PCOS, Letrozol

@Bloem, wat balen! Wanneer was het de vorige keer gaan groeien? 

@Xbo, succes! Ik leef in dit topic gewoon verder met je mee hoor. Met of zonder letrozol! 

@Yllw, na dag 3 heb ik nergens meer last van gehad. Vandaag dag 1 na primolut?.

Bloem, balen! Hoeveel mg slik jij nu? Hopelijk vrijdag beter nieuws!

Bo, succes! Ben benieuwd hoe dit gaat. En tuurlijk kan je hier mee blijven lezen en schrijven.

Bij mij gaat het alles behalve vanzelf. Zaterdagavknd gaan menstrueren. Weer 8 dagen na mijn eisprong, netals mijn vorige cycli. Dus ZH gebeld voor een nieuwe echo en wil dan meteen ook dit bespreken. Maar mijn menstruatie was maar 1.5-2 dagen heel licht. Dus ik begon te twijfelen of het wel een menstruatie was. Vanochtend zelfs nog getest, terwijl ik eigenlijk wist dat het niet kon omdat toen zo goed als geen seks hadden gehad. Was ook negatief. Dus vandaag toch voor de zekerheid het ZH maar gebeld of ik dit nu als menstruatie kan zien en mag starten weer met de Letrozol. Ze willen me morgen toch even zien dus morgenvroeg meteen een echo. Dus ben benieuwd. Vind het wel spannend!

Hi meiden!

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor. Ik lees vooral dat het bij veel nog steeds moeizaam gaat. Ik hoop echt dat jullie snel resultaat gaan krijgen want inderdaad het traject is niet niks. Ik weet ook niet of ik het weer opnieuw allemaal aan zou kunnen. Ik blijf jullie steunen en meiden probeer positief te blijven want een positive mind = positive body. Vergeet niet dat je lichaam er altijd eerst voor zorgt om zelf te overleven voordat je uberhaupt kan voortplanten dus probeer stress echt zo veel mogelijk te vermijden. Ik weet dat dat makkelijker klinkt dan het is, maar probeer er eens anders naar te kijken ☺️

Zet hem op meiden! You can do it!

@XBo succes met de Gonal F, ik hoop dat het goed aan slaat!
@Femkeee vorige keer is de dosis tijdens mijn cyclus 2x opgehoogd, dus toen had ik pas een hele late eisprong, ik hoopte dat nu we de goede dosis hadden gevonden dat ik wel een eisprong zou hebben rond dag 14.
@Datkomtlaterwel ik gebruik het lutrelef pompje, ik ben ook gestart met letrozol maar dat sloeg bij mij niet goed aan (op 7,5 mg wel een eisprong, maar heel dun bms en het was geen goede eisprong), daarna menopur gespoten maar daar gebeurde helemaal niets mee. Het pompje lijkt nu wel goed aan te slaan op een hogere dosis, alhoewel mijn bms vorige keer nog steeds niet echt dik was (rond de 6). Wat vervelend dat hij bij jou niet zo duidelijk is, en dat je zo snel weer ongesteld bent. Hopelijk geeft de echo meer duidelijkheid.
@Stephaniee wat lief, jij bent in ieder geval een goed voorbeeld dat het uiteindelijk goed kan gaan!! :)

Hoi meiden,
Ik lees ook nog dagelijks jullie berichtjes? wat ik vooral ook wil zeggen ja, geef de moed niet op! Eens komt dat moment dat jullie ook een positieve test in handen hebben. Ik had het ook nooit durven dromen maar toch was het moment er naar 2 jaar. Gister had ik een echo en ben nu 8 weken en 5 dagen? heb over 2 weken de termijnecho.
@bloemetjeinknop succes met je eerste ivf??? ik ga heel hard voor je duimen! 

@Bloem dag10 heb ik ook nog nooit iets groeiende gezien bij mij. Hopelijk heb je met de volgende echo wat meer resultaat.
@Xbo succes met het spuiten. Hoe ging je eerste prik? 

@Lara wat fijn dat je een goede echo had, zo goed om te horen!! :) En dat geeft dan wel hoop haha, ik hoopte nu een eisprong rond CD14 te krijgen, en ik dacht dat gaat m sowieso nu niet meer worden als er niks is op dag 10, maar we wachten af, vrijdag hopelijk wel een follikel :)

Aah wat leuk dat jullie nog meelezen Stephanie en Lara. Ik spiek ook met regelmaat bij jullie in het topic. Hopelijk mogen wij ons snel aansluiten bij jullie?. 

Hoewel ik momenteel nog niet bezig ben met een traject lees ik hier stiekem al wel weer een beetje mee. Opnieuw niet ook dan zeggen. Dit topic blijft actief zie ik. Fijn dat zuivel mensen hier steun om vinden.

Ik weet sinds 2017 dat ik pcos heb. Toen een traject met clomid gevolgd en daar heb ik een zoontje aan over gehouden. In 2019 en tweede traject gevolgd met Letrazol waar ik een tweede zoon aan over heb gehouden. Ik heb dus al ontzettend veel geluk gehad en geniet volop van mijn twee schatten. Toch zou ik dolgraag nog een kindje willen en merk ik dat het echt al weet flink kriebelt. Omdat ik ook met overgewicht worstel wil ik nu eigenlijk nog twee kilo afvallen om daarna mijzelf te trakteren op een bezoek aan de huisarts om een nieuwe verwijzing aan te vragen. Hopelijk lukt dat snel en dan wil ik hier graag weer actiever mee kletsen. Want ik weet uit ervaring dat die trajecten (en dan heb ik nog geluk gehad) moeilijk kunnen zijn. Maar ik twijfel er niet aan dat ik het nog een x wil proberen. Heel veel sterkte en geluk voor jullie allen !

Terug
Bovenaan