ik dan niet weet wanneer hij gesprongen is. Als dat gisteren is geweest vind ik het niet zo erg, maar kan wellicht net zo goed 3 dagen terug zijn geweest... 

Weet iemand of ze aan je progesteron waarde kunnen zien wanneer je ei is gesprongen? 

Terug
Bovenaan