PCOS, Letrozol

@Lara Er is inderdaad nog een groot verschil tussen de aanbevelingen in Nederland en België. Daarmee: gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt ?.
@gebruiker Ik ben na de 4de ronde met 5mg zwanger geworden. Mijn eerste symptomen waren duizeligheid en inderdaad het gevoel dat ik mijn menstruatie moest krijgen. Uiteindelijk hebben we het ontdekt op de spoedafdeling van het ziekenhuis nadat er bij mij cystes waren beginnen verdergroeien door de hormonen en er 1 geknapt was. Diezelfde avond dat we het ontdekt hadden begonnen mijn tepels ook enorm pijn te doen. Ik was ook al erg moe en emotioneel ?. Verder sliep ik slecht in. Ondertussen ben ik 7 weken en 4 dagen ver en sinds deze week is er misselijkheid bijgekomen.

@Mateke fijn dat je een goede echo hebt gehad. Hopen dat je je snel beter voelt!?

@Bloem- Oh fijn dat je echo goed was! En je baarmoederslijmvlies zit al aan de goede kant. Hopen dat de follikel morgen verder is doorgegroeid! Ben heel benieuwd ??

@Femkeeee haha nee over een kerstkindje nog niet gedroomd. Gister kwamen vrienden met het idee om een wintersportvakantie te plannen voor volgend jaar februari, toen had ik wel zoiets van: Ho, misschien ben ik dan wel (hoog)zwanger!? 
Fijn dat je weer ongesteld bent geworden en nu verder kan met de letrozol. Hopen op een goede ronde!???

@BloemetjeInKnopp nee voor nu inderdaad nog geen overtuigende ja vanaf mijn kant.. Maar ben ook zeker nog niet tegen hoor! Ik wacht het eerst maar eens af. Ik vind trouwens die naaldjes van de Gonal-F best aan de ‘grote kant’! Fijn dat die van de Rekovelle iets korter zijn. Zo vervelend, die bijwerking van het vocht vasthouden.. Ik hoop dat het goed zijn werk gaat doen?

@Gebruiker spannend! Wanneer mag je gaan testen?

Ik heb nu 5 dagen gespoten met de Gonal-F. Tot nu toe geen bijwerkingen/klachten dus dat is fijn! Dinsdag mijn eerste echo (CD10) dus hopen dat er een begin te zien is ??

@XBo
 ik mocht gisteren testen, maar ik heb het niet gedaan, want heb constant menstruatie gevoel. vandaag ook alsof ik ongesteld word, maar nog helemaal geen bloed. Ik wilde niet te snel zijn met testen want dat negatieve testen doen echt iets met mij.
Ik zal morgen anders een test halen. 

Jij ook veel succes❤️❤️

Spannende dagen weer op het forum komende week met echo's op maandag en dinsdag. Ik ververs altijd met goede regelmaat als hier mensen echo's hebben of testen doen?. Hopen op goede echo's. Ik ben heel benieuwd of deze nieuwe manier bij jou aan gaat slaan ook XBo. 
Dat van die skivakanties ken ik hier ook wel ja. Als je nu zwanger raakt dan ben je niet zomaar zwanger, maar hoogzwanger of net bevallen tegen die tijd. 

Hee dames, 

Even een update van mij. Ik heb gisteren getest en ineens stond daar een tweede streepje! Echt super licht, maar goed te zien met het blote oog. Zelfs mijn vriend (die kritisch is) zag hem! Vandaag weer getest en ietsssss donkerder, maar nog steeds wel heel licht. Cb test gaf nog niet zwanger aan ?

Dus vind het vreselijk spannend want als de gyn gelijk had ben ik nu 2 dagen overtijd en zou je toch wel een knaltest verwachten? Dus morgenochtend weer testen. 

Heb enorm veel krampen in onderbuik. Heb ik normaal voor menstruatie nooit dus gevoelsmatig is er wel wat gaande daar. Verder geen klachten. Dus kan denk ik nog alle kanten op.

Had altijd gedacht dat ik super blij zou zijn bij een positieve test maar die lichte testen maken me zo onzeker, vooral na mijn super rare cyclus!

@datkomtlaterwel, wat spannend?. Ik vind ook wel dat we weer een positieve test mogen hebben in het topic?. Hopen dat het blijft kleven. Lastig inschatten met die rare cyclussen hoe ver je überhaupt zou moeten zijn.

Mijn testje vanochtend was echt een heel stuk lichter dan de afgelopen twee dagen. Nog maar amper te zien ? dus denk toch dat het niet goed zit. 

Wat een rollercoaster is dit zeg. Nu wil ik ook gewoon dat ik maar gewoon ga bloeden want nu wil ik ook gewoon door ook. Stop in ieder geval met testen want dit schiet niet meer op.

Terug
Bovenaan