PCOS, Letrozol

@Femkeeee lief van je! Wederzijds natuurlijk?
@Datkomtlaterwel- jeetje, wat een gedoe ook zeg! Maar ook vervelend dat het zo loopt.. Spannend ook wel morgen. Benieuwd naar je echo! 
@Steph-aniee & @XxLara lief dat jullie nog steeds mee lezen. Hoop dat het goed met jullie gaat! Fijn om te horen Lara dat je de eerste goede echo hebt gehad ? Het prikken viel gelukkig reuze mee!
@Gebruiker... Welkom! Wie weet dat je binnenkort ook kan aansluiten :) 
Gisteren de eerste prik gezet, het viel gelukkig reuze mee en tot nu toe geen klachten die van de prik lijken te komen (had vanaf zaterdag al hoofdpijn, en een enorm zeurend gevoel in mijn gehele buik... Geen idee wat het is!) De echo is trouwens verplaatst naar a.s. dinsdag (CD10). Ze hadden een planfoutje gemaakt, dus ben al wat eerder aan de beurt!

Stephanie en Lara, leuk dat jullie nog steeds af en toe meelezen en fijn dat het goed gaat!

Bloem, ohja jij had een pompje! Soms ff schakelen haha. Fijn dat dat nu goed gaat!

Bo, spannend! Maar fijn dat het spuiten mee viel. Nu maar hopen ?

Ik had vanochtend dus een echo en de gyn vond het ook maar onduidelijk ? we hebben er samen toch een beetje om moeten lachen, dat stomme lichaam van mij haha. Dus bloed laten prikken om te kijken waar ik nu in mijn cyclus zat. Mijn menstruatie van 1.5 dag was dus geen menstruatie want progesteron was nog steeds hoog. Moet menstruatie dus nog krijgen. Wel provera mee gehad mocht het niet op gang komen. Ik wacht nog tot dit weekend en ga dan voor de zekerheid testen maar heb nu wel steeds een klein beetje bruine afscheiding dus denk dat de menstruatie er wel aankomt. 

dankjewel lieve XxLara! Wat fijn dat alles goed gaat bij jou!❤️
Ik ben gister ongesteld geworden. Dus ik mag morgen beginnen met spuiten. Toch wel spannend nu het weer begint (1e ronde IVF). Woensdag staat m'n eerste echo al gepland. 

Ik heb eigenlijk een vraag aan iedereen hier. Hoe staan jullie en jullie ziekenhuis tegenover vaccineren (COVID) icm het traject en een eventuele zwangerschap?  Ik merk dat ik een beetje huiverig ben. Op internet lees ik er van alles over. Zowel voor- als tegenstanders.. 

@Datkomtlaterwel- pfffff jeetje. Wat een onzekerheid allemaal! Fijn dat je wel snel de uitslag had van het bloedprikken, dat geeft dan toch een soort van bevestiging. Hopen dat de menstruatie nu snel doorzet en je weer verder kan. 
@Bloemetjeinknop wat spannend! Ik ga zo hard voor je duimen dat dit gaat werken voor jullie ??? Hopen dat je woensdag al een goede echo hebt en verder kunt plannen. Ik persoonlijk heb de vaccinatie (nog) niet genomen. Ik zelf werk als verpleegkundige op het gedeelte waar de spoed eisende hulp ook zit, en hoor toch dat ook vele vrouwen met een kinderwens de vaccinatie niet nemen. De echte overtuiging kan ik je niet zeggen, maar mijn gevoel zegt voor nu gewoon nee. Heb om me heen veel mensen gezien die ook echt ziek werden van het vaccin, en vindt het toch ook allemaal best beladen, en iets waar veel geld in omgaat. Ik kies er dus voor om het nu niet te doen, en merkte dat mijn fertiliteitsarts dit ook wel liet doorschemeren. Zeg nooit nooit hoor, maar ik sta nog niet in de rij haha.

@XBo fijn dat de eerste prik mee viel! Spannend voor zaterdag! Ik duim voor je :)
@Datkomtlaterwel wel fijn dat ze bloed hebben geprikt en dat je dan iets beter weet waar je in je cyclus zit! Vervelend die onzekerheid steeds…
@Bloemetjeinknopp spannend! Hopelijk slaat het goed aan! Wat betreft covid, vind ik lastig, voorlopig ben ik nog niet aan de beurt voor de vaccinatie in ieder geval, dus ik kijk eventjes aan hoe het verder allemaal loopt, en beslis tegen de tijd dat ik aan de beurt ben. Hoop dat er dan een duidelijk advies is om het wel of niet te doen.

Dag dames!
Ik wil even laten weten dat ik ook nog steeds elke dag meelees ?. Ik zag dat er enkele dames overgeschakeld zijn op spuiten. Ik wens jullie allemaal veel succes en ik hoop dat je snel de manier vindt waarop het voor jullie zal lukken ?!
Ik had vandaag mijn eerste echo. Ik ben nu ongeveer 7 weken ver en alles ziet er tot nu toe goed uit ?. Ik heb wel erg last van alle mogelijke kwaaltjes ? maar ik denk dat ik niet mag klagen. Houd goede moed! Ik had nooit verwacht dat het bij ons enkel met de letrozole zou lukken, en kijk nu! Hopelijk kunnen jullie je snel op de andere pagina bij de andere zwangere dames aansluiten ??

@Mateke fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Leuk om te horen :) Wel balen van alle kwaaltjes haha, hopen dat dat snel iets minder wordt!

Ik had vandaag echo op CD14, bms 4,9 en rechts 1 follikel van 1,2, blij om te zien dat het bms nu ook weer iets begint te doen, maandag weer terug!

Ik had vanochtend een heel verhaal getypt en gereageerd op bijna iedereen en dat is toen niet goed gegaan met plaatsen :(
@Mateke, jeetje wat fijn! Toen ik las dat je zwanger was dacht ik na het verhaal van je vriend/man, WAUW, wat een wondertje. Heel fijn dat het goed gaat tot nu toe! Leuk dat je mee leest! 

@Bloem, oh dat is best wel mooi toch? Wanneer mag je terug? Was er vandaag niet nog iemand met een echo? 

@datkomtlaterwel, wanneer verwacht jij nu je menstruatie?
@bloemetjeinkopp, ik ben ook nog lang niet aan de beurt omdat ik een veilige kantoorbaan heb. Ik schuif de beslissing ook nog even voor me uit dus. Als je in de zorg werkt, dan vind ik het lastig. Helemaal omdat ik best vaak hoor dat gynaecologen wel vinden dat het zou kunnen, maar aan de andere kant, er is niks over bekend op langere termijn. Ik weet het niet hoor... 

@allen, ben ik de enige die vast aan het dromen is van een kerstkindje? Supergevaarlijk voor mijn mentale gesteldheid natuurlijk.... Ik ben vandaag ongesteld geworden op dag 4 na de primolut. Wel een stuk minder dan de vorige keer, maar het is wel helder rood bloed. Het zal wel niet lang duren dit keer...  De 30e heb ik weer mijn 1e echo. Eerst weer even de 5mg letrozol overleven. 

Terug
Bovenaan