PCOS, Letrozol

Nou hier is me hoop weer weg, gister avond wat oud bloed nu ook weer.. mag wel doorzetten meteen dan kan ik ook door naar ronde 3 met letrozol ?
 
@wilkindje he jammer. Hopelijk zet het snel door en kan je door naar de volgende ronde
Bij mij is ook het laatste beetje hoop weg. Mijn menstruatie is helaas begonnnen. We gaan nu ronde 2 in van letrozol 2.5.
 
Ik ga deze keer voor 3x is scheepsrecht. Mijn dochter is nu 15maanden, als deze maand raak zou zijn word het om en nabij wanneer me dochter geboren werd alleen dan 2 jaar later.
 
Hier lijkt het nu toch ook door te zetten, het is nog niet veel maar wel echt rood dus tel het als dag 1 ? was een nette 28 dagen korter als vorige maand letrozol 2,5mg.. hopen dat het deze ronde ook mag werken en dan hopen dat het ook raak is, 3e ronde letrozol 2,5mg, we gaan er over 2 dagen weer voor met pillen slikken. Hopelijk word dit de ronde voor een aantal van ons of allemaal! ☺️
 
Balen zeg dames.. Ik ben ook ongesteld geworden dus we hebben allemaal slecht nieuws!
Komende ronde toch nogmaals Clomid 100mg (ronde 6 alweer..) ivm vakantie kan ik niet op controle komen en mag ik niet beginnen met Letrozol 2,5mg :( Vanavond starten we weer.
Succes allemaal! 
 
Balen allemaal. Ik heb vanochtend de laatste clomid ingenomen.  We zijn weer bijna toe aan een feestweek?. Tevens de clomid 2 van de 5 dagen iets omhoog geschroefd zonder enige bijwerking (tenminste ik had de griep in die tijd bijwerking genoeg???)
 
Terug
Bovenaan