PCOS, Letrozol

@Datkomtlaterwel- hé wat vervelend zo die onzekerheid! Ik kan begrijpen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Toch duimen voor het beste!
Ik heb net een echo gehad en een ei van 14mm! Ziet er goed uit en we mogen aan de slag. Woensdag weer terug! 

@bloem hoe was je echo??

@gebruiker wat spannend zeg, maar ook zo onzeker. Misschien morgenochtend een nieuwe test doen?

@datkomtlaterwel- wat een rot situatie!! Jeetje wat een domper zeg.. Ik hoop voor je dat je snel verder kunt en je menstruatie inderdaad doorzet.. Of er een wondertje gebeurd natuurlijk! Ik denk aan je ?

@Liekee mooie follikel dus! Hopen dat die woensdag verder is gegroeid! 

@XBo gelukkig geen bijwerkingen tot nu toe, succes morgen! Houd ons op de hoogte! :)
@Datkomtlaterwel pff, helaas herken ik je verhaal.. Hoop toch dat het nog goed uit pakt, en anders dat je menstruatie in ieder geval snel door zet dat je verder kunt. Ik duim voor je!
@Liekee ziet er goed uit dan, hopen dat het woensdag mooi verder is gegroeid :)
@Gebruiker toch nog spannend dan zolang je niet ongesteld bent!
Mijn echo was goed vanochtend, follikel nu 1,7, bms 6,3. Had stiekem een beetje gehoopt dat mn bms iets meer zou verdikken nu ik vanaf het begin op de goede dosis zit, maargoed ze willen het boven de 6 dus dat is het wel. Eisprong zal ergens komende dagen zijn, ik ben nu ook ovulatietesten aan het doen omdat ik denk dat ik de volgende cyclus geen echo’s meer krijg, dus dan weet ik of het werkt. Vanochtend was de ovulatietest nog negatief, maar kan ook wel kloppen met deze follikel, we wachten af :)

@bloem, die 6mm is toch best netjes! Je eitje zal nog wat groeien dus je bms ook wel toch? 

@datkomtlaterwel, ik hoop niet dat je ongesteld wordt, maar mocht het wel het geval zijn dan hoop ik dat je cyclus hierna ook weer normaal is. Zo een domper als de test eerst positief was....

@Lieke welke cd zit je?

@Gebruiker10309210 Wat spannend. Inmiddels nog nieuws?
@Bloem- Voor jou ook spannend komende dagen. Wanneer heb je weer een echo? 
@Femkeeee ik zat gisteren op CD13. Had stiekem wel op een groter ei gehoopt maar de rondes met Clomid bleef ik op 10mm hangen. Nu hopen dat ie niet nog krimpt, arts zei dat t nog zou kunnen onder de 15mm. Hoe is het met jou? 

Mijn menstruatie is vandaag inderdaad op gang gekomen. Moet zeggen dat ik gisteren echt wel een rot dag had erdoor en er flink wat tranen gevloeid zijn. Je weet het ergens doordat de testjes niet knallen en oplopen, maar toch... je houdt hoop. 

Ben blij dat ik nu duidelijkheid heb. Knop om en weer door. Ergens weet ik nu ook wel weer dat het kan. Ik kan zwanger worden. Dus we hebben weer meer kennis, zo staan we er vandaag maar weer in. 

Overmorgen dus weer aan de Letrozol en volgende week echo.

Bedankt voor jullie medeleven! 

Lieke, er is iets aan het groeien, fijn! Hopelijk zet het door!

Bloem, super fijn dat je echo goed was! Toen ik vorige week tussentijds mijn bloeding had en ze toch wilde dat ik langs kwam voor een echo was mijn bms ook 6.3mm en werd in ieder geval zwanger en nestelde zich in. Dus het kan prima denk ik. ☺

@Datkomtlaterwel-  Hé.... wel duidelijkheid nu. Ik heb wel bewondering hoe je er in staat! Welke hoeveel van Letrozol neem jij nu?

Terug
Bovenaan