PCOS, Letrozol

@Femke, XBo en Bloem... bij jullie merk ik dus ook geen overtuigende ja of zelfs een nee wat betreft de COVID vaccinatie. Ik neig ook naar dat laatste hoor.. In ieder geval, voorlopig niet. Ik vraag me alleen af hoe het dan zit, als je hem wel wil uiteindelijk..?
@Mateke, fijn dat de eerste echo goed was!! Hopelijk nemen de kwaaltjes gauw af?. Je lichaam moet nog ff wennen aan alle veranderingen. 

@femkee, ik kijk niet zo ver vooruit, hihi. Ik leef heel erg in het moment. Alhoewel ik nu wel weer heel levendige dromen heb. Eergisteren had ik ineens een tweeling in m'n droom?. Maar ja, wat in je hoofd maalt neem je mee de nacht in hè. 

Ik ben nu 2 dagen aan het spuiten met Rekovelle. Gaat prima. Zijn kortere naaldjes als de Gonal-F. Maar dinsdag komt er een spuit bij, en die naald is weer wat langer. Lekker ?. Schrok alleen net wel toen ik in de spiegel keek. M'n hoofd lijkt een stuk dikker. Tis maar goed dat ik al een vent heb?. Hij ziet het niet eens als ik naar de kapper ben geweest, dus dit dan wellicht ook niet, haha. 

Goed weekend dames. Ik ga de verfkwast erbij pakken straks. Even lekker rommelen en bezig zijn. Afleiding werkt het beste voor mij. 

@femke Ja ik kan het soms zelf nog niet goed geloven ??.
@bloemetjeinknop ? hormonen, het doet dat met een mens. Veel succes met je eerste ivf-poging ?
in verband met het vaccineren: bij ons in België wordt het momenteel zelfs aangeraden aan zwangere vrouwen om zich te laten vaccineren (net als voor griep en kinkhoest) en ook bij vrouwen met een kinderwens zeggen de artsen dat er geen reden is tot uitstel. Ik heb zelf net mijn uitnodiging gekregen vorige week en heb heel erg getwijfeld en er weer lange gesprekken en discussies over gehad met mijn man. Ik ben geloofwaardige en officiële informatie gaan opzoeken en heb zowel met mijn huisarts als met mijn gynaecoloog erover gebeld. Zij hebben mij allebei ten stelligste aangeraden om het toch te laten doen. De eventuele bijwerkingen die je kan hebben als een dagje koorts na het krijgen van het vaccin, wegen niet op tegen alle voordelen die je hebt. Je kindje zal immers ook jouw antistoffen meekrijgen en zal dus ook beschermd zijn wanneer het geboren wordt. Ook is zwangerschap een extra risicofactor voor een ernstiger verloop van de ziekte als je toch Corona zou krijgen. Er is dan meer kans dat je op intensieve zorgen aan de beademing terecht komt, dat je een keizersnede zou nodig hebben en zelfs meer kans op maternale sterfte. Ik heb zelf uiteindelijk beslist om het toch te doen en heb 1 april mijn eerste prik. Spannend maar ik ga mezelf wel veiliger en rustiger voelen als ik het heb gedaan. Uiteraard is het aan iedereen om zelf te beslissen en moet je vooral kiezen waar je je goed bij voelt. Dit is naar mijn mening 1 van de moeilijkste keuzes waar vrouwen zoals wij op dit moment voor staan. Neem dus je tijd om je te informeren en er rustig over na te denken zodat je een beslissing kan maken die volledig goed voelt voor jezelf ?!

@Femkee ik moet maandag weer terug, hopelijk is t dan mooi verder gegroeid. Ik herken je hoop inderdaad, soms maak ik mezelf gek haha
@BloemetjeInKnopp dat vroeg ik me ook af inderdaad, want uiteindelijk zou ik hem wel graag willen. Ik heb eind december corona gehad met milde klachten, dus ik hoop een beetje dat ik daar nog wat antistoffen van over heb haha. Hoorde inderdaad ook net als wat @Mateke zegt dat je wel risicogroep wordt als je het krijgt als je zwanger bent, dus ik denk er nog over na totdat ik uiteindelijk aan de beurt zou zijn. 
 Hopelijk valt de injectie die je ernaast moet gaan zetten mee, en krijg je verder niet veel bijwerkingen. Fijn om een beetje afleiding te hebben in ieder geval dit weekend! :)

@mateke,  
Mag ik weten wat je eerste symptomen waren. En de dosering waarmee je zwanger bent geraakt.  

Ik heb 5mg gebruikt vandaag zit ik op dag 30 van mijn cyclus, maar ben nog niet ongesteld de enige wat ik heb sinds 1 week lage rugpijn en steekjes in buik. 

kan alle kanten op gaan, maar ben benieuwd naar jou symptomen.

ik wens je een fijne zwangerschap❤️❤️

https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vaccins/zwangerschap Het RIVM raad het af als je zwanger bent omdat er nog weinig over bekend is. Voor mij een reden om het niet te nemen zolang ik nog zwanger ben. Zeker als de een zegt van wel en de ander zegt van niet is er dus nog geen duidelijk oordeel over?
@Gebruiker, mijn symptomen waren ook menstruatie achtig krampjes? spannend! 

Lieve dames,
Ik zit nu in mijn 2de ronde letrezole 5mg.
Vandaag is mijn cyclusdag 30, maar nog geen menstruatie. Sinds 1 week heb ik lage rugpijn die constant aanwezig is. En eenmaal keer stekjes onder in mijn buik gevoelt.  
Zijn er dames die het zelfde hebben meegemaakt en zwanger waren?

Alvast bedankt❤️❤️

Heel veel succes voor de dames die net als ik bezig zijn. We kunnen dit?

@XXLARA, 
Echt spannend, normaal voor dat mijn menstruatie begint heb ik een opgezette buik en mijn borsten voelen zwaarder aan, maar nu heb ik nergens last van behalve lagerugpijn die langer aanwezig is.
Ik hoop echt dat het raak is. Soms geef ik de moed op?

Terug
Bovenaan