PCOS, Letrozol

@datkomtlaterwel heeft dat dan eigenlijk nog gevolgen voor de kwaliteit van het eitje als het zo snel springt? Als het gewoon goed is, dan is het wel fijn om te weten dat het in ieder geval aanslaat toch?  Dat lijkt mij minder frustrerend dan elke keer geen groei... Nu alleen nog even op het juiste moment aan de bak, want dat je er nu flink naast zat is dan ook niet zo raar?

Weet ik eigenlijk ook niet. Goed om de volgende keer eens te vragen! Dankjewel haha. Ik vind het alleen lastig dat ik normaal wel een dag of 7 ongesteld ben dus dan maar weinig tije hebben voordat hij alweer springt ? maar eerst aankomende cyclus maar weer aankijken.

Wat een circus is dit hele proces toch he. ?

XBo: ik heb 3 rondes gehad met het spuiten van Gonal-F. Alle 3 de keren rond de 5 weken gespoten. Das echt heel lang hoor. Ik ben niet goed in te stellen. Dus hopelijk ben jij eerder klaar met spuiten?. Als je een eitje hebt wat de juiste grootte heeft spuit je met iets anders (ik heb ovitrelle gespoten) om de eisprong op te wekken. Binnen (ik geloof) 36 uur springt ie dan. Dan krijg je ook advies wanneer je het beste gemeenschap kunt hebben. Succes!
Ik heb 9 maart m'n laatste pil genomen. Nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan op dag 3 beginnen met spuiten. Onze eerste IVF ronde. Spannend. Maar ik ben er ook redelijk rustig onder. 

@XBo dat is wel zwaar met je werk, hoop dat de tijd wel snel voorbij vliegt!
@Datkomtlaterwel dan klopte je vermoeden toch wel dus…. Vervelend, maar hopen dat ze nu dan iets beter je cyclus kunnen gaan opvolgen en dat je hem de volgende keer niet meer mist!
@Bloemetjeinknopp hopen dat je snel ongesteld wordt en dat je kunt starten met een nieuwe ronde, hopelijk slaat het goed aan!

@Datkomtlaterwel- jeetje, wat bizar zeg dat je je eisprong zo vroeg al hebt gehad dan! Aan de andere kant ook verklaarbaar door hoe het ging met de medicatie deze maand. In ieder geval fijn om te weten dat je wel reageert op de medicatie!

@BloemetjeInKnopp thanks voor je reactie! Pfff.. 5 weken is lang ja! Hopen dat ik inderdaad wat sneller ingesteld ben en het aanslaat. Zeker spannend ook voor jou nu! Ik wens je heel veel succes met de eerste ronde!?

@Bloem- vannacht was het lekker druk dus te tijd vloog voorbij gelukkig!?

@Femkee Die primolut vond ik ook heftig qua bijwerkingen. Gelukkig zijn ze snel voorbij als je klaar bent met de kuur. Hopelijk slaat de letrozol aan dan hoef je niet meer aan die pillen.
@Zowie vervelend dat je er zo doorheen zit, is ook niet een makkelijk traject. Goed dat je het hebt aangegeven en dat er naar geluisterd word. Maar hopelijk is het niet nodig na deze maand. 

@xBo nog 1 nachtje en het zit er weer op! Ben zelf ook verpleegkundige en draai nachtdiensten, weet hoe je je voelt. Vind wel moeilijk te combineren als je echo's precies in de week van de nachtdiensten vallen. 

@bloemetjeinknop spannend een nieuw traject! 

@XBo je bent er gelukkig weer van af, hopelijk is het een beetje meegevallen!
Ik had vanochtend weer een echo op CD10, er was nog niks te zien, ook dun bms, toch wel een tegenvaller. Ik had goede hoop haha. Vrijdag weer terug!

@yllw ah ook verpleegkundige dus! Ja die nachtdiensten vind ik helemaal niets. Gelukkig tot nu toe alles wel kunnen combineren. Hoe gaat het met jou? 

@Bloem- wat rot! Je had zulke goede hoop.. nu nog wel op deze dosering door? 

Ik start vanaf vanavond met Gonal F! Voor de eisprong zelf moet ik Ovitrelle gaan spuiten. Heel benieuwd wat dit gaat doen. Primolut was niet nodig aangezien BMS 1mm was.. Volgende week donderdag (CD10) eerste echo! 
Hoop dat jullie het oke vinden om
nog steeds in dit clubje mee te lezen!

Terug
Bovenaan